مدیران ارشد شرکت ملی صنایع مس ایران به مناسبت میلاد حضرت سیدالشهدا امام حسین (ع)، میلاد حضرت اباالفضل العباس (ع) و روز پاسدار و جانباز از مرکز توانبخشی جانبازان ثارالله بازدید کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کیومرث هاشمی و محمود خسروی وفا به همراه جمعی از مدیران ورزش از اردوی تیم های آقایان و بانوان ووشو بازدید کردند.
سخنگوی مرکز ملی فضای مجازی ضمن بازدید از سبد محصولات دیجیتال همراه اول در الکامپ ۲۰۲۳، در نشستی با مدیران ارشد اپراتور اول ارتباطی بر اهمیت واگذاری حوزه محتوا به لایه کارشناسی تأکید کرد.
جمعی از مدیران ارشد سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی ضمن بازدید از دستاوردهای گروه همراه اول در حوزه دیجیتال و هوشمندسازی، در نشستی صمیمانه به تبادل نظر با مدیران اپراتور اول ارتباطی پرداختند.
در ادامه برنامه‌های سفر رسمی به ونزوئلا، دکتر سید ابراهیم رئیسی، به منظور بررسی ظرفیت‌های موجود در ونزوئلا جهت عرضه کالا‌های تولید ایران، در فروشگاه ایرانی «مگاسیس» حضور یافت و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف این فروشگاه با مدیران آن گفتگو کرد.
مدیران سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر بازدید کردند.
مدیران عامل راه‌آهن ایران و عراق ضمن بازدید از راه‌آهن شلمچه_بصره از نزدیک در جریان میزان پیشرفت این پروژه ریلی قرار گرفتند.
رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران به همراه مدیران ستادی از واحد کشیک محاکم تهران بازدید کردند.
مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از مرکز تماس هوشمند شرکت امدادخودروایران‌ و ستاد فرماندهی طرح خدمات نوروزی بازدید کردند.
مدیران خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در بازدید میدانی از نمایندگی‌های شهر تهران و ناوگان شرکت امداد خودرو ایران در ایام نوروز روند رسیدگی به نیازها و درخواست‌های مشتریان را مورد ارزیابی قرار دادند.
مدیرعامل بانک گردشگری به همراه اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این بانک در روز سه شنبه 11 بهمن ماه ضمن بازدید از مرکز تحقیقات و نوآوری صنایع خودرو سایپا در نشستی با مدیرعامل گروه سایپا در خصوص تعامل بیشتر دو مجموعه به گفتگو پرداخت.
رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از سالن گروه خودروسازی سایپا گفت: مدیران گروه خودروسازی سایپا با عملکرد مناسبی که داشته اند در اجرایی کردن رهنمودهای مقام معظم رهبری موفق عمل کرده اند.
مدیرعامل بانک صنعت و معدن و هیات همراه ضمن بازدید از خطوط تولید شرکت سایپا و مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا در نشستی با مدیرعامل و مدیران ارشد این گروه خودروساز به بررسی ایجاد شرایط بهتر در تعامل و همکاری دو طرف و رفع موارد مربوط به تفاهم نامه فی مابین با هدف اجرای بهتر آن پرداخت.
در بازدید مدیران ارشد گروه صنعتی ایران‌خودرو از یک شرکت دانش‌بنیان که در زمینه آزمون‌های خودرویی فعالیت می‌کند، بر بومی‌سازی آزمون‌های خودرو در فرآیند تکوین و توسعه تاکید شد.
مدیران استقلال در صدد هستند تا تمرینات این تیم در آینده ای نزدیک به کمپ مرحوم ناصر حجازی منتقل شود.
صبح امروز سیزدهمین پویش قرار خدمت با حضور شهردار پایتخت و برخی مدیران شهری در منطقه ۷ آغاز شد.
شهردار و جمعی از معاونان و مدیران منطقه ۱۰ تهران از گذر پشت بزرگراه شهید نواب صفوی بازدید و آخرین وضعیت آن در حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی و امور شهری را مورد بررسی قرار داد.
دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل و محمدرضا خورسندی رئیس هیات مدیره بانک کارآفرین، به همراه مدیران ارشد بانک از شعبه جزیره ی کیش بازدید کردند.
استاندار تهران به همراه مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان تهران و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی از موزه ملی فرش ایران بازدید کرد.
مدیران فدراسیون از سلامت اتوبوس تیم ملی فوتبال نیز بازدید به عمل آوردند!
همزمان با برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین المللی خودرو مشهد، مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا از تعدادی نمایندگی شهر مشهد بازدید و از نزدیک در جریان وضعیت عملکردی و مشکلات آنها قرار گرفتند.
حجت الاسلام قرائتی گفت: مدیران آموزش و پرورش چرا ساعت بازدید از مدارس را ساعت نماز نمی‌گذارند تا از وضع نماز جماعت و نمازخانه مدارس بازدید کنند.
حجت الاسلام قرائتی گفت: مدیران آموزش و پرورش چرا ساعت بازدید از مدارس را ساعت نماز نمی‌گذارند تا از وضع نماز جماعت و نمازخانه مدارس بازدید کنند.
مدیران بازرسی و قضایی کشور همراه مدیران شهری با همراهی شهردار منطقه ۱۸ از حومه شهرداری منطقه ۱۸ بازدید به‌عمل آورد.
مدیران بازرسی و قضایی کشور همراه مدیران شهری با همراهی شهردار منطقه ۱۸ از حومه شهرداری منطقه ۱۸ بازدید به‌عمل آورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ