میامی- فرماندار میامی با بیان اینکه ۳۵۰ کیلومتر از ۹۰۰ کیلومتر جاده های شهرستان خاکی است، گفت: پایش راه‌های فرعی و خاکی روستایی با هدف کاهش تصادفات در دستور کار قرار دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدرس جمعیت هلال احمر درباره مواجهه با افرادی که دچار گرمازدگی شدند، گفت: برای نجات این افراد باید در صورتی که هوشیار هستند، مایعاتی با حجم کم به آنها داد.
تیم نوجوانان ایران با شکست یمن به نیمه نهایی جام ملت ها صعود کرد و حالا بعد از صعود به جام جهانی می تواند در اندیشه ی رفتن به روی سکوی نخست آسیا باشد.
شاهرود- راه های فرعی که توسط برخی آفرود سواران و افراد سودجو در جنگل هیرکانی ابر شاهرود ایجاد شده بود، مسدود شد.
راه های پیشگیری از ناخنک چشم
رئیس پارک ملی علم و فناوری کشاورزی و منابع طبیعی از انعقاد توافقنامه‌های ایجاد دهکده‌های فناوری و نوآوری کشاورزی و منابع طبیعی در ۹ استان خبر داد.
خبرهایی که از گوشه و کنار دولت به گوش می رسد حکایت از این دارد که رییس جمهور قصد دارد ظرف دو هفته آینده گزینه های پیشنهادی خود را برای وزارتخانه هایی که بوسیله سرپرست اداره می شوند به مجلس معرفی کند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای آشنا نبودن مردم و مستعمین کشورمان با زبان قرآن را مانعی در درک مفاهیم قرآنی برشمردند و تأکید کردند: باید متخصصان و فعالان قرآنی برای این موضوع راه‌هایی پیدا کنند تا مضامین عالی آیات نیز به گوش دل شنوندگان تلاوت برسد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای آشنا نبودن مردم و مستعمین کشورمان با زبان قرآن را مانعی در درک مفاهیم قرآنی برشمردند و تأکید کردند: باید متخصصان و فعالان قرآنی برای این موضوع راههایی پیدا کنند تا مضامین عالی آیات نیز به گوش دل شنوندگان تلاوت برسد.
اظهارات شیرانی - رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور درباره وضعیت راه های کشور را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
وزارت خارجه آمریکا اعلام کرد که این کشور محموله تسلیحاتی مشتکل از ۲۲۰ موشک تاماهاوک و قطعات یدکی آن را در اختیار ارتش استرالیا قرار می دهد.
وزارت دفاع آلمان اعلام کرد پس از پایان آموزش نظامیان اوکراین، تانک های جنگی تحویل این کشور می شود.
گروه های مقاومت فلسطین در واکنش به عقب نشینی تشکیلات خودگردان درباره شهرک سازی رژیم صهیونیستی تاکید کردند که مقاومت تنها راه مقابله با کابینه فاشیستی نتانیاهو است.
مدیرکل مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از بازگشایی همه محورهای اصلی و شریانی کشور بعد از بارش‌های اخیر خبر داد و گفت: ۵ محور غیر شریانی و ۲۱۰ راه روستایی همچنان مسدود است.
یک کارشناس روش‌های افزایش طول عمر افراد را توضیح داد. سن هر فردی وابسته به متغیرهای زیادی است که می‌تواند بر آن تاثیر بگذارد. در ویدئوی زیر یک کارشناس طب سنتی راهکارهایی را که می‌تواند به افزایش طول عمر افراد منجر شود، بیان کرده است.
مدیر کل مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت:طبق آخرین وضعیت راه‌های کشور؛۲ محور اصلی و ۳ محور فرعی مسدود است.
یک متخصص مغز و اعصاب گفت: یکی از راه‌های مهم برای پیشگیری از آلزایمر، ورزش فکری و تمرین کردن است، اما برای فردی که علائم آلزایمر دارد توصیه به تمرین فکری نمی‌کنیم، چون فایده ندارد.
مشهد ـ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: همه راه‌های شریانی و اصلی استان که پیش از این به دلیل برف و کولاک مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از بارش برف و باران در جاده‌های ۲۰ استان و ترافیک سنگین در آزادراه قزوین-کرج محدوده پل فردیس و گرمدره تا وردآورد خبر داد.
تبریز- سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل آذربایجان شرقی اعلام کرد: منابع آب های زیرزمینی منطقه راه Hهن تبریز واقع در غرب این شهر آلودگی نفتی دارد.
دولت آمریکا در راستای تداوم جنگ افروزی در اوکراین در تدارک یک محموله نظامی دیگر به این کشور است.
با پیروزی کارلوس آلکاراس برابر یانیک سینر ایتالیایی چهار تنیسور مرحله نیمه‌نهایی تنیس آزاد آمریکا 2022 مشخص شدند.
درصد بسیار کمی از خونریزی‌های بینی مربوط به بیماری‌های بدخیم است؛ اغلب خون دماغ ها را مربوط به خشکی هوا، انحراف تیغه بینی یا تنفس هوای خشک و سرد است.
وزارت دفاع قطر در بیانیه ای اعلام کرد که نخستین دسته از جنگنده های تایفون خریداری شده از انگلیس، طی ماه جاری به قطر منتقل خواهد شد.
مدیرکل بحران و تجهیز ماشین‌آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به آسیب دیدن ۲۳۸۰ کیلومتر انواع راه‌های روستایی، فرعی و اصلی افزود: در جریان سیل اخیر ۱۰۰۰ دستگاه ابنیه فنی در محور‌های مواصلاتی آسیب دیدند و تا روز گذشته دو محور شریانی و غیرشریانی مسدود باقی مانده بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ