پیش از شروع بازی پاری‌سن‌ژرمن و بایرن مونیخ شاهد تنش بروز روی سکوهای مربوط به هواداران تیم میهمان بودیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داستان نیمار و پی اس جی به پایان رسید. بازیکن برزیلی دیروز در مقابل هواداران تیم جدیدش در عربستان پیش از بازی الهلال و الفیحا معارفه شد که تیم جدید نیمار در این بازی به تساوی رضایت داد.
پیش از شروع بازی هواداران فولاد علیه سرمربی خود شعار دادند و این موضوع تمام شدنی نیست.
بدون درنظر‌گرفتن اتفاقاتی که بین تماشاگران دو تیم روی سکو‌ها رخ داده، اظهارات تندوتیز محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور، علیه پرسپولیس در فصول گذشته، حسابی جنجالی شده است. زنوزی حتی حاضر به استفاده از اسم پرسپولیس نیست و آن را واژه‌ای خارجی می‌داند. این مورد و اظهاراتی دیگر مانند بهره‌بردن پرسپولیس از داستان داوری یا حمایت‌های پشت پرده، باعث شده تا بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس، پیش از سوت شروع هم بدون حاشیه نباشد.
کیلیان امباپه در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فرانسه و جبل‌الطارق با سوالهای متعدد درباره جنجال اخیر بین او و پاری سن ژرمن مواجه شد و از تکرار سوالها توسط خبرنگاران عصبانی شد.
نظرسنجی صفحه رسمی یوفا در توییتر پیش از بازی منچسترسیتی و رئال مادرید با حاشیه عجیبی همراه شد.
لوچانو اسپالتی در نشست خبری پیش از دیدار برابر میلان به احترام پپ گواردیولا بلند شد و از او بابت سوتفاهمی که ایجاد شده، عذرخواهی کرد.
اوضاع میان رودی گارسیا و رونالدو خوب پیش نمی رود و به نظر می رسد که سرمربی فرانسوی باید به زودی عربستان را ترک کند.
پیش از شروع نیمه دوم، تماشاگران حاضر در استادیوم، با یک بطری آب یخ ساپینتو را زدند.
کیلیان امباپه در بازی برابر نانت با بازوبند کاپیتانی توانست رکورد گلزنی پی اس جی را به نام خود کند. بازوبندی که چندی پیش باعث تنش در تیم شده بود.
دادستان مسئول رسیدگی به پرونده تخلف مالی یوونتوس در ایتالیا سه سال پیش در اظهارنظری خود را "ضد یوونتوسی" توصیف کرده بود. فاش شدن اظهارات او در ایتالیا به شدت جنجالی شده است.
عضو پیشین هیأت مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه داوران کم تجربه بازی‌های حساس را به جنجال کشیده اند، گفت: با روندی که استقلال در پیش گرفته می‌تواند درپایان فصل به قهرمانی برسد.
میانگین تورم سالانه در مصر از ۱۶.۳ درصد در مهر گذشته به ۱۹.۲ درصد در آبان جهش داشته است که بالاترین سطح تورم در پنج سال گذشته در این کشور است و پیش بینی می‌شود این میزان قبل از بازگشت به روند کاهشی همچنان افزایش یابد.
گرگ برهالتر به دلیل درگیری با همسر خود در ۳۱ سال پیش فعلا تعلیق شده است و ممکن است صندلی تیم ملی آمریکا را ترک کند.
شهرداری با اشاره به اینکه حالا بعضی افراد با انتشار عکس پیروز با گردنبند طبی الیزابت می‌خواهند بگویند که دست‌آرود جدیدی پیدا کرده‌اند، اظهار کرد: یوز‌ها هم مانند دیگر حیوانات بدن خود را لیس می‌زند، هرگاه مشکل گوارشی برای پیروز پیش می‌آید او پشت خود را لیس می‌زند و لیس زدن باعث التهاب یا ایجاد زخم می‌شود، برای درمان این التهابات از پماد استفاده می‌کنیم، برای اینکه پیروز آن پماد را با زبان لیس نزند، یکی، دوساعت از گردنبند الزابت استفاده و بعد دوباره بازش می‌کنیم.
سرمربی هوادار تهران پیش از شروع بازی به سمت نیمکت حریف رفت تا به جنجال‌های چند وقت اخیر به این شکل تا حد زیادی پایان دهد.
درحالی که یازده هفته از مسابقات سوپرلیگ گذشته است، سازمان لیگ فوتسال از تمام تیم‌های سوپرلیگ و لیگ برتر فوتسال خواسته است که برای انجام معاینات پزشکی پیش فصل به ایفمارک مراجعه کنند.
هوادار در دیدار دوستانه‌ای که به جنجال کشیده شد و ناتمام ماند دو گل زیبا به ثمر رساند.
چند روز پیش فیلمی در فضای مجازی پخش شد که مأموران ویلای خانواده الناز رکابی را تخریب کردند.
نمایندگان در نشست امروز در یکی از مهم‌ترین مصوبات خود با طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی موافقت و بر بیمه شدن همه کارگران ساختمانی تأکید کردند.همچنین نماینده مردم مهاباد در تذکری خطاب به وزیر کشور از حوادث پیش آمده در حوزه انتخابیه اش انتقاد کرد. در پی این ماجرا رئیس کمیسیون امور داخلی به تذکر نماینده مهاباد پاسخ داد
کریس رونالدو از اینکه در دیدار مقابل تاتنهام به میدان نرفت به اندازه‌ای ناراحت شد که پیش از پایان بازی راهی رختکن شد.
پیش از شروع بازی منچستر یونایتد و لیورپول در ورزشگاه اولدترافورد اتفاق جالبی رخ داد و کریستیانو رونالدو کاری کرد که توجه شبکه‌های اجتماعی جلب شد.
کارشناس فوتبال گفت: مس حریف خطرناکی برای آبی پوشان است و استقلال نباید خود را از پیش برنده دانسته و حریف را دست کم بگیرد.
پیش از شروع بازی بود که توهین هواداران پرسپولیس به مهدی هاشمی نسب آغاز شد و در ادامه درگیری شدت گرفت.
مارس ریگلی اولین شرکتی نیست که از بیم از دست دادن بازار چین از موضع خود بر سر تایوان عقب‌نشینی می‌کند. شرکت فرانسوی «ال و ام هاش» تولید کننده محصولات لوکس نیز پیش از این در سال ۲۰۱۹ بابت استفاده از تصویری که در آن نقشه چین بدون جزیره تایوان دیده می‌شد عذرخواهی کرده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ