براهیم دیاز یک بار دیگر برای ماندن در میلان و عدم بازگشت به رئال مادرید چراغ سبز نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ادن هازارد، بازیکن سابق رئال مادرید، با 3 پیشنهاد مختلف از عربستان، برزیل و آمریکا مواجه شده است.
در صورت انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید، تلاش برای جذب رودریگو گوئس در برنامه‌های پاری سن ژرمن قرار می‌گیرد.
آردا گولر، ستاره جدید رئال مادرید در واکنش به این سوال که چرا به بارسا نرفته؟ گفت وقتی رئال پا پیش گذاشت، بقیه تیم‌ها در نظرم بی‌ارزش شدند.
شبکه ESPN می‌گوید با وجود تکذیب‌های اخیر، آردا گولر، ستاره جوان فوتبال ترکیه، به رئال ماردید منتقل می‌شود چرا که فلورنتینو پرز شخصا خواهان رئالی شدن او است.
معرفی خرید جدید رئال مادرید بین عناوین اصلی روزنامه‌های چاپ امروز انگلیس به چشم می‌خورد.
رسانه‌های آلمانی جزئیات قرارداد جود بلینگام با رئال مادرید را منتشر کردند. بر اساس این گزارشها ستاره انگلیسی از باشگاه اسپانیایی در هر فصل 10 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد.
کریم بنزما، ستاره فرانسوی رئال مادرید، به مدیران این باشگاه اطلاع داده که قصد دارد در پایان فصل به یک باشگاه عربستانی ملحق شود.
کاماوینگا، ستاره فرانسوی رئال مادرید، در پایان دیدار تیمش مقابل رایو وایه‌کانو گفت رئال برای به دست آوردن رتبه دوم جدول بی‌انگیزه نیست.
گفته می شود کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، تصمیم به حفظ فده والورده برای بازی های حساس تیمش کرده و او را در لیگ به کار نگیرد.
ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، معتقد است فقط رئال مادرید قادر به شکست سیتی و ممانعت از کسب سه‌گانه توسط این تیم خواهد بود.
ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد، مدعی شده که میکل آرتتا به دنبال حضور روی نیمکت رئال مادرید است.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، ابراز امیدواری کرد که بتواند مانند کریم بنزما و لوکا مودریچ تجربه چند قهرمانی در اروپا را به دست آورد.
دنی سبایوس، هافبک رئال مادرید، امیدوار است بتواند قراردادش را با این باشگاه تمدید کند و تصمیمی برای پیوستن به باشگاهی دیگر ندارد.
فابریتزیو رومانو تایید کرد که مذاکرات تمدید براهیم دیاز با رئال مراحل پایانی خود را طی می‌کند و باشگاه مادریدی او را برای فصل بعد می‌خواهد.
مدیر برنامه‌های کواراتسخلیا، ستاره گرجی ناپولی، در واکنش به شایعات انتقال او به رئال مادرید می‌گوید باشگاه‌های زیادی به کواراتسخلیا علاقه‌مندند ولی او فعلا فقط به ناپولی فکر می‌کند.
با اینکه به نظر می‌رسد لیورپول و رئال مادرید بیشترین شانس را برای جذب جود بلینگام، ستاره جوان دورتموند دارد، ولی رسانه‌های انگلیسی می‌گویند این دو باشگاه رقیب قدرتمندی پیدا کرده‌اند: چلسی.
رئال مادرید در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای جذب کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی ندارد و نمی‌خواهد در مشکلات او با پاری سن ژرمن دخالت کند.
رسانه‌های آلمانی می‌گویند جود بلینگام، ستاره انگلیسی دورتموند، درخواستهای لیورپول را نادیده گرفته است و رئال مادرید بیش از پیش به جذب بلینگام اطمینان دارد.
لوکا مودریچ، ستاره رئال مادرید، قصد دارد در بازی امشب این تیم برابر وایادولید به میدان برود.
به نظر می‌رسد که تونی کروس، ستاره آلمانی، تصمیم نهایی‌ برای آینده‌اش در فوتبال را گرفته است.
رئال مادرید علاقه ای به جذب رافائل لیائو، ستاره پرتغالی میلان که در جام جهانی 2022 قطر هم عملکرد خوبی داشته است، ندارد.
دنی سبایوس، ستاره اسپانیایی رئال مادرید، مدعی شد تیمش در زمان خوبی مهیای دربی برابر اتلتیکو شده است.
داوید آلابا، مدافع اتریشی رئال مادرید، جود بلینگهام، ستاره جوان دورتموند را مورد ستایش قرار داده است.
وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، به دنبال درخشش بیشتر در ترکیب این تیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ