باشگاه استقلال اعلام کرد تا فردا پاداش پنج بازی اخیر این تیم را پرداخت می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پاداش برد نفت آبادان به حساب بازیکنان استقلال واریز می‌شود.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت نوبت سوم وام ضروری ۳۰ میلیون تومانی این صندوق برای واجدین شرایط تا عصر امروز (سه شنبه) خبر داد.
بر اساس ابلاغیه معاون اول رئیس جمهور سالیانه تا سقف ۱۰ میلیون تومان به مناسبتهای مختلف به حساب کارمندان واریز خواهد شد.
نایب قهرمان کشتی المپیک و رییس انجمن کشتی ناشنوایان گفت: امیدوارم پاداش کشتی‌گیران ناشنوا که در مسابقات جهانی و المپیک به مدال دست پیدا کردند زودتر واریز شود تا انگیزه کافی برای شرکت در مسابقات جهانی داشته باشند.
فرمول محاسبه سهم باشگاه‌ها از درآمد جام جهانی و از محل حضور بازیکنان‌شان در رقابت‌ها اعلام شد. مبالغ تعلق گرفته به زودی به فدراسیون‌ها اعلام و پس از آن واریز می‌شود.
باشگاه پرسپولیس پاداش پیروزی مقابل گل‌گهر را به حساب بازیکنان واریز کرد.
باشگاه استقلال اعلام کرد تا فردا پاداش پنج بازی اخیر این تیم را پرداخت می‌کند.
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی از واریز پاداش باسوادی به حساب افرادی که در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ باسواد شده‌اند، خبر داد.
با وجود جدایی علی فتح الله زاده از استقلال، هنوز درصد قراردادها و پاداش های معوقه به حساب بازیکنان و کادر فنی تیم واریز نشده است.
دارنده مدال‌های طلا و نقره امیدهای جهان گفت: مبلغ ۶۰ میلیون تومان از سوی اداره کل ورزش استان خوزستان به عنوان پاداش مدال آوری در دو سال اخیر به من داده شد و هیئت کشتی خوزستان تنها پس از دریافت این پول، آن را به حساب ما واریز کرده است.
دارنده مدال‌های طلا و نقره امیدهای جهان گفت: مبلغ ۶۰ میلیون تومان از سوی اداره کل ورزش استان خوزستان به عنوان پاداش مدال آوری در دو سال اخیر به من داده شد و هیات کشتی خوزستان تنها پس از دریافت این پول، آن را به حساب ما واریز کرده است.
باشگاه پرسپولیس پاداش دو بازی اخیر این تیم را به حساب بازیکنان واریز کرد.
باشگاه پرسپولیس پاداش دو بازی اخیر این تیم را به حساب بازیکنان واریز کرد.
باشگاه پرسپولیس پاداش آخرین پیروزی این تیم در لیگ برتر را پرداخت کرد.
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران از پرداخت نخستین مرحله پاداش پایان خدمت ۴۲۰۰ نفر از جانبازان و آزادگان مشمول که نسبت به ثبت درخواست بازنشستگی خود اقدام کرده‌اند خبر دا
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: تاکنون ۲۰ درصد از پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۰ به حساب ایشان واریز شده بود که با تخصیص کامل انجام شده، ظرف چند روز آینده با همکاری خزانه‌داری کل کشور، تسویه کامل پاداش پایان خدمت این عزیزان انجام خواهد شد.
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش از تخصیص کامل پاداش پایان خدمت همکاران فرهنگی که در سال ۱۴۰۰ بازنشسته شدند، خبر داد.
مسئولان باشگاه استقلال در تلاشند تا قبل از سوپرجام پاداش بازیکنان استقلال را به حساب شأن واریز کنند.
دو پاداش معوقه بازیکنان و کادر فنی استقلال و یک ماه حقوق عقب افتاده کارمندان باشگاه استقلال امروز به حساب آن‌ها واریز شد.
پاداش برد بازی ملوان فردا به حساب بازیکنان پرسپولیس واریز خواهد شد.
مدیران پرسپولیس قصد دارند برای بالا بردن روحیه بازیکنان، پیش از جدال مقابل ملوان پاداش دو برد اخیر را به حساب آنها واریز کنند.
قرارداد سه ساله جدید کیلیان امباپه با پاری‌سن‌ژرمن باعث شده او به صدر جدول پردرآمدترین فوتبالیست‌های سال جهان برسد. امباپه مجموعا ۱۱۰ میلیون دلار دستمزد و پاداش امضای قرارداد از پی‌اس‌جی دریافت می‌کند و ۱۸ میلیون دلار نیز از شرکای ثابتش چون نایکی، دیور و هابلوت به حسابش واریز می‌شود تا درآمد سالانه‌اش به ۱۲۸ میلیون دلار برسد.
وزیر اقتصاد گفت: پس از ابلاغ دستورالعمل جدید گزارشگری فساد، ۸ پرونده در ۵ استان گشوده شده و در یکی دو مورد که گزارش‌ها تایید شده است پاداش ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان برای گزارشگر واریز می‌شود.
باشگاه پرسپولیس پاداش دو برد قبلی این تیم را واریز کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ