تب بازگشت مسی به بارسا داغ‌تر از همیشه شده و مدیران باشگاه قرار است برای محقق کردن این رویا به سیم آخر بزنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
29.5 درصد از بارسا ویژن به مبلغ 120 میلیون یورو به صندوق سرمایه‌گذاری آلمانی لیبرو و نیپا کاپیتال واگذار شد.
بارسلونا قراردادی را با شرکتی مکزیکی به امضا رساند تا بار دیگر اهرم مالی جدیدی را فعال کرده باشد.
یکی از نمایندگان ائتلاف الفتح از مداخلات آمریکا برای تحت فشار قرار دادن عراق از طریق اهرم‌های مختلف به ویژه دلار انتقاد کرد.
کادنا سر امروز گزارش داد که بارسلونا قصد دارد به زودی اهرم مالی جدیدی را فعال کند تا بتواند قرارداد هفت بازیکن خود را در لالیگا به ثبت برساند.
سفیر جدید ایران در بلغارستان پیش از عزیمت به محل مأموریت با وزیر امور خارجه دیدار و با تشریح آخرین وضعیت حوزه مأموریت خود، اهم برنامه‌های اولویت دار برای توسعه هر چه بیشتر مناسبات ارائه کرد.
اکرم کونور خبرنگار مطرح ترکیه‌ای و روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در یک مطلب جدید، روی علاقه میلان به جذب مهدی طارمی تأکید کردند.
اکرم خدابنده با حضور در ویژه برنامه ورزش زنان به ابهامات زیادی پاسخ داد.
دولت آمریکا اعلام کرد ۳۹ شرکت و نهاد را به بهانه کمک به فروش محصولات پتروشیمی، و یک شخص و ۵ شرکت چینی ر اهم به ادعای «کمک به برنامه پهپادی ایران» به فهرست تحریم‌ها اضافه کرده است.
Plan B غرب نسبت به ایران، طیفی از عناصرمختلف را در بر دارد که یکی از آن‌ها بلندکردن چوب مخالفان حاکمیت است. ماهیت یک حکومت برای غربی‌ها اصل نیست، کما اینکه چین در عمل با یک گروه ۲۲ نفره رهبری می‌شود. اصل در تنظیم پایدارمنافع مشترک است. دموکراسی در داخل کشور‌های غربی یک اصل جدی، متقن و مورد‌تفاهم است، اما در سیاست خارجی، اهرمی تنومند و جذاب برای فشار است. امر سهمگین تئوریکی که چینی‌ها نیم قرن پیش شروع کردند، این بود که اول غرب را طی ۳۰ سال به خود وابسته کردند
رئیسی در شرکت ملی گاز: فقط در نقاط محدودی گاز قطع شد/ در مقطعی به ذخیره‌سازی گاز و نفت بی‌توجهی شد/ وزارت نفت پس از پایان شرایط فعلی باید حتما این موضوع را مورد توجه جدی قرار دهد/ تعطیلی ادارات و سازمان‌ها راهکار مناسبی نیست/ موضوع اهم رساندن سوخت به منازل مردم است
روزنامه دولت نوشت: به نظر می‌رسد با توجه به شکست مجدد فشار حداکثری بر ایران، مجدداً غربی‌ها اهرم‌های اقتصادی را برای الزام ایران به کار برند و موفقیت یا عدم موفقیت آن‌ها به میزان آمادگی اقتصادی کشور بستگی دارد.
یک شبکه آرژانتینی می‌گوید لیونل مسی قصد دارد با استفاده از بند ویژه‌ای که در قراردادش با پی‌اس‌جی وجود دارد پیش از آخرین بازی این تیم در لیگ یک، راهی آرژانتین شود.
خاویر تباس بار دیگر به باشگاه بارسلونا هشدار داد که در تابستان سال بعد تنها راه خرید بازیکن، کاهش دستمزد بازیکنان است.
پایگاه خبری بلومبرگ در گزارشی نوشت که دولت آمریکا احتمالاً میلیاردر معروف این کشور و مؤسس شرکت اسپیس‌ایکس را به‌دلیل اظهاراتش درباره اوکراین، تحت تحقیقات فدرال قرار خواهد داد.
گروه های فلسطینی پس از دیدار با بشار اسد رئیس جمهور با صدور بیانیه ای بر نقش محوری سوریه در تقویت مقاومت فلسطین تأکید کردند.
کمیته سازماندهی تظاهرات وابسته به هیئت چارچوب هماهنگی امروز چهارشنبه از آمادگی برای برگزاری تظاهرات در راستای فشار به گروههای سیاسی به منظور تشکیل کابینه جدید دارای اختیارات کامل خبر داد.
خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا، می‌گوید چاره‌ای جز استفاده از اهرم مالی نداشته است.
حالا نوبت فدراسیون و کادر جدید مدیریتی است تا انتخاب کنند؛ اعمال قدرت از کدام راه؟ دستور به قطع همکاری با کادر فنی یا حکم به بقای سرمربی و حضور در جام جهانی با دراگان.
هادر در ادامه به این نکته اشاره کرد که از اینکه مهندسان باهوش در دوران پادشاهی آن دوره که می‌توانستند کاملا محیط اطراف خود و دینامیک رود نیل را برای تبدیل غیرممکن‌ها به واقعیت مهار کنند، حیرت زده و متعجب شده است.
مشاور تیم مذاکره‌کننده ایران در مذاکرات وین در پیامی به تحولات سیاست‌های ایران در سال اول ریاست جمهوری سید ابراهیم رییسی اشاره کرد.
بارسلونا دیگر نمی تواند برای خرید بازیکن جدید و ثبت قرارداد بازیکنانش، دارایی‌های خود را بفروشد.
مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: جبهه مقاومت، مهمترین اهرم قدرت جمهوری اسلامی ایران در برابر سلطه‌گری آمریکایی‌ها، اروپایی‌ها و صهیونیست‌هاست.
بارسلونا دقایقی پیش خبر از فعال شدن اهرم مالی چهارم خود داد تا مشکل ثبت قرارداد بازیکنان جدید نیز حل شود.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، معتقد است که برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید، دیگر نیازی به فعال شدن اهرم مالی چهارم نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ