کیلور ناواس با ناپولی به توافق کامل رسیده ولی حاضر نیست بدون دریافت غرامت 18 میلیون یورویی، پی اس جی را ترک کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
راسموس هویلند، مهاجم جدید منچستریونایتد، یکی دیگر از آن مثال‌های معروف تلاش و پشتکار است که طی تنها 18 ماه مسیر حرفه‌ای متفاوتی را دنبال کرده است.
با تصمیم کارلتو، فران گونزالس، گلر 2 متری جوانان رئال، قرار است از فصل بعد با تیم اول تمرین کند.
رئال مادرید هم به جمع مشتریان مسی ترکیه پیوست. قیمت 18 میلیون یورویی این بازیکن همه باشگاه‌های بزرگ اروپا را گوش به زنگ کرده است.
کینسی پرومس، مهاجم سابق آژاکس و تیم ملی هلند، به اتهام ضرب و جرح با چاقو به 18 ماه زندان محکوم شد.
آئورلیو دی‌لورنتیس، رییس ناپولی اولین تماس‌ها را با سرجیو کنسیسائو، مربی پورتو داشته تا او را به عنوان جانشین لوچانو اسپالتی معرفی کند.
در ترکیب پرسولیس بازیکنانی مثل امید عالیشاه، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، مهدی عبدی، عیسی آل کثیر، علی نعمتی و سروش رفیعی هفت بازیکنی محسوب می‌شوند که تجربه گلزنی در دربی را مزه کرده‌اند.
پل گاسکوئین همچنان یکی از عجیب ترین شخصیت های فوتبالی دنیا محسوب می شود.
وزارت دفاع آمریکا روز گذشته اعلام کرد به منظور تحکیم روابط راهبردی دفاعی خود با مراکش درصدد معامله تسلیحاتی ۵۲۴ میلیون دلاری با این کشور آفریقایی است.
در بخشی از تمرین سرخ‌ها سه کاپیتان پرسپولیس کنار مرتضی پورعلی‌گنجی آیتم‌های استقامتی را پشت سر گذاشتند.
آندری سانتوس، خرید 18 میلیون پوندی چلسی به دلیل عدم دریافت مجوز کار در لیگ برتر، در حال حاضر نمی تواند این تیم را همراهی کند.
پس از بازسازی صورت گرفته توسط فدراسیون کشتی تعداد تشک‌های خانه کشتی شهید ابراهیم هادی از 5 تشک به 10 تشک ارتقاء یافت.
مدیران النصر خوشبین هستند با ارائه پیشنهادی با دستمزد 18 میلیون یورو خالص در سال، سرخیو بوسکتس را به خدمت بگیرند و او هم‌تیمی رونالدو شود.
نیروگاه خورشیدی دامغان با وسعتی معادل پارک شهر تهران آماده تولید سالانه 18 میلیون کیلووات ساعت برق پاک به شبکه است.
مارکوس رشفورد برای تمدید قرارداد با یونایتد باید دستمزد سالانه 18 میلیون یورو را قبول کند و در غیر این صورت باید به تیمی دیگر برود.
ستاره 18 ساله بارسلونا به واسطه درخشش های اخیر خود، با یک افزایش قیمت سرسام آور مواجه شده است.
باشگاه بروسیا دورتموند قصد دارد به هر طریقی که شده، ستاره 18 ساله خود، یوسف موکوکو را حفظ کند.
چگونه انزو از ارزش فقط 10 میلیون یورویی(به علاوه پاداش هایی که در مجموع می تواند تا 18میلیون یورو برسد) در جولای 2022 به 120 میلیون یورو در ژانویه 2023 رسید؟
بارسلونا در پرونده فسخ قرارداد یکی از بازیکنان سابقش محکوم شد و باید به ماتئوس که 18 ماه پیش قرارداد او را فسخ کرده بود مبلغ 8.5 میلیون یورو غرامت بدهد.
عضو کمیسیون مجلس گفت: ساخت 1میلیون واحد در هر سال کمبودهای مسکن را برطرف نمی سازد اما می تواند کمی مشکلات را کمتر کند و طرح خانه های ویلایی طرحی برای حل مشکلات در شهرهای کوچک است.
قیمت سکه و طلا نسبت به انتهای هفته قبل با افزایش مواجه شد.
ملی‌پوشان بسکتبال با ویلچر مردان کشورمان از بیست و هشتم آبان ماه وارد اردوی تیم ملی می‌شوند.
منچستریونایتد با پیشنهادی 80 میلیون یورویی و دستمزد سالی 18 میلیون یورو، قصد دارد کاسمیرو را متقاعد به انتقال به اولدترافورد کند.
باشگاه فرانکفورت برای فروش فیلیپ کاستیچ، ستاره صربستانی به یوونتوس با رقمی بین 17 تا 18 میلیون یورو به توافق کامل رسیده است.
یوونتوس در آستانه توافق نهایی با فیلیپ کوستیچ، ستاره اینتراخت فرانکفورت، با رقمی نزدیک به 18 میلیون و پاداش قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ