اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جلسه امروز مقامات فدراسیون فوتبال با مدیران رسانه باشگاه‌ها یک بند جالب در آیین‌نامه رسانه‌ای مسابقات افشا شد.
علی خطیر به همراه دیگر مدیران استقلال، صبح امروز جلسه‌ای برای حل مشکلات مالی آبی‌ها برگزار کردند.
دو مربی خارجی پرسپولیس امروز به دیدار مدیران باشگاه پرسپولیس رفتند.
در جلسه امروز مدیران چهار تیم صعودکننده به آسیا، درباره شرایط هزینه‌کرد این چهار باشگاه مباحث جدیدی مطرح شد.
رسول خطیبی امروز طی دو نوبت با مدیران پیکان برای قبول هدایت این تیم در لیگ بیست و سوم به مذاکره نشست.
طی جلسه امروز مدیربرنامه گلر شماره یک پرسپولیس با مدیران این تیم، دو طرف به توافق نرسیدند!
عبدالله ویسی، سرمربی نفت آبادان، جلسه نهایی خود را با مدیران نفت امروز ساعت ۱۸ برگزار خواهد کرد.
رئیس فدراسیون فوتبال صبح امروز جلسه مهمی را با مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری برگزار کرد.
مسئولان فدراسیون فوتبال عصر امروز برای انتخاب سرمربی تیم امید جلسه‌ای فوری تشکیل می‌دهند.
جلسه دوم دادگاه یوونتوس امروز شروع شده است. این دادگاه قرار است درباره یووه و بسیاری از مدیران سابق آن تصمیم‌گیری کند.
جمعی از مدیران و کارشناسان حقوقی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی حضور یافتند.
صبح امروز با حضور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت مس، معاونان و مدیران مجتمع های تولیدی، جلسه احصاء و بررسی شاخص های عملکردی حوزه های مختلف شرکت اعم از اکتشافات، تولید، هوشمندسازی و ... برای تحقق شعار سال ابلاغی مقام معظم رهبری (حفظه الله) برگزار شد.
جلسه ویژه‌ای که گفته می‌شد بعد از شکست اینتر مقابل بولونیا در این باشگاه برگزار خواهد شد امروز برگزار و هشدار مدیران نراتزوری به سیمونه اینزاگی ابلاغ شد.
بعد از حواشی شکل گرفته در جریان دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد در اهواز، کمیته انضباطی امروز از مدیران دو تیم برای توضیح درباره آن دعوت کرد.
بحث‌های مختلفی جلسه امروز بین مدیران فوتبال ایران و نمایندگان مجلس مطرح شد؛ از تیم ملی تا لزوم واردات سیستم کمک داور ویدئویی.
مدیران فدراسیون فوتبال و چند باشگاه لیگ برتری میهمان ویژه جلسه امروز فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی بودند.
در حالی که قرار است امروز جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال برگزار شود ظاهراً ساعاتی پس از این جلسه مدیرعامل باشگاه به اتفاق یکی از مدیران باشگاه عازم کشور امارات خواهد شد.
کیکر امروز از جلسه سرنوشت‌ساز مدیران فدراسیون فوتبال آلمان با هانسی فلیک و احتمال برکناری یا استعفای او خبر داد. توماس توخل جدی‌ترین گزینه جانشینی فلیک است.
عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور از نمایندگان در جلسه غیر علنی امروز تقاضا کرد بعد از معرفی گزینه‌ها و مدیران، اصرار بر انتصاب نداشته باشند و اتخاذ تصمیم نهایی را بر عهده مسئول مربوطه بگذارند.
صبح امروز جلسه‌ رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با مدیران هلدینگ‌های بزرگ بازار سرمایه در حضور وزیر اقتصاد در محل وزارتخانه، تشکیل شد.
محسن منصوری: امروز جلسه پیگیری و بازسازی مناطق آسیب دیده سیل اخیر با حضور مدیران کل استانی برگزار شد. خوشبختانه براساس گزارش‌های ارائه شده بخش زیادی از دستگاه‌ها وظایف خود را به خوبی انجام داده‌اند و کار بازسازی به خوبی پیش رفته است اما برخی کارها میان‌مدت و بلندمدت است که این اقدامات در مسیر اجراست.
جلسه حرفه‌ای سازی باشگاه پرسپولیس امروز با حضور دبیر کل فدراسیون فوتبال، مدیر عامل و مدیران پرسپولیس در محل باشگاه برگزار شد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خگستر به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خگستر در روزهای آینده بورس است.
بررسی گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از شرکت شستا از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۹ اولین موضوعی بود که امروز در دستورکار امروز صحن قرار داشت که اجرای آن با موافقت ۱۶۱ نماینده حاضر در جلسه همراه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ