وزیر امور خارجه با یادآوری اقدامات کشورمان برای ارائه خدمات به بیش از ۴/۵ میلیون پناهنده افغانستانی در ایران، بر ضرورت حمایت جامعه جهانی برای مدیریت این مسئولیت سنگین تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محسن خجسته مهر، مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران، در نشستی که با اصحاب رسانه داشت بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم، روزانه ۲.۲ میلیون بشکه نفت تولید شده است و تا پایان ماه آینده این میزان به ۳.۵ میلیون بشکه در روز می‌رسد.
محسن خجسته مهر، مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران، در نشستی که با اصحاب رسانه داشت بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم، روزانه ۲.۲ میلیون بشکه نفت تولید شده است و تا پایان ماه آینده این میزان به 3.5 میلیون بشکه در روز می‌رسد.
طبق قانون جدید سازمان لیگ، کادرفنی تیم های لیگ برتر با دریافت 2 کارت زرد محروم می شوند.
بر اساس آمار شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ایران در تیر ماه ۱۴۰۲، بیش از ۵۳۰ بار لرزید.
پیکر پاک و مطهر ۱۸ شهید دفاع مقدس صبح پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۴۰۲ از طریق مرز بین المللی شلمچه وارد خاک کشور شد. پیکر این شهیدان والا مقام همزمان با دوم محرم الحرام سال ۱۴۴۵ بر دوش مردم و در حضور خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان، جانبازان و فرماندهان نظامی پس از سال‌ها به وطن بازگشت. تاکنون طی عملیات‌های تفحص متعدد در مناطق داخلی و برون مرزی (کشور عراق)، پیکر بیش از ۴۵ هزار شهید مفقود الاثر دفاع مقدس پیدا شده است.
وزیر کشور گفت: ایرانی که بالغ بر ۵ میلیون پناهنده را در کشوری پذیرا شده که در اوج تحریم دولت‌های غربی قرار دارد و به این کشور باید مدال حقوق بشر داد.
معاون اقتصادی وزارت خارجه گفت: قرارداد ۳/۶ میلیارد دلاری ایران با ونزوئلا طی سفر رئیس جمهور به آمریکای لاتین به عنوان نقطه آغاز تحول دوباره روابط سیاسی و اقتصادی دو کشور است.
معاون اقتصادی وزارت خارجه گفت: قرارداد ۳/۶ میلیارد دلاری ایران با ونزوئلا طی سفر رئیس جمهور به آمریکای لاتین به عنوان نقطه آغاز تحول دوباره روابط سیاسی و اقتصادی دو کشور است.
«ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین گفت: «به لطف تحریم‌ها، تعداد موشک‌هایی که آن‌ها [روسیه]تولید می‌کند چندین بار کاهش یافته است، اما با این‌حال، چنین چالش‌هایی همچنان وجود دارد، زیرا ایران بیش از یک هزار پهپاد ساخت ایران و دیگر تسلیحات به آن‌ها [روسیه]فروخته است. سلاح‌های دیگری وجود دارد، ما اطلاعات دقیقی در این زمینه داریم، آن‌ها اخیراً چنین اقدامی کرده‌اند».
رئیس سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه نمایندگان بیش از ۶۵ کشور دنیا در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۳ حضور دارند، از پیش‌بینی و تخمین درآمد دو میلیارد دلاری از این نمایشگاه برای کشور خبر داد.
اگر قرار باشد مطابق قانون مربوط به پوشش حجاب؛ با زنانی برخورد شود که حد شرعی حجاب را رعایت نمی‌کنند و آنان از خدمات محروم شوند، بخش بزرگ و شاید بیش از نیمی از زنان مشمول آن می‌شوند و به همین علت پلیس اصطلاح جدید «کشف حجاب» را جعل کرده است که در قانون وجود ندارد و تطبیق آن نیز کاملا سلیقه‌ای است.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: در سال گذشته بیش از ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تن کالای ترانزیتی توسط ناوگان ایرانی و خارجی حمل‌ونقل بین المللی جاده‌ای از قلمرو  ایران عبور کرده است.
هلال احمر اعلام کرد؛ ۳۷۷ هزار و ۱۰۵ نفر مهاجر افغانستانی، سال گذشته هنگام خروج از ایران، در گذرگاه مرزی دوغارون، آموزش‌های لازم در زمینه خطرات مین فراگرفتند.
هاشمی با اشاره به اینکه بزرگترین گنجشک سان ایران «کلاغ‌ها» هستند، ادامه داد: آن‌ها نقش بسیار مهمی را در چرخه‌ها و جایگاه‌های اکولوژیک خاص دارند. از جمله این موارد می‌توان به نقش‌ موثرشان در کنترل آفات و کنترل حشرات مضر برای انسان اشاره کرد.
از لحاظ آماری ۶۱۴ زمین‌لرزه با بزرگی کوچک‌تر از ۳، تعداد ۷۶ زمین‌لرزه با بزرگی بین ۳و۴، تعداد ۱۵ زمین‌لرزه با بزرگی بین ۴ و ۵ و تعداد یک زمین‌لرزه با بزرگی بین ۵ و۶ بوده‌است. استان آذربایجان‌غربی با ۳۲۴ زمین‌لرزه ثبت شده دستگاهی بالاترین آمار زمین‌لرزه ثبت شده در بهمن‌ماه ۱۴۰۱ را به خود اختصاص داده‌است و پس از آن استان‌های خراسان‌رضوی و خراسان‌جنوبی به ترتیب با ۶۵ و ۴۵ زمین‌لرزه قرار دارند.
اینطور به نظر می‌رسد که هروه رنار بعد از یک دوره موفق در تیم ملی عربستان دیگر سرمربی این تیم نخواهد بود.
مقایسه متوسط تولید روزانه محصولات ایران خودرو دیزل طی هشت ماهه منتهی به آبان ماه ۱۴۰۱ نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۹ بیانگر بهبود۶۴۰ درصدی تیراژ تولید روزانه محصولات این شرکت و بهبود ۶۰۰ درصدی تحویل روزانه خودرو به مشتریان است.
بورس انرژی فردا میزبان عرضه ۳۷ هزار و ۲۰۰ تن نفت سفید در رینگ داخلی است. نیمی از این عرضه متعلق به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است.
میراحمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: تاکنون بیش از ۳ میلیون و ۴۵۰ هزار زائر مراسم اربعین وارد خاک عراق شده‌اند و حدود ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر به ایران بازگشته‌اند.
بانک ایران زمین در راستای حمایت از بخش تولید و همراهی با سنگر اقتصاد مقاومتی در سال ۱۴۰۰ به ۵ بخش اقتصادی کشور بیش از ۹۸ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد که از این مقدار بخش خدمات با ۴۵ هزار و ۸۷۳ میلیارد ریال تسهیلات بیشترین سهم را داشت.
براساس آمار استخراج‌شده از گزارش عملکرد سندیکای مکمل‌های رژیم‌غذایی ایران در سال ۱۴۰۰ به‌صورت کلی بهای تمام‌شده تولید (قیمت کارخانه یا تولیدکننده) مکمل‏ها بیش از ۷ هزارمیلیاردتومان بوده که با احتساب سود سیستم توزیع و داروخانه‌ها که در صنعت دارو و آرایشی بهداشتی بین ۴۰ تا ۴۵ درصد برآورد می‌شود (طبق گزارش شرکت‌های دارویی) گردش مالی یا مجموع قیمت مصرف‌کننده ‏این صنعت در حدود ۱۰ هزار و ۴۰۰ میلیاردتومان خواهد بود.
سخنگوی وزارت برق عراق گفت: واردات گاز از ایران ۴۵ میلیون متر مکعب است اما نیاز واقعی بیش از این مقدار است.
بورس انرژی ایران امروز چهارشنبه، ۱۹ مرداد ۱۴۰۱، میزبان عرضه بیش از ۱۰۱ هزار و ۵۹۸ تن انواع فراورده‌های هیدروکربوری است.
شاخص کل بورس روز شنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۱۵۳۵۴ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۲ هزار و ۹۴۸ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ