رئیس مجلس گفت: اگر برای دولت درآمدی بیش از درآمد مندرج در بودجه پیش آید، دولت مکلف است در هر مقطعی اصلاحیه یا متمم بودجه ارائه دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از روز گذشته تصویر رای قطعی یکی از شعب دادگاه کیفری دو در فضای مجازی بازنشر شده که بر اساس آن، یک زن متهم به عدم رعایت حجاب شرعی به ۲ ماه حبس محکوم شده و سپس به عنوان مجازات جایگزین حبس، انجام ۲۷۰ ساعت خدمات عمومی رایگان (نظافتچی اماکن) برای او تعیین شده است.
رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی توضیحاتی درباره آخرین وضعیت پرونده شهادت حمیدرضا الداغی در شهرستان سبزوار ارائه کرد.
رئیس کل دادگستری استان خراسان رضوی توضیحاتی درباره آخرین وضعیت پرونده شهادت حمیدرضا الداغی در شهرستان سبزوار ارائه کرد.
اهواز- معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دولت مصمم به رفع موانع ازدواج جوانان با اهدای تسهیلات مسکن، خوابگاه‌های دانشجویی و تأمین مسکن است.
هادی یوسف پور آذری گفت: به‌زودی سند فرصت‌های سرمایه‌گذاری شرکت فرودگاه‌ها تهیه و ارائه خواهد شد و شرکت مصمم است از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بخش خصوصی در امر توسعه صنعت فرودگاهی بهره‌مند شود.
بارسلونا در بیانیه ای رسمی خواهان استعفای خاویر تباس از ریاست لالیگا شد. تباس به ارائه مدرک جعلی علیه بارسلونا متهم شده است.
خواهر رهبر کره‌شمالی می‌گوید که این نوع درخواست‌های آنلاین (پتیشن) می‌تواند یک توطئه سیاسی از سوی دفتر ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین باشد، ادعایی که خانم کیم در خصوص آن مدرکی ارائه نکرد.
اندی رابرتسون به صحبت‌های رودری که اسکاتلند را به ارائه تاکتیک‌های "مزخرف" در مقابل اسپانیا متهم کرده بود، پاسخ داد تا تنش‌های دیدار این دو تیم ملی به بازی پیش روی لیورپول و سیتی کشیده شود.
مسعود ستایشی روز سه‌شنبه در آخرین نشست خبری در سال ۱۴۰۱ ضمن گرامیداشت اعیاد ماه مبارک شعبان و پاسداشت روز شهید به ارائه گزارشی از روند تحقق شعار سال در دستگاه قضایی پرداخت و اظهارداشت: امسال همه ظرفیت‌های قوه قضاییه بسیج شد تا با استفاده از توانایی‌های موجود، موانع برسر راه تولید برطرف و در راستای حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری با کمک فناوری‌های دانش بنیان اقدامات مقتضی در راستای تحقق شعار «تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال آفرین» انجام شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به این سوال که با توجه به گزارش اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره ایران، آیا واشنگتن به دنبال صدور قطعنامه‌ای سرزنشی در جلسه آتی شورای حکام آژانس خواهد بود یا نه، گفت که واشنگتن از این گزارش مطلع است، اما نمی‌تواند درباره جزئیات گزارشی که به طور عمومی انتشار نیافته است، نظری ارائه دهد.
مهدی تارتار وعده داد که تیمش مقابل سپاهان نمایش سرسختانه‌ای را ارائه کند.
رئیس پلیس فتای پایتخت گفت: پس از ارائه مستندات توسط شاکی و بررسی‌های علمی و فنی توسط کارشناسان پلیس فتا تهران بزرگ متهم که مرد جوانی بود در فضای مجازی شناسایی و پس از تشریفات قضایی در یکی از شهر‌های حومه تهران دستگیر و به همراه تجهیزات الکترونیک به پلیس فتا منتقل شد.
قضات دادگاه پس از شنیدن اظهارات متهم به سن واقعی وی مشکوک شدند و با توجه به نظر پزشکی قانونی احتمال دادند شناسنامه‌ای که به دادگاه ارائه داده جعلی است و سعید حداقل ۲۱ سال سن دارد و در زمان دستگیری هم بالای ۱۸ سال بوده است.
محمد قبادلو در مسیر انتقال به محل وقوع جنایت برای بازسازی صحنه جرم نیز در ماشین اعلام می‌کند که اصلا پشیمان نیستم و اگر باز هم برگردم این کار را تکرار می‌کنم. پزشکی قانونی نیز درباره وضعیت روحی و روانی محمد قبادلو اعلام کرده است: معاینه روانپزشکی انجام شد با توجه به معاینه و شرح حال، نامبرده سوابقی از تشخیص و درمان اختلالات خلقی را ذکر می‌کند در حال حاضر علائم و شواهد از اختلال عمده روانپزشکی که باعث فقدان قوه تمییز و کنترل ارائه شود، در زمان وقوع جرم در نامبرده مشاهده نمی‌شود و مسئول اعمال و رفتار خود بوده است.
غرب ایران را به ارائه صد‌ها پهپاد به روسیه متهم کرده و از سازمان ملل خواسته تا بررسی کند که آیا این عرضه پهپاد‌ها، نقض تعهدات ایران بوده است یا خیر. با این وجود، مذاکره کنندگان اتحادیه اروپا تاکید کرده‌اند که مهار برنامه هسته‌ای ایران باید جدا از سایر مسائل مرتبط از جمله تسلیح روسیه توسط ایران و یا نوع برخورد با معترضان آن کشور مورد بررسی قرار گیرد.
صبح شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱، چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمای ۷۳۷ کشور اوکراین در حالی برگزار شد که ده متهم از رده‌های مختلف نظامی در آن حاضر بودند. قاضی مهرانفر با دعوت از وکلای شاکیان پرونده به جایگاه از آن‌ها خواست تا در خصوص پرونده صحبت و نقطه نظراتشان را در دادگاه مطرح کنند که ۶ نفر از آن‌ها با حضور در جایگاه به ایراد نظرات خود پرداختند. سپس متهم ردیف اول به جایگاه فراخوانده شد و توضیحاتی را درباره روز حادثه و نحوه عملکرد خود بیان کرد.
چهارمین جلسه رسیدگی به پرونده سقوط هواپیمایی ۷۳۷ اوکراینی با حضور متهمان، وکلای متهمان، وکلای جانباختگان و نماینده دادستان و با ارائه دفاعیات متهم ردیف اول برگزار شد.
قاضی پرونده با بیان اینکه جلسه در راستای جرای ماده ۳۶۹ از قانون آیین دادرسی کیفری برای محاکمه متهم قبادلو آغاز می‌شود، از تعدادی از افسران نیروی انتظامی که به عنوان شاهد حادثه در دادگاه حاضر شده بودند خواست تا اظهارات خود را ارائه کنند.
سرمربی تیم‌ملی ژاپن می‌گوید تیمش مصمم و با اراده مقابل کرواسی به میدان می‌رود.
سازمان دیده بان حقوق بشر با ارائه گزارشی مستند، رژیم بحرین را به استفاده از قوانین انزوای سیاسی علیه مخالفانش متهم کرد.
رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: بررسی‌های اولیه کارآگاهان حاکی از این بود که متهم با شناسایی طعمه‌های خود از طریق سایت دیوار، به هنگام مراجعه به محل اعلام شده از سوی مالباخته لباس کارکنان انتظامی را به تن می‌کرد و با ارائه رسید جعلی پرداخت اقلام مختلف اعم از گوشی طلا و ... را دریافت و متواری می‌شد.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: متهم پس از انتقال به اداره آگاهی به ۴فقره کلاهبرداری از طریق ارائه رسید جعلی به فروشندگان اجناس اعتراف کرد و گفت مدتی پیش با افرادی آشنا شده و آن‌ها نرم‌افزاری را به او معرفی کردند که با وارد کردن شماره کارت و مبلغ در آن، یک رسید جعلی ارائه می‌دهد که قابلیت ارسال به دیگران را دارد.
وحید خانلری و حبیب‌اله اژدهاکش به ترتیب معاونان مدیرعامل بانک رفاه کارگران در امور اعتباری و حقوقی و فناوری اطلاعات، در نشست‌های جداگانه تلفنی که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، به سوالات و مباحث مطرح شده از جانب مشتریان بانک در حوزه اعتباری و حقوقی و فناوری اطلاعات، پاسخ دادند.
متهم پیش از این نیز پرونده‌های قضایی متعدد و مشابهی داشته که قریب به اتفاق آن‌ها با اغماض و با هدف اصلاح متهم و با خودداری دادگاه از محکوم کردن متهم به مجازات‌های اشد، منتهی به منع تعقیب شده است؛ به‌طوری‌که حداقل در پنج مورد از موارد مشابه با رافت اسلامی مواجه شده است؛ اما این فرد از فرصت‌های ارائه شده در جهت اصلاح رفتار خود استفاده نکرده و بر اتهام‌زنی بی‌اساس به افراد مختلف ادامه داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ