اکرم کونور خبرنگار مطرح ترکیه‌ای و روزنامه گاتزتا دلو اسپورت در یک مطلب جدید، روی علاقه میلان به جذب مهدی طارمی تأکید کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اینتر و منچستریونایتد آخرین تلاش‌هایشان را برای به خدمت گرفتن مهدی طارمی به کار خواهند گرفت.
این شاسی بلند عجیب با نام لند اسپید کروزر نام‌گذاری شد و لقب سریع ترین SUV جهان را از آن خود کرد. ارتقای پیشرانه و توان فنی خودرو تنها بخشی از ماجرا بود.
یکی از رستوران‌های شانگهای این روزها با نمایش وسیله عجیبی مشتری جمع می‌کند؛ توالتی که گران‌ترین توالت فرنگی دنیا لقب گرفته است.
علیرضا بیرانوند دروازه بان جنجالی این روز‌های فوتبال کشور با انتشار یک استوری عجیب در فضای مجازی، از عنوان جالبی برای خودش استفاده کرده است.
کالچو مرکاتو به ستاره ایرانی لقب جالبی داد.
بنرهایی در حمایت از حجت کریمی در محل برگزاری تمرین استقلال نصب شده است.
شکل بینی بز دمشقی سبب شده که لقب بولداگ دنیای بز‌ها را به این حیوان بدهند. شاید به نظر بسیاری قیافه بز دمشقی عجیب و حتی ترسناک باشد، اما برای بسیاری معنای زیبایی است. یک بز دمشقی سال ۲۰۰۸ در یک رقابت در ریاض عنوان «زیباترین بز» را از آن خود کرد.
راننده مجبور می‌شد تا به طرز عجیب و غریبی پایش را در کف تنگ ماشین حرکت دهد تا بتواند دکمه نور بالا را بزند و همین احتمال پرت شدن حواس راننده را افزایش می‌داد. برای همین دکمه مرگ لقب گرفت چون موجب تصادفات بسیاری بود.
رسانه‌های انگلیسی به جود بلینگام که دیروز رسما به رئال مادرید پیوست لقبی عجیب داده‌اند که به صحبتهای او در جریان جام جهانی قطر با پیراهن تیم ملی این کشور برمی‌گردد.
امیدوارم به رکورد آلن ویتل برسم و بهترین گلزن خارجی تاریخ پرسپولیس شوم.
عقرب سیاه لقب دزد سریالی خانه‌های پایتخت‌نشینان است که وقتی در دادگاه کیفری تهران پای میز محاکمه ایستاد، داستانسرایی عجیبی کرد.
باشگاه بایر لورکوزن از عملکرد سردار آزمون مهاجم ایرانی خود در دیدارهای اخیر تمجید کرد.
پویا نوروزی‌نژاد در هفته چهارم بوندسلیگای آلمان ۱۰ گل برای تیم اینتراخت هاگن به ثمر رساند و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این فصل تا اینجای کار لقب گرفت.
شکیرا پیش از جدایی و طلاق از جرارد پیکه لقب عجیبی روی کلارا چیا مارتی گذاشته بود.
خواننده مشهور کلمبیایی مدت‌هاست که از ستاره سابق بارسلونا جدا شده، اما موضوع خیانت پیکه و رابطه جدیدش همچنان خبرساز است.
اتحادیه جهانی کشتی لقبی آشنا و در عین حال بحث‌برانگیز را برای حسن یزدانی انتخاب کرده است.
هاجم مس رفسنجان می‌توانست روی موقعیت فوق العاده‌ای که در ثانیه پایانی در اختیار داشت، ستاره هفته لقب گیرد اما به شکل عجیبی آن را به فراز آسمان کوبید!
آرژانتین با هدایت لیونل اسکالونی قهرمان جام جهانی شد تا نام این مربی تا همیشه در تاریخ فوتبال ماندگار شود.
مس رفسنجان، تیمی که در بین اهالی فوتبال با لقب کهکشانی و بودجه آنچنانی شناخته شده، روزهای عجیبی را از نظر مالی پشت سر می‌گذارد.
نشریه پرتغالی از برگشتن ورق به نفع ستاره ایرانی پورتو خبر داد.
اماراتی‌ها به فرهاد مجیدی لقب «سلطان تعویض طلایی» دادند.
ملوان در دقیقه 67 بازی با نساجی با شوت مسعود زائر کاظمین بانتیجه دو بر یک بازی را پیش افتاد و می توانست برنده این بازی لقب بگیرد.
مهدی قایدی در بازگشت به اردوی استقلال ستاره این تیم لقب گرفت و در اولین بازی با وجود حضور تعویضی در زمین یک گل زد و یک گل ساخت.
مهدی قایدی در بازگشت به اردوی استقلال ستاره این تیم لقب گرفت و در اولین بازی با وجود حضور تعویضی در زمین یک گل زد و یک گل ساخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ