شهردار منطقه ۱۷ تهران از کاهش ۴۷ درصدی آمار تصادفات منجر به فوت در این منطقه نسبت به سال قبل از آن خبر داد و گفت: طبق رتبه بندی، منطقه ۱۷ رتبه یک را در کاهش تصادفات داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر نیرو با بیان اینکه با اقدامات مختلف ۵۰ درصد ناترازی برق بر پایه مصرف ۱۴۰۰ کاهش یافته است، گفت: کشور می‌تواند با روش‌های مختلف در کنار توسعه نیروگاه‌ها مصرف برق کشور را مدیریت کند.
کاهش حقوق گمرکی اقلام دارویی فصل ۳۰ کتاب مقررات صادرات و واردات و کاغذ ترمال سونوگرافی از ۴ به یک درصد ابلاغ شد.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: با توجه به لزوم مدیریت مصرف آب و با تاکید بر رعایت الگوی کشت، سطح کشت گوجه فرنگی در استان را تا ۵۰ درصد کاهش می یابد.
سخنگوی صنعت آب با اشاره به خالی بودن برخی از سدهای کشور گفت: دلیل بحران آب در برخی مناطق به دلیل کاهش بارندگی ، کاهش بارندگی های موثر و افزایش دما و تبخیر بوده است.
فرمانده کل انتظامی کشور از کاهش ۶ درصدی وقوع سرقت در کشور با اقدامات علمی و انتظامی پلیس خبر داد.
امروز تا این لحظه بیش از ۲۰۳ نماد در وضعیت مثبت قرار گرفته اند.
قاسم زاده گفت: براساس نتایج سومین مرحله آماربرداری سراسری برداشت از منابع آب کشور حدود۹۲ میلیارد متر مکعب است.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: طی امروز و فردا کیفیت هوا در نواحی جنوبی کشور کاهش می یابد.
یک مسئول در ارتش رژیم صهیونیستی نسبت به پیامدهای خطرناک کاهش آمادگی و توانمندی ارتش این رژیم بر طرح‌های امنیتی مهم تل آویو هشدار داد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره لزوم تدوین سیاست هایی از جمله کاهش توان تسهیلات دهی بانک های مستنکف از اجرای قانون جهش تولید مسکن برای مجازات آنها پرداخت.
وزیر راه و شهرسازی گفت: واحدهای مسکونی در شهرک‌ها و شهرهای جدید با مشارکت انبوه‌سازان احداث می‌شود و یک میلیون و ۵۵۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در حال ساخت است.
به گزارش کارشناس هواشناسی کشور؛ انتظار داریم از امروز کاهش نسبی دما را در کشورمان داشته باشیم که حدود ۲ الی ۳ درجه کاهش دما در بیشتر نقاط کشور اتفاق خواهد افتاد.
بازار سرمایه در ابتدای معاملات روز شنبه با کاهش عرضه نسبت به دیروز مواجه شده است.
بازار سهام امروز از ابتدا با فشار فروش سنگین همراه شد و این فشار فروش تا انتهای معاملات ادامه‌دار شد و شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با کاهش ۴۷ هزار واحدی همراه شد و شاخص باری دیگر کانال ۲ میلیون واحدی را از دست داد. فردا می‌تواند کانال ۲ میلیون واحدی را پس بگیرد؟
دلار در بازار آزاد امروز ۲۱ خرداد ماه با کاهش قیمت مواجه شد و به کانال ۴۷ هزار تومان رسید.
در جلسه شورای اقتصاد که به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، تاکید شد که نرخ رشد قیمت‌ها از ۴.۷ درصد در اسفند ماه سال گذشته به ۲/۸ درصد در اردیبهشت ماه سال جاری کاهش یافته است.
طبق اعلام سازمان هواشناسی با وجود فعالیت چندین سامانه بارشی از ابتدای زمستان تا کنون، هنوز تمام شش حوضه آبریز اصلی کشور با کاهش بارش نسبت به شرایط نرمال مواجه هستند. بارش‌های حوضه‌های آبریز دریاچه ارومیه نیز با کاهش حدود ۴۷ میلی متری مواجه است.
برخی از نوشیدنی‌های طبیعی، خطر از دست دادن حافظه را تا ۴۷ درصد کاهش می‌دهند.
نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که نوشیدن منظم آب پرتقال با کاهش ۴۷ درصدی خطر مشکلات حافظه ناشی از افزایش سن مرتبط است.
امروز مطالبی همچون رشد نرخ سود بانکی چه تاثیری بر بورس فردا خواهد داشت؟، کاهش نرخ یورو در کانال ۴۷/ حواله یورو چقدر است؟، پیش بینی بورس | فردا بازار مثبت می‌شود؟،  قیمت‌های مقاومتی و حمایتی طلا و بیت کوین، کدام نماد‌های خودرویی کدال ساز شدند؟، قیمت ربع سکه در بورس چقدر بود؟، قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید | فردا این نماد‌ها متوقف می‌شوند؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
­مدیر آبفای استان تهران گفت: از ابتدای سال آبی تاکنون حدود ۴۷ میلی متر بارندگی داشتیم که در مقایسه با سال گذشته ۳۷ درصد کاهش را نشان می‌دهد.
مدیرعامل سازمان اموال تملیکی با بیان اینکه در پی کاهش کالاهای قاچاق، رسوبی و متروکه هستیم،گفت: ۱۶ هزار مترمربع ساماندهی و قفسه‌بندی انبارها را انجام و ظرفیت انبارها را ۴۳ درصد افزایش داد.
که میزان محبوبیت لیز تراس ۱۰ درصد کاهش پیدا کرد و به زیر ۴۷ درصد رسید؛ آماری که از زمان رسوایی پارتی‌گیت بوریس جانسون، نخست وزیر سابق انگلیس و حتی چند هفته پیش از استعفای تزرا می، سلف جانسون هم پایین‌تر است.
هواپیماسازی اروپایی ایرباس اعلام کرد ۴۶ هواپیما در ماه جولای تحویل داده است که نسبت به ماه قبل ۴۷ فروند کاهش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ