۹ آبان ۱۴۰۱ تعلیق معاملات نماد استقلال تمدید شد و استقلال فعلا تا نیمه آبان ماه تعلیق است. خبر‌ها حکایت از آن دارد که پای ۱۵۶ میلیارد تومان پول در میان است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد _ مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و سامان‌دهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: طی دیروز و امروز پنجشنبه ۱۵۶ مورد فضای بیرونی کافه و رستوران‌ها در مشهد جمع‌آوری شده است.
پرسپولیس: واریز ۱۵۰میلیارد از صندوق کذب محض است
مدیرعامل شرکت ملی گاز گفت: تأسیسات ما در یک بخش بیش از ۱۵۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری در عسلویه صورت گرفته ودر کشور سرمایه عظیمی است.
طی سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۱ در مناطق شمالی اصفهان نرخ فرونشست ۱۵۶ میلیمتر اعلام شده که تقریبا ۴۰ برابر نرخ جهانی است. مختاری، سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان: در مناطقی در شمال شهر اصفهان عمق آب‌های زیرزمینی از ۳۰ متر به ۱۸۰ متر رسیده است.
مجموع ارز عرضه شده به صورت حواله امروز به معادل ۱۵۶ میلیون دلار رسید.
سخنگوی فراجا: از زمان اجرای طرح مقابله با بی‌حجابی در طی ۲۴ ساعت گذشته، چند صد مورد کشف حجاب در خودرو از طریق پیامک به اطلاع صاحبان خودرو رسیده است؛ که بالغ بر ۸۴ درصد تمکین و صرفا پیامک دوم برای تعداد انگشت شماری که رعایت نکرده‌اند ارسال شده است.
۱۵میلیارد جریمه دیگر از AFC علیه فدراسیون ایران
دفتر دادستان کل مریلند گفت: ۱۵۶ متجاوز را شناسایی کرده است، از جمله کشیش، معلمان و اعضای کلیسا که درگیر آزار‌های وحشتناک و مکرر بودند. او افزود که تعداد قربانیان احتمالاً بسیار بیشتر از رقم گزارش شده بیش از ۶۰۰ کودک است.
سیامک نعمتی و علیرضا بیرانوند با شرکت در بازی با سپاهان به ۱۷۱ و ۱۵۶ بازی با پیراهن پرسپولیس رسیدند و از حد نصاب بازی نامدارانی چون محمود خوردبین و زنده‌یاد همایون بهزادی گذرکردند.
سمنان- جانشین انتظامی استان سمنان از کشف ۱۶ میلیارد ریال لنت ترمز قاچاق در شاهرود خبر داد و گفت: این محموله با یک کامیونت در حال حمل بود که توسط ماموران کشف و ضبط شد.
مرکز مدیریت حوادث اضطراری ترکیه اعلام کرد که شمار جان باختگان زلزله اخیر در این کشور به ۴۱ هزار و ۱۵۶ نفر رسید.
براساس لایحه بودجه ۱۴۰۲ برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به میزان ۱۵۶ هزار میلیارد ریال بودجه درنظر گرفته شده است.
حمید سجادی امروز در مجلس درباره فسخ یکطرفه قرارداد لوکادیا تا خوردن ۶گل از انگلیس در جام‌جهانی و ادبیات طلبکارانه تاج در تلویزیون، با سوال نماینده‌ها مواجه شد و برای دفاع از خود مدعی شد جلوی پناهندگی بازیکنان تیم ملی را گرفته!!
سجادی مدعی خطر ترک زمین و پناهندگی تیم ملی در جام‌جهانی شد! / وزیر ورزش در مجلس دوکارته شد/ تیم‌ملی، لوکادیا، مخارج استقلال و رفیق‌بازی، سجادی را به استیضاح کشید / ۱۸۶میلیارد پول مردم در جیب تاج!
سجادی در مجلس دوکارته شد/ تیم‌ملی و جام‌جهانی، لوکادیا، مخارج استقلال و رفیق‌بازی، سجادی را به استیضاح کشید / ۱۸۶میلیارد پول مردم در جیب تاج!
اصفهان- شاخص کیفی هوای اصفهان امروز بیست و دوم آذرماه براساس داده‌های ۱۱ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۵۶ وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می‌دهد.
شکست قطر میزبان در افتتاحیه ۱۵۰میلیارد دلاری!
تایوان به منظور مقابله با رویارویی احتمالی با چین، برای راه‌اندازی یک زنجیره تولید و عرضه پهپاد در داخل این جزیره، ۱.۶ میلیارد دلار تخصیص داده است.
اصفهان- مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه سامانه‌های سنجش آلودگی هوای این کلانشهر فرسوده است، گفت: نوسازی و توسعه ایستگاه‌های پایش آلودگی ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
دولت کره جنوبی اعلام کرد تعداد کشته‌های حادثه مرگبار هالووین در این کشور به ۱۵۶نفر افزایش یافته است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، چرا سکه امروز گران شد؟، قبل از معاملات فردا این اخبار را بخوانید، ثبت بزرگترین معامله تاریخ بورس، بازگشت غول بورسی از مجمع | شستا در آستانه بازگشایی، ۱۵۶ میلیارد تومانی که کار دست استقلال داد!، کدام شرکت‌ها در روند افزایش سرمایه قرار دارند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در حال حاضر ۱۰۶ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۵۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۷۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۳ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.
بر اساس نقشه جدید، شمار شهر‌های نارنجی از ۱۸۴ به ۱۵۶ شهرستان کاهش یافته که معنای آن، افزایش شمار مبتلایان به کووید ۱۹ در برخی از این شهرستان‌ها و قرمز شدن وضعیت آنهاست، اما نکته خوشایند در بروزرسانی اخیر نقشه کرونایی، در وضعیت نسبتا ثابت شهر‌های زرد و آبی است، به این صورت که شمار شهر‌های زرد و آبی تقریبا ثابت مانده (تعداد شهر‌های زرد از ۱۷۴ به ۱۷۳ رسیده و تعداد شهر‌های آبی از ۱۲ به ۱۳ افزایش یافته است) و نشان می‌دهد، وضعیت بیماری در مناطق وسیعی از کشور ثبات نسبی داشته است.
مشهد ـ رئیس پلیس راه خراسان رضوی گفت: ۱۵۶ تیم گشت پلیس راه در جاده‌های استان برای حفظ ایمنی مسافران، فعال و در حال خدمت‌رسانی هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ