اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این نامه رسمی مالیات در آخرین روز تیرماه برای فدراسیون فوتبال نوشته شده و با گذشت نزدیک به یک ماه ، تاج رئیس فدراسیون فوتبال جوابی منطقی و مستدل به آن منتشر نکرده است.
عوامل برگزاری، فردی که گفته می‌شود ایجنت فوتبال است را از جشن قهرمانی پرسپولیس بیرون کرد!
بهرامی با بیان اینکه از متهم ۶۰ هزار دلار کشف و ضبط شد، گفت:‌ متهم پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.
باشگاه پرسپولیس تا کنون هیچ پیشنهادی برای جذب بازیکنان تحت اختیارش از سوی باشگاه های دیگر دریافت نکرده است.
دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست برای ۶ دلال ارزی و گرداننده کانال و گروه مجازی فعال در زمینه ارز خبر داد.
بازپرسان وابسته به بن سلمان هنوز در حال تعقیب صلاح فستق، مذاکره‌کننده اصلی قرارداد‌های تسلیحاتی با گارد ملی در دوره پادشاهی عبدالله بن عبد العزیز هستند. این مزدور فراری از اسرار قرارداد‌های تجاری شرکت‌های دفاعی غربی در عربستان مطلع است.
شکایت یک دلال از استقلال؛ تقریبا اندازه دستمزد یامگا!
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: ماموران با اقدامات فنی-پلیسی پیچیده موفق به شناسایی و دستگیری ۵ نفر از دلالان ارزی شدند.
۱۰ دلال ارز در پایتخت دستگیر شدند
در ابتدای این هفته، سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران از دستگیری ۱۱۹ اخلاگر ارزی و کشف ۴۴۵ هزار واحد ارزی خبر داده و گفته بود که طرح برخورد با اخلالگران نظام ارزی با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با اشاره به اجرای طرح های مبارزه با اخلالگران بازار ارز توسط پلیس امنیت اقتصادی،گفت: در اجرای این طرح ۹۶ نفر از دلالان ارزی شناسایی و دستگیر شدند.
سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال به پرسش های مطرح شده در مورد پرونده ویلموتس و سایر اتفاقات این فدراسیون پاسخ داد.
اساس پرونده ویلموتس به دلیل تحریم ما بوده که نتوانستیم به موقع پول را پرداخت کنیم. در شرح رای هم به صراحت به این موضوع اشاره شده است، همچنان هم تحریم هستیم و می‌خواهیم فیفا تحریم را بردارد
فیفا در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران خواهان ارائه توضیحاتی درباره دلیل پرداخت نشدن پول ویلموتس شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا اعلام کرد: در طرح مبارزه با دلالان ارزی ۶۲ فروشنده غیرمجاز ارز در پایانه‌های مرزی مهران، شلمچه و چذابه شناسایی شدند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در این مرحله از اجرای طرح ۶۲ فروشنده غیرمجاز ارز را در پایانه‌های مرزی مهران، شلمچه و چذابه شناسایی و میزان بیش از ۴۶ میلیون دینار عراقی به همراه شش دستگاه خودروی سواری بنز، ۲۷۰ هزار عدد محموله دارویی، ۱۱ دستگاه تلفن همراه و سه هزار لیتر سوخت قاچاق کشف کردند.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه از پرونده ویلموتس به عنوان فساد ویلموتس یاد می شود، گفت: در پرونده هایی که برای ما وجود داشت، دلایل متقن و محکمی ارائه دادیم.
رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه از پرونده ویلموتس به عنوان فساد ویلموتس یاد می شود، گفت: در پرونده هایی که برای ما وجود داشت، دلایل متقن و محکمی ارائه دادیم.
جدیدترین آرای کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال صادر شد.
با این حال کی روش در گفت و گو با مدیران فدراسیون فوتبال اعلام کرد، دستمزدی به مراتب بیشتر از مارک ویلموتس می‌خواهد. سرمربی سابق تیم ملی که کاملا بر اوضاع فوتبال ایران مسلط بود، اعلام کرد چیزی حدود ۵۰۰ هزار دلار بیشتر از قرارداد ویلموتس می‌خواهد.
سمنان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان، گفت: با اجرای مرحله پنجم از طرح آرامش اجتماعی، در سراسر استان ۵۵ خرده‌فروش و دلال مواد مخدر دستگیر و راهی مراجع قضایی شدند.
فصل جدید لیگ امروز با جدال پرستاره‌ترین تیمها آغاز می‌شود. باشگاه‌های ایرانی در حالی‌که مهدی تاج، تحریم‌ها را دلیل عدم توانایی در پرداخت دستمزد ویلموتس اعلام کرده، بدون مشکل و مانع ده‌ها بازیکن و مربی خارجی استخدام کرده‌اند!
سری گوشی های میت 50 هوآوی احتمالاً از چیپست داخلی Kirin 9000S بهره می‌برند. این چیپست، نسخه بهینه‌سازی‌شده تراشه Kirin 9000 می‌باشد که فقط با اتصال 4G عرضه می‌شود.
11 نامه به فیفا و 9 نامه به AFC زدیم که پول ویلموتس را بدهید، اما فیفا گفته است به دلیل تشدید تحریم‌های آمریکا نمی‌توان پول شما را بدهیم. الان می‌خواهم برگردم و شرایط را درست کنم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ