رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به کاهش ۲۳ درصدی تصادفات منجر به فوت در روزهای اخیر گفت: مردم عزیز زمان بازگشت از سفر را مدیریت کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر به کاهش وزن علاقه‌مند هستید احتمالا می‌دانید که دریافت کالری کم‌تر از آن چه می‌سوزانید روشی ساده برای امتحان کردن است. با این کار صرفا منطقی است که به سراغ مواد غذایی کم کالری بروید تا به شما کمک کند سیر شوید و به اهداف تان برسید.
شاخص کل بورس روز یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۱۷۱۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۹۸۷ هزار و ۹۲۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
وزیر راه و شهرسازی گفت: واحدهای مسکونی در شهرک‌ها و شهرهای جدید با مشارکت انبوه‌سازان احداث می‌شود و یک میلیون و ۵۵۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در حال ساخت است.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: کاهش نسبی دمای تهران تا جمعه (۲۳ تیرماه) و وزش باد شدید در نیمه جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۶۲۸۰۶ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۱۴۵ هزار و ۴۰۵ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
امروز شنبه ۲۳ اردیبهشت بورس ایران در حالی به پایان رسید که شاخص کل باز هم با کاهش همراه بود و این بار بیش از ۶۳ هزار واحد دیگر عقب نشست. در روز قرمز بورس، کدام گروه ها ورود پول حقیقی داشتند؟
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۵۷۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۷۸۱ هزار و ۶۲۶ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۱ را بخوانید.
محققان می‌گویند 75 دقیقه فعالیت فیزیکی در هفته یا 11 دقیقه ورزش در روز با کاهش 17‌ درصد ریسک بیماری‌های قلبی عروقی پیوند دارد. این مقدار فعالیت فیزیکی همچنین با کاهش 7‌درصدی ریسک سرطان مرتبط بوده است.
در حال حاضر میزان ورودی آب به سد‌های کشور تا ۲۳ بهمن‌ماه معادل ۹ میلیارد و ۶۱ میلیون مترمکعب بوده که این عدد در مقایسه با سال گذشته که عددی معادل ۱۰ میلیارد و ۷۷ میلیون مترمکعب بوده ۱۱ درصد کاهش داشته است.
مدیر دفتر بهره‌برداری از تاسیسات آبی و برقآبی شرکت آب منطقه‌ای تهران، حجم آب موجود در مخزن سد امیرکبیر را حدود ۲۳ میلیون متر مکعب اعلام و تصریح کرد: این میزان در روز مشابه سال گذشته ۳۹ میلیون متر مکعب بوده است؛ همچنین حجم ذخیره آب سد طالقان از ۱۷۸ میلیون متر مکعب سال گذشته به ۱۴۴ میلیون متر مکعب کاهش پیدا کرده است.
قیمت سکه و طلا با افت انس در بازار جهانی کاهش قیمت را نسبت به هفته قبل نشان می دهد.
رئیس جمهور با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعتی کشور، معاون اول رئیس جمهور را مامور تشکیل کارگروهی برای پیگیری تحقق توصیه‌های ایشان و همچنین مطالبات فعالان اقتصادی و تولیدگران کرد.
رئیس جمهور با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای صنعتی کشور، معاون اول رئیس جمهور را مامور تشکیل کارگروهی برای پیگیری تحقق توصیه‌های ایشان و همچنین مطالبات فعالان اقتصادی و تولیدگران کرد.
محمد مخبر در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیرو دستور رییس جمهوری قریب ۳۲ تا ۳۳ قلم کالا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای از امروز بین ۱۲ تا ۲۳ درصد کاهش قیمت پیدا می‌کنند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: از امروز نزدیک به ۳۳ قلم کالا در فروشگاه‌های زنجیره‌ای بین ۱۲ تا ۲۳ درصد کاهش قیمت پیدا خواهند کرد.
محسن پیرهادی گفت: افزایش ۴۰ درصدی سقف بودجه همان ۴۰ درصد تورمی است که اکنون در اقتصاد وجود دارد و از نظر قدرت خرید تغییری در ارقام بودجه به وجود نیامده است. بر همین اساس می‌توان گفت که لایحه بودجه سال آتی نه تنها تغییری با سال جاری نداشته بلکه اگر تا پایان سال تورم افزایش پیدا کند، بودجه ۱۴۰۲ کاهش هم پیدا کرده است.
استدلال آقایان این است که چون بنزین یورو ۶ در کشور تولید نمی‌شود، لذا استفاده از بنزین یورو ۴ در خودرو‌های وارداتی با استاندارد آلایندگی یورو ۶ به صلاح نیست و موجب افزایش بار مالی خودرو‌های وارداتی می‌شود! این در حالی‌ست که سال‌هاست خودرو‌های روز اروپایی گران قیمت که همگی استاندارد یورو ۶ دارند در کشور تردد و از همین بنزین موجود استفاده می‌کنند و هیچ مشکلی نداشتند!
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۶۹۳۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۱۹ هزار و ۱۵۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۶۹۳۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۱۹ هزار و ۱۵۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ را بخوانید.
نتایج یک نظرسنجی جدید نشان داد که ۲۳ درصد از آلمانی ها قصد دارند روزهای تعطیلات زمستانی خود را کاهش دهند، در حالی که ۲۶ درصد از آنها قصد دارند تعطیلات زمستانی خود را به طور کامل لغو نمایند.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: از دستگاه‌های مربوطه خواستیم گزارش عملکرد خود در رابطه با کاهش۲۰ درصدی آمار طلاق و موانعی که در این مسیر با آن مواجه بوده‌اند همراه با پیشنهادات‌شان ارائه دهند.
۲۳ کشور عضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت و متحدانش (ائتلاف اوپک‌پلاس) در سی‌وسومین نشست خود با کاهش روزانه ۲ میلیون بشکه‌ای تولید برای ماه نوامبر (آبان‌ماه - آذرماه) به اجماع رسیدند.
۲۳ کشور عضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت و متحدانش (ائتلاف اوپک‌پلاس) در سی‌ودومین نشست خود برای کاهش ۱۰۰ هزار بشکه‌ای تولید روزانه برای ماه اکتبر (مهرماه - آبان‌ماه) به توافق رسیدند.
شلمچه- معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: افرادی که تا ۲۳ شهریورماه سال جاری از مرزهای کشور عازم مبدا می‌شوند، نرخ بلیط برای آنها ۵۰ درصد کاهش می‌یابد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ