فابیو کاپلو، سرمربی افسانه‌ای سابق میلان، کارشناس اسکای اسپورت برای دیدار دربی دلامادونینا بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه پرسپولیس سال گذشته نشان داد بهترین تیم لیگ است، گفت: بازی سختی مقابل این تیم خواهیم داشت.
وزیر نفت با بیان اینکه اگر در بهینه‌سازی مصرف خوب کار کنیم بخش اعظمی از ناترازی انرژی جبران می‌شود، گفت: ۳۶ میلیارد دلار پروژه در شورای اقتصاد برای بهینه‌سازی در بخش‌های مختلف داریم.
فرهاد مجیدی می‌گوید آخرین ایرانی‌ای است که قهرمان آسیا شده، ولی امیدوار است استقلال به این عنوان دست پیدا کند.
آلن شیرر، برترین گلزن تاریخ لیگ برتر انگلیس و اسطوره تیم نیوکسل، از اولین بازی ساندرو تونالی در این تیم تعریف و تمجید کرد.
احتمال جانشینی مهدی طارمی به جای روملو لوکاکو در اینتر سوژه اصلی رسانه ورزشی کشور ایتالیا شده است.
عملکرد قابل قبول تیم کلبا با سرمربیگری فرهاد مجیدی کنجکاوی کارشناسان فوتبال امارات را برانگیخته.
ژوزه مورینیو درباره یکی از اسطوره‌های چلسی، دیدیه دروگبا، پیامی جالب منتشر کرد و گفت او همیشه جزو دار و دسته‌اش خواهد بود.
مسوت اوزیل، بازیکن اسبق رئال مادرید، تمجید ویژه‎‌ای از آردا گولر، پدیده فنرباغچه، دارد.
تیم ملی والیبال ایران امروز در روتردام اسیر یک قاتل بی‌رحم شد.
غرایاق زندی، گفت: در ۹ ماهه اول سال ۱۴۰۱ از کل ۳.۸ درصد رشد اقتصادی کشور، ۳.۴ درصد از محل بهره‌وری محقق شده است که نشان از سهم بیش از ۸۰ درصدی بهره‌وری در رشد اقتصادی کشور دارد.
امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتین، گفت الخاندرو گارناچو یک "گنج کوچک" است. گارناچو در مسابقه دوستانه برابر استرالیا اولین بازی ملی‌اش را انجام داد.
لوچانو اسپالتی، مربی سابق ناپولی لب به تمجید از وینچنزو ایتالیانو باز کرد و عملکرد مربی فیورنتینا را ستود. او گفت ایتالیانو "از من بهتر است".
مارچلو لیپی، سرمربی سابق یووه و تیم ملی ایتالیا، از ژوزه مورینیو به خاطر نحوه هدایت تیمش در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا تعریف کرد.
ژوزه مورینیو به شایعه پیوستنش به پی‌اس‌جی خندید و گفت، بایرلورکوزن یکی از خطرناک‌ترین تیم‌های اروپا در ضدحملات است.
اهواز - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از تعریف ۹۰ میلیارد تومان پروژه راهداری در محور پل زال - خرمشهر برای اربعین حسینی (ع) امسال خبر داد.
رئیس فیفا در کنگره کافا به نتایج تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ اشاره کرد.
جیمز مدیسون، ستاره باشگاه لسترسیتی، آرون ون بیساکا بازیکن منچستریونایتد را بهترین مدافع جهان در نبردهای یک به یک می داند.
فابیو کاپلو در سال 1994 توانست میلان را فاتح لیگ قهرمانان کند. او خاطره جالبی از پیروزی بزرگ 4-0 برابر بارسا در فینال تعریف کرد.
در همین حال پوتین با تمجید از اقتصاد چین، حکومتداری چینی را از دیگر کشورها موثرتر دانست. به گفته رییس جمهوری روسیه "چین یک سیستم بسیار موثر برای توسعه کشور و قدرتمند کردن آن به وجود آورده است. این نظام از کشورهای دیگر موثرتر است."
پائولو دی‌کانیو، ستاره سابق یوونتوس، میلان و ناپولی تمجید ویژه ای از ستاره تیم اسپالتی انجام داده است.
معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر تعریف هزینه واقعی آموزش‌های مهارتی کارآموزان در راستای ارائه آموزش‌های واقعی و باکیفیت تأکید کرد.
قالیباف با تأکید بر اینکه ادامه چنین مسیری، سیستم‌ها و نوع حکمرانی را بدتر کرده و با سرعت بیشتری به سمت ناکارآمدی پیش می‌رویم که نمونه‌های آن را نیز دیده‌ایم، گفت: خیلی اوقات این نگاه باعث می‌شود شایسته سالاری، شایسته گزینی و شایسته پروری حذف و به فراموشی سپرده شود.
کارلو آنچلوتی در نشست خبری امروز خود از جود بلینگام تعریف کرد ولی گفت که همین حالا در رئال بهترین ها بازی می کنند.
کارلو آنچلوتی اعتقاد دارد که دیه‌گو سیمئونه، پس از شکست در دربی، از سبک بازی رئال تعریف کرده و قصد کنایه زدن نداشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ