نشریه پولیتیکو اعلام کرد که دولت جو بایدن قصد دارد به دلیل کمبود تسلیحات در پی ارسال سلاح به اوکراین، بیشترین بودجه نظامی تاریخ آمریکا را از کنگره درخواست نماید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره پرتغالی النصر عربستان در تور ژاپن از تمایل شدید خود به کسب عناوین و افتخارات بیشتر در فصل پیش رو گفت.
منچسترسیتی بیشترین درآمد را بابت حضور بازیکنانش در جام جهانی 2022 قطر کسب کرده است.
کمیته نظارت مجلس نمایندگان آمریکا به دنبال اسناد بیشتری در خصوص اتهامات قضایی رئیس‌جمهور فعلی این کشور است.
محمود کریمی بیان کرد: من سرودی خواندم که باید دقت بیشتری می‌کردم؛ بجای کلمه «مجلس و دولت» باید می‌گفتم «بعضی‌ دولتی‌ها، بعضی مجلسی‌ها». من از جایگاه مجلس و دولت دفاع می‌کنیم اما ولی از افرادی که منظورم بوده به هیچ وجه عذرخواهی نمی‌کنم. منبع: چندثانیه
مهدی تارتار می‌گوید مصدومان پرتعداد ذوب آهن باعث شده‌اند که او در طول این فصل شرایط روحی خوبی نداشته باشد.
رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: نیما عالمیان تا الان خوب بوده است اما باید در مسابقات بیشتری حضور داشته باشد.
الهامی می‌گوید هوادار موقعیت‌‌های بیشتری از ملوان داشته و پیروزی تیمش در انزلی عادلانه بوده است.
ژوائو کانسلو، ستاره جدید بایرن مونیخ، معتقد است که شایسته دقایق بیشتری حضور در ترکیبب منچسترسیتی بوده اما پپ گواردیولا چنین نظری نداشته است.
صدر اعظم آلمان اعلام کرد تصمیم گیری ها در خصوص ارسال سلاح به اوکراین باید به درستی اتخاذ شود.
رضا انجم شعاع گفت: سهم بودجه محیط زیست از کل بودجه عمومی در بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۲ دو دهم درصد است. درواقع میزان بودجه پیشنهادی محیط زیست با رشد خیلی جزئی همراه بوده است و باز هم توجه کافی به بودجه محیط زیست نشده است و باید تلاش بیشتری در این زمینه شود.
اتحادیه اروپا مشغول بررسی پیشنهادی است که طبق آن شرکت هایی که از بیشترین پهنای بانداینترنت استفاده می کنند باید پرداخت در هزینه های توسعه زیرساخت نسل جدید اینترنت سهیم شوند
اینکه کشور‌هایی مثل امارات و بحرین به‌طور تعمدی اسم خلیج فارس را تحریف کنند، برگرفته از تضاد سیاست با ایران است، ولی اینکه عراق، کشوری که درست یا غلط از آن به‌عنوان یکی از متحدان ایران در منطقه یاد می‌شود، رو به جعل واژه خلیج فارس بیاورد و به‌طور مشهودی در گسترش آن در فضای مجازی کوشش کند، از آن دست اتفاقاتی است که حداقل نیاز به بررسی‌های بیشتر دارد. درواقع باید واکاوی بیشتری صورت بگیرد تا مشخص شود چرا شهر شیعه‌نشینی مثل بصره که نگاهش نسبت به ایران نگاه متفاوتی با دیگر شهر‌های عرب‌نشین بوده، به تحریف خلیج فارس دامن زده است.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، ابراز امیدواری کرد که تیمش امسال در تمامی رقابت‌های ممکن فاتح جام قهرمانی شود.
سال ۱۳۴۷ را باید پُربارش‌ترین سال آبی در تهران دانست. آن سال زمستانی عجیب با انواع و اقسام رکورد‌ها داشت؛ رکورد سردترین روز یا بهتر بگوییم سردترین شب تهران با دمای منفی ۱۵ درجه در ۱۸ دی ماه، رکورد بیشترین بارش در یک بازه زمانی زمستانی، رکورد بیشترین بارش در فصل زمستان، رکورد ۶۴ روز بارش باران و برف در زمستان و... که بی‌نظیر و تکرارنشدنی بوده است. مردم تهران در آن سال ۵۳ روز دمای صفر و منفی را تجربه کردند.
تیم فوتبال منچسترسیتی با درآمد ۵.۵۸ میلیون دلاری، بیشترین عایدی را از جدول پاداش‌های جام جهانی خواهد داشت.
برادران ساگینوما - این نامی است که آلمان و اسپانیا باید به خاطر بسپارند.
آیت الله نوری همدانی، مردم را دومین رکن اساسی انقلاب بیان نموده و اظهار داشتند: بنده در دیدار با مسئولان همواره توجه و عنایت به مردم را گوشزده کرده ام چرا که ستون این انقلاب همین مردم هستند که در هشت سال دفاع مقدس و سختی‌ها همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده اند متاسفانه مردم در شرایط کنونی با گرانی و سختی معیشت روبرو هستند، امروز آنچه مهم است مردم هستند و باید مسئولان امر به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند. باید شرایط اقتصادی مردم سر و سامان پیدا کند. بخشی از مسئولان در حال تلاش و کوشش هستند، اما باید خدمت رسانی بیشتری به مردم صورت بگیرد
عضو کمیسیون انرژی مجلس: اگر می‌خواهیم فشار مضاعفی به مردم در بحث قیمت انرژی نیاید باید تعرفه پلکانی پرمصرف‌ها را اعمال کنیم که مصوبه قانونی نیز دارد و در بودجه ۱۴۰۱ به میزان غیر یارانه‌ای شدن قبوض انرژی مشترکان پرمصرف بوده است. قرار نیست از جیب آحاد مردم کسی که شرایط مالی بهتری دارد و مصرف غیر بهینه بالاتری را انجام دهد و یارانه بیشتری دریافت کند.
ندری اضافه کرد: به طور کلی طی در شش ماه گذشته متوسط تورم مواد خوراکی و کالا‌های اساسی مردم از تورم متوسط که شامل ۴۵۰ قلم کالا است، با افزایش بسیار بیشتری روبرو بوده که دلیل عمده آن نیز حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی بوده است، بنابراین اگر دولت می‌خواهد به هر دلیلی پرداخت یارانه نقدی را ادامه بدهد باید قیمت‌ها را ثابت نگه دارد و اجازه افزایش قیمت دیگری را ندهد.
مهاجم ملوان دومین گل خود را در دیدار با صنعت نفت آبادان وارد دروازه حریف کرد تا اینگونه در اولین برد تیمش در این فصل نقش داشته باشد‌.
رئیس‌جمهور آمریکا گفت که تصمیم دارد «هزینه‌های بیشتری» را بر حاکمیت ایران تحمیل کند.
نماینده مردم مینو دشت در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت حقوق و معیشت پرسنل نیروی انتظامی مناسب نیست و دولت و مجلس باید در قانون بودجه، توجه بیشتری به این قشر کنند.
سخنگوی ستاد اربعین عراق گفت که باید در طول زیارت اربعین حسینی تلاش کنیم بیشترین بهره معنوی را ببریم.
رضا مهاجری می‌گوید تقسیم امتیازات در مسابقه هوادار و نفت مسجدسلیمان عادلانه بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ