اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کارشناس بازار سرمابه با اشاره به این که کاهش قیمت دلار، بازارهای مختلف از جمله بازار سرمایه را تحت تاثیر خود قرار داده، گفت: هیجان افت دلار در بورس زودگذر است و به سهامداران توصیه می‌شود از بروز هیجان در تصمیم‌گیری‌های خود جلوگیری کنند.
یک کارشناس بازار سرمابه با اشاره به این که کاهش قیمت دلار، بازارهای مختلف از جمله بازار سرمایه را تحت تاثیر خود قرار داده، گفت: هیجان افت دلار در بورس زودگذر است و به سهامداران توصیه می‌شود از بروز هیجان در تصمیم‌گیری‌های خود جلوگیری کنند.
احتمال می رود بازار در روز دوشنبه نیز با عرضه قوی کار خود را آغاز کند کنترل هیجان توسط بازارساز در معاملات فردا بسیار حیاتی است.
بورس این روزها با شدت کم پول هوشمند مواجه شده و این نشان می دهد امکان رفتار هیجانی در بازار سرمایه وجود دارد.
با توجه به اینکه چاشنی هیجان وارد معاملات بورس و بازار سرمایه شده بود، انتظار می‌رفت رفتار‌های هیجانی در بازار بیشتر و در صورت اصلاح، شاهد اصلاح تند و تیز و همراه با هیجان باشیم.
بازار برخلاف انتظارات روز یکشنبه را با عرضه بسیاری به پایان رساند هرچند حرکت منفی آن غیرعادی بود.
نوید رجایی گفت: با توجه به آنچه در گذشته رخ داد برای هفته پیش رو همچنان ارزش معاملات را بالا درنظر می‌گیریم و موج هیجان و بازار از قرمز به سبز و بالعکس رخ خواهد داد.
فضای بازار ارز و طلا و سکه این روزها با هیجان زیادی همراه است و هر زمان، بازار تحت تاثیر یک خبر، فراز و فرود را تجربه می کند. نمونه آن روز گذشته مشاهده شد و دلار در بازار غیررسمی در یک ساعت 4 تا 5 هزار تومان تومان ریزش داشت. در این میان، حباب سکه در سطحی است که وضعیت پر ریسکی را بر بازار حاکم کرده است.
در شرایطی که روند بازار ارز در هفته‌های اخیر با افزایش شاخص ارزی روبه رو شده و بهای دلار در بازار متشکل در کانال ۴۴ هزار تومان جای گرفته است، یک مقام مسئول در بانک مرکزی بر این باور است، فضای بازار ارز همچون رشد حبابی بازار سهام در سال‌های گذشته است.
در شرایطی که روند بازار ارز در هفته های اخیر با افزایش شاخص ارزی مواجه شده است و بهای دلار در بازار متشکل در کانال 44 هزار تومان جای گرفته است، یک مقام مسئول در بانک مرکزی معتقد است فضای بازار ارز همچون رشد حبابی بازار سهام در سال های گذشته است.
در معماملات روز سه شنبه دومین روز معاملاتی بدون دو نماد خودروساز را پشت سرگذاشتیم، موردی که به خوبی هیجانات بازار را کنترل کرد.
امروز بیش از ۹۱ درصد نمادهای بازار سرمایه وضعیت قرمز رنگ داشته و هیجان فروش بالایی در بورس موج زد، به نحوی که ۳۱۴ نماد در وضعیت صف فروش قرار گرفتند.
علی فراقی گفت: طبق بررسی بازار رفته رفته پا به مسیر نزدیک شدن به تعادل گذاشت و بیشتر نمادها نسبت به معاملات شنبه و اوایل تایم معاملاتی یکشنبه در وضعیت بهتری قرار گرفتند.
شاخص کل بورس و بازار پایه در فرابورس امروز به صورت هیجانی ریزشی شد.
با مطرح شدن بحث تغییر نرخ بهره سپرده‌های بانکی، فعالان بازار سرمایه محتاط شده‌اند و از میانه جلسه معاملات، رفتار هیجانی برخی سهامداران حقیقی و حقوقی به تغییر روند بازار منجر شد.
تاثیر لیونل مسی نه تنها داخل مستطیل سبز زیاد است، بلکه ماشین تبلغاتی او در طول جام جهانی ۱۷ برند مختلف از سراسر دنیا را تبلیغ می‌کند. همچنین در صورت قهرمانی آرژانتین در جام جهانی همراه با لیونل مسی، مسی تبدیل به یکی از هیجان انگیزترین سفیر برند‌های بازار تبلیغات خواهد بود. اما در داستان میلیونر‌ها بازند‌هایی هم وجود دارند بازنده‌هایی که به سندروم استهکلم مبتلا هستند.
شیائومی روز گذشته از نسل جدید گوشی‌های خود یعنی شیائومی ۱۳و ۱۲ پرو رونمایی کرد. شیائومی ۱۳ و شیائومی ۱۳ پرو مهاجمان چینی بازار موبایل‌اند که با سخت‌افزار پرقدرت و طراحی بی‌هویت، از همین حالا برای گلکسی S23 رجزخوانی می‌کنند.
آبان ماه بانک مرکزی از بسته ۱۰۰ هزار سکه‌ای به صورت عرضه اوراق در بورس کالا خبر داد تا بتواند مانع از روند صعودی قیمت ها در بازار طلا و سکه شود. این در حالی بود که پیش تر رئیس کل بانک مرکزی نیز از «ضرب سکه ۱۴۰۱» با طلای آب شده خبر داده بود تا حداقل انتظارات کاهشی در این بازار شکل بگیرد؛ اما تا به امروز این اهداف محقق نشده است.
اغتشاشات چهارشنبه ایذه باعث افزایش هیجان فروش در بازار امروز شد.
قزوین- وزیر اقتصاد و امور دارایی گفت با بیان اینکه برای تزریق امید به کشور نیازمند تغییر در نظام بروکراسی کشور هستیم، گفت: هیجان این روزهای بازار ارز گذرا است.
بازار ارز این روز‌ها با افزایش عرضه و نبود تقاضای موثر روبرو شده است. این در حالی است که از اواخر خردادماه، شاخص ارزی به صورت پلکانی با عقب گرد همراه بوده و پیش بینی می‌شود در هفته آتی نیز شاهد تداوم این روند باشیم.
روند بازار ارز این روز‌ها با کاهش نسبی قیمت‌ها همراه شده است. این در حالی است که از یک سو اخبار مختلف برجامی بر شاخص ارزی اثرگذار است و از سوی دیگر، تصمیمات بازارساز مانع از شکل گیری رفتار‌های هیجانی در بازار ارز شده است.
توضیحات و آمارعلی بهادری جهرمی سخنگوی دولت از وضعیت گمرک و انبارهای اموال تملیکی در ۱۱ ماه اخیر را در این فیلم مشاهده می کنید.
وان پلاس Ace پرو با آخرین پردازنده پرچمدار اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱، حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 و تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه UFS 3.1 ارائه خواهد شد.
پسرعموهای قاتل باند سرقت تشکیل دادند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ