اهالی فوتبال طی ساعات اخیر واکنش های زیادی به زمین لرزه شدید ترکیه داشتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسا، مدعی اهمیت آنسو فاتی در بارساست، اگرچه او اعتراف می‌کند که تا پایان نقل و انتقالات، هر اتفاقی ممکن است، بیفتد.
رئال مادرید هر دو بازی آخر پیش فصل خود را باخت و به خصوص شکست 3-0 برابر بارسا جالب توجه بود، اما تاریخ نشان می‌دهد حتی شکست 9-1 رئال در تابستان هم تاثیری روی عملکرد فصل تیم نداشته است.
دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلیتکو مادرید، با اعتمادبه‌نفس بالا از آمادگی تیمش برای رقابت با رئال و بارسای پرستاره خبر داد.
تا کنون بارسلونا هر بار در ال‌کلاسیکوی دوستانه آمریکا موفق به پیروزی بر رئال شده فصل بعدی قهرمان لالیگا شده است. آیا فصل آینده هم جام قهرمانی لالیگا به بارسا تعلق می‌گیرد؟
فرانک کسیه، هافبک بارسلونا، در بازی شب گذشته برابر رئال مادرید هم به زمین نرفت تا یک قدمی به جدایی نزدیک‌تر شده باشد.
بارسلونا و رئال مادرید امشب اولین ال‌کلاسیکوی فصل جدید را پیش از شروع رسمی فصل در آمریکا برگزار می‌کنند.
ژاوی، سرمربی بارسا، معتقد است اگرچه تیمش نتوانست مقابل خیرونا به پیروزی برسد اما فاصله 13 امتیازی با رئال در فاصله 10 هفته تا پایان فصل یک برتری قابل توجه است.
کریم بنزما در نیمه نخست دیدار رئال مادرید برابر وایادولید در هفت دقیقه توانست سه گل به ثمر برساند تا نشان دهد برای بازی برگشت نیمه نهایی کوپا برابر بارسا کاملا آماده است.
کریم بنزما در نیمه نخست دیدار رئال مادرید برابر وایادولید در هفت دقیقه توانست سه گل به ثمر برساند تا نشان دهد برای بازی برگشت نیمه نهایی کوپا برابر بارسا کاملا آماده است.
گل مارکو آسنسیو به بارسا پس از بازبینی VAR و به دلیل آفساید مردود اعلام شد تا رئال از رسیدن به گل دوم محروم شود.
سرخی روبرتو در واپسین ثانیه‌های نیمه اول ال‌کلاسیکو گل تساوی بارسا را به رئال زد تا چهارمین گل فصل خود را به ثمر رسانده باشد.
بارسا می‌توانست دیشب آلمریا را شکست دهد تا ضمن افزایش فاصله با رئال به 10 امتیاز، در شرایط روحی مطلوبی به ال‌کلاسیکوی کوپادل‌ری برسد، ولی حالا همه چیز برای ژاوی و تیمش متفاوت شده است.
یک عضور از باشگاه رئال مادرید برای اولین بار در مورد پرونده رشوه دهی بارسلونا به نگریرا اظهار نظر کرد.
جرارد پیکه، ستاره سابق بارسا، می‌گوید با وجود درگیری‌های همیشگی‌اش با سرخیو راموس در ال‌‌کلاسیکوها او و کاپیتان سابق رئال تا پیش از نشستن مورینیو روی نیمکت این تیم رفیق بوده‌اند.
رئال مادرید، بارسلونا و یوونتوس قصد دارند بار دیگر پروژه سوپرلیگ را از سر بگیرند.
رئال در این مسابقه در غیاب بنزما به شدت ضعیف در خط حمله نشان داد و تنها یک شوت در چارچوب داشت تا انتقادها از پرس برای خساست در انجام خرید در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی بالا برود.
رئال مادرید در دیداری که به سه امتیازش نیاز حیاتی داشت، در نهایت با یک گل بازنده شد تا بارسا در صورت پیروزی در بازی امشب برابر سویا فاصله را به هشت امتیاز افزایش دهد.
بارسلونا بعد از جدایی لیونل مسی هیچ جامی کسب نکرده بود تا اینکه امشب با شکست رئال، فاتح سوپرجام اسپانیا شد.
ادو آگیره، دوست صمیمی رونالدو و خبرنگار ال‌چیرینگیتو، شب گذشته فاش ساخت که رونالدو از 9 کشور مختلف پیشنهاد داشت ولی در نهایت ترجیح داد بزرگترین قرارداد تاریخ را با النصر امضا کند.
خوان لاپورتا پس از شکست 3-1 بارسا از رئال به شدت عصبانی بود و به رختکن داوران رفت تا از داور بازی توضیح بخواهد.
ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، نهایت تلاشش را می‌کند تا امروز با بهترین ترکیب ممکن برابر رئال مادرید قرار بگیرد.
نه تیبو کورتوا و نه آنتونیو رودیگر نتوانستند امروز در تمرین گروهی رئال حاضر شوند تا به احتمال زیاد شانس بازی برابر بارسا را از دست بدهند. فردا همه چیز مشخص می شود.
تا روز ال‌کلاسیکو رئال مادرید در لالیگا باید برابر اوساسونا و ختافه قرار بگیرد و بارسا نیز به مصاف مایورکا و سلتاویگو خواهد رفت
ژول کُنده تنها در صورتی می تواند مجوز بازی برابر رئال سوسیداد را کسب کند که تا یکشنبه، حداقل دو بازیکن از بارسلونا بروند. ژاوی به شدت نگران این موضوع است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ