محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی شب گذشته در افطار ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ میزبان حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری، غلامعلی حدادعادل و علی لاریجانی رؤسای پیشین مجلس شورای اسلامی بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اجرای این مراسم برعهده عباس غفاری کارگردان تئاتر بود. حیدر رضایی، پری ملکی، احترام برومند و مهدی آشنا به بازگویی خاطراتی از بابک برزویه پرداختند. در این برنامه علاوه بر سخنرانی سه کلیپ از زنده‌یاد بابک برزویه نیز پخش شد.
مراسم تکریم و معارفه مدیر کل حراست شرکت ملی مس با حضور مسئولان حراست کل کشور و دکتر امیر خرمی‌شاد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد.
مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی وزیر کشور با حضور وزیر و اعضای شورای معاونان وزارت کشور برگزار شد.
مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی وزیر کشور با حضور وزیر و اعضای شورای معاونان وزارت کشور برگزار شد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
مراسم ملی بزرگداشت شهدای مدافع حرم
مراسم روز خبرنگار در وزارت ورزش، کمیته المپیک و انجمن ورزشی‌نویسان
مراسم بزرگداشت روز خبرنگار صبح امروز با حضور امیر سرتیپ حاتمی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور ارتش در سازمان عقیدتی سیاسی آجا برگزار شد.
مراسم چهل و سومین سالگرد جهاد دانشگاهی
مراسم تقدیر معاون امور زنان رئیس جمهور از خبرنگاران
مراسم عزاداری در حسینیه امام خمینی (ره) با حضور جمعی از عزاداران حسینی(ع) برگزار شد که از میان اقشار مختلف، حضور شخصیت‌های هنری و قهرمانان ورزشی مورد توجه افکار عمومی قرار گرفته است.
مهدی تاج مجوز حرفه‌ای شش باشگاه لیگ برتری را به مدیران اعطا کرد.
امسال مراسم عزاداری عاشورای حسینی در کنار کاخ سفید، برگزار شد و تصاویر آن در فضای مجازی بازتاب داشته است.
فریدون پس از دستگیری لب به اعتراف گشود و راز جنایتش را برملا کرد او گفت: به خاطر مصرف شیشه چند وقتی بود که به ناصر مظنون بودم او افکار شیطانی در ذهنش داشت بنابراین تفنگ شکاری بادی را دستکاری کردم و چند گلوله داخلش گذاشتم و وقتی او به کارگاه رفته بود سراغش رفتم و با شلیک دو گلوله به صورتش او را کشتم. در کارگاه را بستم و با سرقت خودروی ناصر ازآنجا دور شدم در همه مراسم‌های او حضور داشتم و با انجام کار‌های کفن ودفن خواستم دینی به مرحوم نداشته باشم.
محمد رویانیان، مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در برج میلاد مراسم افطاری با حضور پیشکسوت‌ها گرفت.
شوخی ابطحی با روحانی موضوع عکس نوشته جدید اوست.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان از برگزاری ضیافت بزرگ افطاری ویژه دانش آموزان استان خبر داد و گفت: شش هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در این مراسم حضور خواهند داشت.
آداب و رسوم گوناگونی در میان ملت‌های مختلف دیده می‌شود، اما یکی از عادات مرسوم در کشور سودان در ایام ماه مبارک رمضان قبل از موعد افطار است که برخی از افراد در بزرگراه‌ها سعی می‌کنند عابران و رانندگان را به هر طریق ممکن متوقف کنند تا میزبان آنان در مراسم افطار باشند.
سفیر ایران در عراق روز چهارشنبه میزبان سفیران عربستان سعودی و سوریه و تعداد دیگری از سفرا برای مراسم افطار بود.
حسن قشقاوی سفیر ایران در اسپانیا در ضیافت افطاری سفیر عربستان در این کشور شرکت کرد و در حاشیه این مراسم با یکدیگر درباره توسعه روابط تهران - ریاض بحث و تبادل نظر کردند.
تصاویری از پوشش متنفاوت دبیر شورای عالی امنیت ملی در مراسم افطاری حسینیه شهدای شمخانی در اهواز را مشاهده می کنید.
مقامات باشگاه فوتبال تیم چلسی از آمادگی خود در برپایی مراسم ضیافت افطاری در آستانه فرا رسیدن ماه رمضان در ورزشگاه «استامفورد بریج» خبر دادند.
اعتماد نوشت: ۲۹ آبان ماه سال جاری پسر ۱۶ ساله‌ای به نام «کاروان قادرشکری» اهل پیرانشهر واقع در آذربایجان غربی با ضرب گلوله کشته شد. در پیرانشهر بعد از مراسم خاکسپاری این نوجوان، اعتراضات و درگیری‌هایی شکل گرفت. لحظه‌ای که جسد کاروان در بیمارستان به خانواده‌اش تحویل داده شد تصویری از مادر او که سرش را روی جسد فرزندش گذاشته بود و گریه می‌کرد به ثبت رسید. این عکس واکنش‌های زیادی را از سوی افکار عمومی به همراه داشت.
در پایان مراسم شبیه‌خوانی که جمعیت در حال ترک محل بودند فردی شیطنت کرده و ته مانده سیگار خود را بر روی قسمت شکم اسب خاموش می‌کند. اسب از شدت سوزش ته مانده سیگار، افسار خود را از دست مالک رها کرده و به سرعت شروع به تاختن می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ