مدیران ارشد اجرایی گوگل، مایکروسافت، اوپن آ آی و آنتروپیک با کامالا هریس معاون رییس جمهور آمریکا و مقامات ارشد دولتی ملاقات می کنند تا درباره  موضوعات کلیدی هوش مصنوعی گفتگو کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وکیل شکات پرونده آذربایجان خودرو گفت:مدیران شرکت ملزم به پرداخت هزینه روز خودرو به عنوان رد مال خواهند شد.
گزارش تصویری؛ بیست و پنجمین گردهمایی سراسری مدیران ستادی و شعب شرکت بیمه معلم
رئیس جمهور در راستای تحقق شعار سال و به منظور رفع موانع تولیدکنندگان، با مدیران ۶ شرکت بزرگ صنعتی کشور به صورت چهره به چهره دیدار و دستور رفع مشکلات آنان را صادر کرد.
رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در جمع مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری بین‌المللی ایران گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان نیازمند منابع ارزی، با همکاری صندوق توسعه ملی تامین مالی می‌شوند.
توضیحات قربان زاده رئیس سازمان خصوصی را در خصوص قرارداد شرکت همراه اول با باشگاه استقلال را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
به گفته دو منبع آگاه مدیران ارشد شرکت های تراشه سازی اینتل و کوالکام قصد دارند برای گفتگو درباره سیاست گذاری در برابر چین به واشنگتن سفر کنند.
باشگاه چلسی به روملو لوکاکو اجازه داده تا در تمرینات پیش فصل این تیم شرکت نکند.
یحیی گل‌محمدی در جلسه با مدیران باشگاه پرسپولیس شرکت کرد.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره اهمیت انتشار صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی پرداخت و گفت: با انتشار صورت های مالی مدیران کارآمدتر انتخاب می شوند.
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل از پیشنهاد برخی مدیران ارشد اجرایی شرکت های هوش مصنوعی برای ایجاد یک سازمان ناظر بر این فناوری مانند آژانس بین المللی انرژی اتمی پشتیبانی کرد.
وزارت بازرگانی چین امروز اعلام کرد که مدیران دو شرکت آمریکایی را تحریم کرده است.
اولین نشست هم اندیشی مدیران عامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران با هدف قدردانی و بهره مندی از تجارب آنها در شهرستان بافق برگزار شد.
روز گذشته اولین نشست مدیران عامل شرکت سنگ آهن مرکزی برگزار شد.
مدیران ارشد شرکت ملی صنایع مس ایران به مناسبت میلاد حضرت سیدالشهدا امام حسین (ع)، میلاد حضرت اباالفضل العباس (ع) و روز پاسدار و جانباز از مرکز توانبخشی جانبازان ثارالله بازدید کردند.
این روزها آگهی‌های فروش شرکت مدیران خودرو در فضای مجازی فراوان دیده می‌شود اما وقتی خریدار با شرکت تماس می گیرد مسئولان فروش اعلام می‌کنند این آگهی های فروش که به مناسبت دهه فجر اعلام شده فقط جنبه تبلیغاتی داشته و خبری از فروش خودرو نیست.
شرکت اینتل اعلام کرد تعداد زیادی از کارمندانش را اخراج می کند و دستمزد مدیران ارشد خود را کاهش می دهد.
یکی از شرکت‌های هواپیمایی به واسطه قراردادش با استقلال در زمان مدیریت خلیل‌زاده از این باشگاه شکایت کرده است.
جلسه رئیس فدراسیون فوتبال با مدیران عامل باشگاه های لیگ برتر جهت اجرای فاز نخست تجهیز ورزشگاه ها به سیستم VAR برگزار شد.
مدیرعامل گروه مپنا به همراه جمعی از مدیران این گروه صنعتی ضمن حضور در شرکت زامیاد و بازدید از خطوط تولید و محصولات جدید این شرکت در نشستی با مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و مدیرعامل زامیاد شرایط افزایش تعامل و همکاری در حوزه تولید خودرو برقی را بررسی و تفاهم نامه همکاری فی ما بین زامیاد و گروه مپنا به امضا رسید.
مدیران فولاد برای حمایت از کادرفنی و بازیکنان، راهی محل تمرین این تیم شدند.
با تصمیم مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، تغییراتی در مدیریت دو مجموعه ورزشی آزادی و انقلاب ایجاد شد.
با تصمیم مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، تغییراتی در مدیریت دو مجموعه ورزشی آزادی و انقلاب ایجاد شد.
دو تن از مدیران سابق شرکت ای بی که به دلیل راه اندازی کمپین سایبری علیه سازندگان خبرنامه ای کامرس بایتس متهم شده بودند، به زندان محکوم شدند.
رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران گفت: قانون بودجه ۱۴۰۱ برای مدیران شرکت‌های دولتی که گزارش صورت‌های مالی خود را ارائه ندهند مجازات ۶ ماه تا ۲ سال حبس در نظر گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ