عباس رنجبر، مسئول دفتر سعید جلیلی در توئیتی نوشت که مسئولیت مستقیم تبعات احیای برجام برعهده ی رئیس جمهور و علی باقری، رئیس تیم مذاکرات احیای برجام است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدرضا داورزنی از انتقاد های سید محمد موسوی دلخور شده است.
رئیس فدراسیون جودو گفت: سجادی فردی بسیار متین، متواضع و پرکار بود اما شاید کابینه‌اش آسیبی جدی به او زد، امیدواریم دوستان سیاسی این اجازه را بدهند هاشمی خودش اعضای کابینه و معاونت‌هایش را انتخاب کند.
ما باید سفارت افغانستان در تهران را از طالبان پس بگیریم، هیچ نماینده از این گروه را در ایران نپذیریم، گلوگاه‌های تجارت آن‌ها در ایران را ببندیم، تسهیلاتی که در چابهار و مناطق مرزی برای طالبان به وجود آمده است قطع شوند و در سطح بین‌المللی نیز فشارهائی به آن‌ها وارد کنیم تا مجبور شوند به قوانین بین‌المللی تن بدهند. مردم افغانستان آماده مقابله با طالبان هستند و اگر مورد حمایت قرار گیرند قطعاً خودشان فتنه طالبان را از افغانستان و کل منطقه ریشه‌کن خواهند کرد.
اکنون برخی از دوستان ما همچون روسیه به همان چاله‌ای افتاده‌اند که چندی پیش چین به درون آن افتاد. رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز دیروز در این رابطه گفت: به دوستان خودمان در روسیه عرض می‌کنم تکلیف ما با ادعا‌های غیرمستند و نخ‌نماشده اماراتی‌ها درخصوص جزایر ایرانی مشخص است، اما مواضع نامربوط علیه ایران در مسکو به نفع روابط فیمابین نیست. حمایت‌های ایران از مسکو مشروط است.
رئیس رقابت در نامه‌ای خطاب به مدیرعامل بهمن‌موتورز اخطار داد که عرضه خودرو در بورس اقدامی ضدرقابتی و متخلفانه است و باید به‌سرعت متوقف شود.
نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: باید با سیستم قضائی فرایند خودکاری را ایجاد کنیم که اگر ساختمانی پس از چند بار تذکر گرفت دیگر وارد فرایندهای قضائی نشود و به صورت خودکار پلمب شود.
رئیس دفتر رئیس‌جمهور سابق گفت: پرونده فرش‌ها در حال پیگیری بود. حتی برخی اخبار حکایت از آن داشت که به مرحله صدور رای نیز رسیده است که برخی خبرگزاری‌ها، با انتشار خبری مخدوش و مغشوش و با اتکا به شنیده‌ها و منابع آگاه، خبرسازی‌هایی را با هدف متهم کردن دولت قبل شروع کردند.
در پی گلایه کاربران از تماس‌های صوتی یک شرکت با شهروندان برای تبلیغات خدمات یک اپراتور، رئیس رگولاتوری به این اپراتور اخطار داد.
رئیس شورای شهر تهران گفت:وقتی آتش نشانی ۵ مرتبه تذکر می‌دهد شهردار منطقه باید ساختمان ناایمن را پلمب کند.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: تنها راه برای اینکه این گروه خودسر دست از این تخلفات بردارد اینست که دولت جمهوری اسلامی ایران نشان دهد اخطار رئیس جمهور کاملاً جدی است و در این زمینه مماشاتی وجود نخواهد داشت. نکته درخشان در این ماجرا اینست که اکنون حتی تطهیر‌کنندگان طالبان هم فهمیده‌اند مماشات با این گروه جواب نمی‌دهد
چابهار- رئیس جمهور پیرامون حقابه هیرمند به حاکمان افغانستان اخطار داد و گفت: دولت مصمم است حق مردم کشور را هرجا باشد بگیرد.
حجت الاسلام رئیسی رئیس‌جمهور گفت: حقآبه مردم سیستان و بلوچستان را بدهند؛اگر کارشناسان ما کمبود آب را تایید کنند حرفی نداریم وگرنه اجازه نخواهیم داد حق مردم ما تضییع شود.
در پی اخبار ضد و نقیض از فرار «عمر البشیر»، رئیس جمهور مخلوع پیشین سودان در پی ناآرامی‌های اخیر در خارطوم، دفتر ژنرال عبدالفتاح برهان خبر منتشر شده از زبان برخی رسانه‌ها را تکذیب کرد.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی شب گذشته در افطار ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ میزبان حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری، غلامعلی حدادعادل و علی لاریجانی رؤسای پیشین مجلس شورای اسلامی بود.
رئیس شورای شهر تهران گفت: دلیلی ندارد سازمان ورزش به این سوله‌ها به چشم ورزشگاه نگاه کند باید به سازمان ورزش اخطار داده شود که این سوله‌ها از سال آینده باید در اختیار مدیریت بحران باشد.
رئیس دفتر دولت دوازدهم می‌گوید: بعد از گذشت ۳ ماه و نیم هنوز هیچ حرف شفافی درباره مسئله مسمومیت دانش‌آموزان گفته نشده است این در حالی است که در شرایط فعلی موضوع مسمومیت دانش‌آموزان به مهم‌ترین محوریت اخبار رسانه‌های بیگانه تبدیل شده است.
اسماعیل صدیق گفت: عدم رعایت حجاب اسلامی در واحد‌های صنفی، منجر به نارضایتی مسئولان استانی و تذکر آن‌ها از تریبون‌های رسمی شده است؛ لذا اخطار به کسبه از طریق بازرسان اتحادیه‌ها اعلام شد.
رئیس سازمان ملی استاندارد گفت: آسانسور شورای شهر استاندارد ندارد و نمی‌دانم به چه جراتی اعضای شورای شهر سوار این آسانسور می‌شوند.
مردم هر روز شاهد کم‌ارزش‌شدن حقوقی می‌شوند که می‌خواهند در پایان ماه دریافت کنند؛ و آن‌ها که شغل آزاد دارند، از به‌هم‌ریختگی بازار بیشتر متضرر می‌شوند تا سود کنند، مگر اندکی خاص. گرانی صدمیلیونی یک خودرو درکمتر از چندماه یا دلار ۳۸ تومانی و بالاتر باید با برنامه قبلی کنترل می‌شد. انتظار از رئیس اقتصادی دولت آن است که در این‌باره به مردم توضیح دهد و شفاف بگوید که چه برنامه‌ای پیش‌رو دارند. مجلس هم با کارت زرد نباید بازی کند. کارت زرد و قرمز و سوت و بالابردن پرچم اخطار همه و همه استعاره‌هایی است که به کار مردم نمی‌آید. مردم باید بتوانند از فردای خود مطمئن باشند.
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما تریبون هیچ نماینده‌ای را قطع نکرده‌ایم. پس از پایان وقت مقرر و ۱۵ ثانیه اخطار، میکروفن به صورت خودکار قطع می‌شود.
نایب رئیس مجلس در پاسخ به اخطار یک نماینده درباره اظهارات رئیس جمهور آذربایجان پیرامون تمامیت ارضی ایران، گفت: اظهارات رئیس‌جمهور آذربایجان مبنایی ندارد.
معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری با انتشار نامه‌ای اعلام کرد: نظر به نشر اخبار کذب و برخی بی‌اساس درباره مهاجرت و فعالیت(مالکیت و فروش فیلترشکن به ایران) فرزند انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور، این شایعات را تکذیب کرد.
محمودوند خطاب به رئیس جمهور بیان کرد: آقای رئیسی متاسفانه با کسانی نشست و برخاست می‌کنید که محرم نظام نبودند و نیستند، از سر دلسوزی برای حفظ نظام اقدام کنید، این آخرین اخطار وکیل مردم لرستان است و دفعه بعد با اسنادی توضیح می‌دهم که هیچ کس پاسخگو نیست.
هیجان بازار مسکن در اردیبهشت طبیعی بود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ