شکایت یک دلال از استقلال؛ تقریبا اندازه دستمزد یامگا!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک فصل گذشته فولاد دلیل شکایت خود از این باشگاه را اعلام کرد.
یک قاضی آمریکایی اجازه داد شکایت وزارت دادگستری از گوگل به دلیل  انحصار غیرقانونی در بازار موتورجستجوی اینترنت در دادگاه ارائه شود.
مرضیه محمودی به دلیل اظهارات خود درباره حمید رسایی به ۲۴ میلیون جریمه نقدی و تبعید یکساله محکوم شده است
متهم گفت: روز حادثه به همراه همسرم راهی منزل مادرش شدیم، چون شام در خانه مادرش میهمان بودیم. من و پیمان همیشه با هم جر و بحث داشتیم و دعوا‌های ما تمامی نداشت. آن روز هم در مسیر با هم بحثمان شد و من با او قهر کرده و از ماشین پیاده شدم. بعد به خانه مادرم رفتم و دیگر نمی‌دانم او کجا رفت و چه اتفاقی برایش افتاد. یکی، دو روزی از او بی‌خبر بودم و سراغش را نمی‌گرفتم، چون با هم قهر بودیم. بعد متوجه شدم در بیمارستان است و سر و دستش هم شکسته بود که دلیل آن را نمی‌دانم.
به دلیل تهدید، با شکایت یک پرسپولیسی بازیکن اسبق استقلال به زندان محکوم شد!
طبق رای یک قاضی فدرال آمریکا، شکایت آنتی تراست مصرف کنندگان از اپل و آمازون به اتهام تبانی برای افزایش قیمت مصنوعی آیفون و آیپد های فروخته شده در پلتفرم آمازون به دادگاه راه می یابد.
کریستوف گالتیه به دلیل افترا و عواقب جانی بعد از آن از ژولین فورنیه، مدیر سابق باشگاه نیس، و دو روزنامه نگار شکایت کرد.
یک شهردار در استرالیا اعلام کرد اگر «چت جی پی تی» ادعاهای اشتباه درباره آنکه وی به دلیل رشوه زندانی شده را حذف نکند، از «اوپن آ آی» (سازنده چت بات) شکایت می کند.
باشگاه استقلال به دلیل انتشار یک توئیت از سوی آرتا منهاجی، از مربی مس کرمان شکایت کرد.
باشگاه استقلال درخصوص شکایت شیخ دیاباته از این تیم، یک لایحه دفاعی تنظیم کرده است.
باشگاه هوادار تهران به دلیل فسخ یک طرفه از بازیکن این تیم شکایت کرد.
هیات ملی روابط کار آمریکا (NLRB) تسلا را به نقض قوانین کار متهم کرده زیرا این شرکت کارمندان واحد اورلاندو (در ایالت فلوریدا) را از صحبت کردن درباره موضوعات محل کار منع کرده است.
لوکادیا ضمن بیان دلایل غیرفوتبالی و غیرمالی و رفتار غیرحرفه‌ای در نامه‌ای به باشگاه فسخ یک طرفه قرارداد خود را اعلام کرد.
یک روزنامه انگلیسی می‌گوید منچستریونایتد به دلیل صحبت‌های کریستیانو رونالدو در مصاحبه جنجالی اخیرش روند شکایت حقوقی از او را آغاز کرده است.
امروز در مصر دادگاهی برای رسیدگی به شکایت الاهلی علیه الزمالک به دلیل نصب یک بنر برگزار شد!
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، از شکایت شهرداری علیه سمانه پاکدل به دلیل انتشار مطلب خلاف واقع خبر داد.
یک مالک کالیفرنیایی خودروی مدل ۳ تسلا از شرکت سازنده این خودرو به دلیل توقف ناگهانی اتومبیل در شرایطی که هیچ مانعی در جاده وجود نداشت، شکایت کرد.
کمیسیون فدرال تجارت آمریکا( FTC) از یک شرکت دلالی داده به نام «کوچاوا»(Kochava) شکایت و آن را متهم کرد اطلاعات موقعیت مکانی عده ای از کاربران را فروخته است.
باشگاه آلومینیوم اراک به دلیل استفاده پرسپولیس از یک بازیکن اعتراض خود را به سازمان لیگ ارائه کرد.
باشگاه آلومینیوم اراک به دلیل استفاده پرسپولیس از یک بازیکن اعتراض خود را به سازمان لیگ ارائه کرد.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: حکمی در خصوص باغات صادر شده و در بستر آن یک فرد از ۲۱ نفر اعضای شورا شکایت کرده است.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال اعلام کرد که محرومیت یک ماهه‌ای را برای ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال، در نظر گرفته است.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پرتغال اعلام کرد که محرومیت یک ماهه‌ای را برای ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال، در نظر گرفته است.
قاضی دادگاهی فدرال در کالیفرنیا اسناد تسویه یک شکایت علیه اپل به مبلغ  ۳۰.۵میلیون دلار را امضا کرد.این شکایت مربوط به نپرداختن دستمزد مربوط به معطل شدن ۱۵هزار کارمند خرده فروشی این شرکت بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ