لامبورگینی اونتادور یک خودروی اسپورت موتور وسط است که توسط شرکت ایتالیایی لامبورگینی تولید می‌شود. مطابق با سنت لامبورگینی، اونتادور از یک گاو نر جنگنده اسپانیایی نامگذاری شده‌است که در سال ۱۹۹۳ در ساراگوسا، آراگون جنگید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرماندار ورزقان در خصوص برخی شایعه‌ها درمورد توطئه و سوءقصد به جان عباسزاده و خانواده وی، گفت: در این خصوص فعلا نظری نداریم و منتظر بررسی و اعلام جزئیات حادثه از سوی مراجع ذیصلاح و عوامل امنیتی و انتظامی هستیم.
در ۱۴ آگوست، SUV الکتریکی کیا، به نام EV ۵ زیر نظر وزارت صنعت و فناوری اطلاعات (MIIT) رونمایی شد. این خودروی برقی به طور رسمی در تاریخ ۲۵ آگوست و در نمایشگاه خودروی چنگدو معرفی می‌شود.
ویرون گرند اسپرت ویتس بدون سقف نشان می‌دهد که تخصص مهندسی بوگاتی چقدر بی‌نظیر است. هرچند وقتی سقف جدا شود توزیع وزن کاملاً متفاوت خواهد بود، اما خودرو پایدار می‌ماند و به همان سرعت زمانی که سقف بسته است شتاب می‌گیرد. بوگاتی با ویرون گرند اسپرت ویتس ثابت کرد که می‌توان یک هایپراسپرت روباز با قدرت و پرفورمنس بسیار بالا ساخت که رانندگی بسیار پویا و راحتی داشته باشد.
Qiyuan A ۰۷ شبیه به بسیاری از سدان‌های چینی مانند نیو ET ۷ و بی‌وای‌دی هان و... است که این یعنی چینی‌ها به خودشان هم در تقلید رحم نمی‌کنند!
کوئنیگزگ تصمیم دارد محصول پرسروصدای خود را با موتور قدرتمند V ۸ نیز راهی بازار کند. این موتور ۵ لیتری با یک موتور برقی که از آن با نام «ماده سیاه» یاد می‌شود، ترکیب خواهد شد. این موتور برقی با آنکه تنها ۳۹ کیلوگرم وزن دارد، اما ۸۰۰ اسب بخار قدرت و ۱۲۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.
شب گذشته در ابتدای جاده کلات مشهد خودرو پرایدی که برای ماشین عروس آماده شده بود، تصادفی شدیدی داشت. وضعیت عمومی سرنشینان خودرو مشخص نیست.
علیرضا بیرانوند و صادق محرمی، دو بازیکن تیم ملی کشورمان نیز خودرو‌های خود را وارد ایران کردند.
بدنه این خودروی چوبی سیتروئن را نجار ماهری به نام میشل روبیلارد، از چوب گردو ساخته است. همچنین شاسی آن با استفاده از چوب درخت‌های گلابی و سیب ساخته شده است.
چری Ant در انواع مختلفی شامل مورچه بزرگ (Big Ant) و مورچه کوچک (Little Ant) به بازار خودروی چین عرضه می‌شود. هرکدام از این خودرو‌ها گروه خاصی از مشتریان را هدف قرار گرفته‌اند. برای مثال، چری مورچه بزرگ یک کراس‌اوور خانوادگی است، درحالی‌که مورچه کوچک خودرویی مناسب بانوان محسوب می‌شود. نسخه‌ای که در این آزمایش مورد استفاده قرار گرفت، چری Ant کوچک است.
ویدیوی جدیدی از لحظه خشم کریستیانو رونالدو در جریان دیدار برابر الخلیج منتشر شده است که با بازیکن مصدوم حریف و خودروی حمل بازیکنان مصدوم درگیر می شود.
با توجه به یک سند لو رفته از مکاتبات یک شرکت خودروساز، قیمت تمام شده یک دستگاه خودرو جک اس۵ مشخص شد.
تنها چهار ماشین فراری ۳۳۵ S Spider Scaglietti توسط سازنده ایتالیایی در سال ۱۹۵۷ تولید شد. این خودروی اسپرت دو نفره نیز به عنوان اسب پرنده سال ۱۹۵۷ شناخته می‌شود.
به باور کارشناسان این خودرو جدید تویوتا که مدل ۲۰۲۳ تویوتا سنچری است، می‌تواند سهم این غول خودروساز ژاپنی را در بازار جهانی SUV‌ها افزایش دهد؛ بازاری که در حال حاضر از فراری تا مازراتی در حال قدرت‌نمایی در آن هستند.
ترکیه با تکیه بر تجربه مونتاژ خودرو‌های برند‌های مهم و همچنین صادرات آنها، توانست اولین خودروی ملی خود به نام توگ T ۱۰ X را تولید کند. ۲۹ میلیارد دلار حاصل صادرات خودرو‌های مونتاژی ترکیه به کشور‌های دیگر است.
به دستور اردوغان، ۲ دستگاه خودروی «توگ» برای رؤسای جمهور آذربایجان و ازبکستان کنار گذاشته شده است و به زودی تحویل آن‌ها خواهد شد.
رونالدو با بوگاتی ۸.۸ میلیون پوندی خود در خیابان‌های مادرید مورد توجه مردم این شهر قرار گرفت.
در نمای کناری یک بدنه گرد و دارای عمق و برجستگی را می‌بینیم. آیرودینامیک بودن ایکس پنگ P ۷ i در این قسمت کاملا مشهود است. فرم و شکل بدنه به شکل فست‌بک بوده و بسیار چشم نواز و روان طراحی شده است.
مجتبی پوربخش مجری سابق شبکه ورزش برای هزینه‌های درمان سرطان خود خودروی خود را به فروش گذاشت.
رئیس‌جمهور ترکیه در مراسم راه‌اندازی خط تولید خودروی ملی کشور «توگ» در پردیس گملیک بورسا تاکید کرد: با خروج نخستین خودرو از خط تولید شاهد تحقق یک رویای ۶۰ ساله هستیم.
در جدیدترین بیانیه از سوی دولت قطر در زمینه سفر زمینی به این کشور حضور تماشاگران با خودروی شخصی آزاد شد، ولی ۴ شرط برای این افراد گذاشته شد.
تویوتا اف جی‌کروزر در ایران هم خودروی شناخته‌شده‌ای است که با قابلیت‌ها منحصر به فرد آفرود هواداران بسیاری دارد.
باشگاه پرسپولیس از خودروی تشریفاتی مدل جدید شرکت رنو برای انتقال لوکادیا از باشگاه به محل اقامتش استفاده کرد
روز گذشته فیلمی از یک دستگاه خودروی ال ۹۰ که یک بانو روی کاپوت آن نشسته بود و راننده این خودرو با یک حرکت نمایشی به منظور جلب مردم در یکی از خیابان‌های چالوس در حال تردد بود، این فیلم در شبکه‌های اجتماعی پیام رسان منتشر شد که باعث حیرت خیلی از شهروندان چالوسی شد.
لواندوفسکی یک خودروی بنتلی را در اختیار دارد که از آلمان آن را به اسپانیا آورده و البته پلاک آن اشاره مشخصی به نام و شماره محبوبش است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ