اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نیمه دوم بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی آغاز شد و سرخپوشان تا کسب عنوان قهرمانی ۴۵ دقیقه فاصله دارند.
یحیی گل‌محمدی امیدوار است در نیمه دوم ورق را به نفع تیمش برگرداند.
مربی گل‌گهر سیرجان از حسرت این تیم در دیدار روز گذشته مقابل پرسپولیس می‌گوید و تیمش در نیمه دوم نمایشی برتر از حریف داشت.
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی برای صدمین بار برابر هم قرار گرفتند که موقعیت دو تیم در جدول بیست و دومین دوره لیگ، اهمیت سه امتیاز این بازی را از بیشتر ۶ امتیاز کرده است!
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران گفت: نساجی در نیمه دوم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشت که به نتیجه نرسید.
ستاره ایرانی بایر لورکوزن در جمع ۱۱ نفر اصلی تیمش مقابل بایرن مونیخ حضور ندارد.
امام جمعه موقت تهران گفت:گام‌های ماه رمضان شنیده می‌شود و شاهد نزدیک شدن ماه خدا هستیم و جامعه مؤمنین باید با همه قلب و عمل خودشان از این حقیقت بزرگ استقبال کنند.
ساپینتو می گوید که شاگردانش آنطور که اون انتطار داشته، در زمین جنگنده ظاهر نشده اند.
دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس که نود و نهمین دیدار تاریخ دو تیم است در شرایطی متفاوت برگزار شد و غیبت تماشاگران حتی گل های به ثمر رسیده را هم سرد و بی روح کرده بود.
تیم‌های ملی مراکش و کرواسی در چارچوب رده‌بندی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف هم رفتند که نیمه دوم این بازی با پیروزی ۲ بر یک شاگردان دالیج در جریان است.
در دیداری از گروه H جام جهانی ۲۰۲۲ دو تیم کره‌جنوبی و پرتغال از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به مصاف هم رفته‌اند.
بازیکنان اسپانیا در نیمه دوم دیدار دیشب‌شان مقابل ژاپن ابتدا با فریادهای گاوی بود که متوجه شدند با توجه به نتیجه همزمان دیدار آلمان و کاستاریکا اگر نتایج پابرجا بماند از گروه‌شان حذف می‌شوند.
دو تیم کامرون و صربستان در دیداری از گروه G از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به مصاف هم رفته‌اند.
گرت بیل پس از شکست ولز برابر ایران گفت که از لحاظ روحی شرایط بدی دارند و دشوار بتوانند با این ناکامی کنار بیایند.
تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.
علیرضا جهانبخش می‌‌گوید اعضای تیم ملی ایران از همین امشب شکست برابر انگلیس را فراموش و روی بازی با ولز تمرکز خواهند کرد.
کارشناس فوتبال انگلیس معتقد است تیم ملی فوتبال ایران هیچ واکنشی برای جلوگیری از حملات نداشته است.
نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی در شرایطی برابر تیم ملی انگلیس برگزار شد که در نیمه اول ملی‌پوشان کشورمان سه گل دریافت کردند.
بازار سرمایه این روزها به لحاظ ارزندگی و پی بر ای در منطقه جذاب و قابل قبولی برای سرمایه‌گذاری به سر می‌برد، در همین رابطه تحلیل و پیش بینی مسعود مهدیان - تحلیلگر بازار سرمایه را از وضعیت بورس در نیمه دوم سال بخوانید.
اصفهان- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن معتقد است تیمش در نیمه دوم عملکرد بهتری از استقلال داشته است.
آرسنال امشب در سومین بازی خود در لیگ اروپا موفق شد بودو گلیمت را 1-0 شکست داده و با کسب حداکثر امتیازها صدرنشینی‌‌اش را تثبیت کند.
سرمربی تیم پیکان معتقد است داور پنالتی این تیم را در دیدار با ذوب آهن اعلام نکرده است.
قربان بردیف می‌گوید تراکتور هنوز با تیم ایده آل او فاصله دارد.
رئال مادرید، مدافع عنوان قهرمانی چمپیونزلیگ، 0-3 در زمین سلتیک پیروز شد و فصل جدید لیگ قهرمانان را قدرتمندانه شروع کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ