تیم ملی فوتسال ایران در حالی از دو روز دیگر کارش را در مسابقات قهرمانی آسیا آغاز می‌کند که در رده ششم جهان حضور دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
احتمال دارد تیم ملی فوتبال ایران به جای کیپ ورد با تیم ملی آنگولا بازی دوستانه انجام بدهد.
برنامه فشرده تیم ملی ایران قبل از برگزاری جام ملت‌های آسیا با تایید امیر قلعه نویی نهایی شده است.
پیش از این عنوان شده بود که قرارداد امیر قلعه‌نویی با فدراسیون فوتبال ایران تا پایان جام ملت‌های آسیا خواهد بود و در صورت رضایت فدراسیون فوتبال از عملکرد این مربی، آن‌وقت امکان تمدید قرارداد تا جام جهانی برایش وجود خواهد داشت. قلعه‌نویی، ولی حالا چنین موضوعی را رد کرده و خواسته تا قراردادش تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ باشد
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران معتقد است تیم آسانی در جام ملت‌های آسیا وجود ندارد.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان دیگر هیچ شانسی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ایرا برای جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا ندارد.
ملی پوش سابق فوتبال آرژانتین ابراز امیدواری کرد که تیم ملی کشورش فینال جام جهانی را در وقت‌های قانونی پیروز شود.
در درگیری‌های خیابانی در بیروت که به دلیل پیروزی تیم ملی فوتبال مراکش برابر پرتغال در جام جهاتی قطر روی داده بود، ارتش لبنان ورود کرد.
با وجود حذف تیم ملی فوتبال ایران از جام جهانی 2022 یک نماینده از فوتبال ایران در دوحه باقی می ماند و او کسی نیست جز علیرضا فغانی.
اکنون به جرات می‌توان گفت در آستانه برگزاری اولین بازی تیم ملی فوتبال در ساعت 16 و 30 دقیقه امروز –دوشنبه- مقابل تیم ملی انگلستان در ورزشگاه بین‌المللی «الخلیفه» فوتبالیست‌های ایرانی، نمی‌توانند تنها بر روی مسائل فنی و فوتبالی تمرکز داشته باشند. حتی شاید بتوان گفت آن‌ها از نظر ذهنی، درگیر در مسائل سیاسی و فشارهای مجازی هستند که در روزهای گذشته بر آن‌ها تحمیل شده است. هر چند کیروش در هیچ یک از بازی‌های ابتدایی که در سه جام جهانی گذشته مربی‌گری کرده، نباخته است اما شاید این بار ورود نابهنگام سیاست بر ذهن و روان فوتبالیست‌های ایرانی این طلسم را برای او بشکند.
کاروان تیم ملی فوتبال عربستان شب گذشته با شکل و شمایل متفاوتی نسبت به سایر کشورها به قطر سفر کرد. انتخاب لباس محلی عربی برای این سفر، شاگردان رنارد را از این حیث منحصربه‌فرد کرد
اعضای تیم ملی فوتبال عربستان شب گذشته برای شرکت در مسابقات جام جهانی به قطر رسیدند.
کاروان تیم ملی فوتبال ایران شامگاه دوشنبه (۲۳ آبان ۱۴۰۱) برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ وارد قطر شدند و در هتل الریان دوحه مستقر شد.
وزیر امور خارجه کشورمان در گفتگو با اشاره به ورود تیم ملی فوتبال کشورمان به قطر، حمایت جمهوری اسلامی ایران را در برگزاری مسابقات فوتبال جام جهانی اعلام و برای دولت قطر آرزوی موفقیت نمود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد هدف تیمش در جام جهانی قطر خوشحال کردن مردم ایران است.
تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در رقابت‌های جام جهانی وارد قطر شد.
فدراسیون جهانی فوتبال زمان ورود تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ به کشور قطر را اعلام کرد که بر اساس آن تیم ملی فوتبال ایران روز ۲۳ آبان وارد دوحه خواهد شد.
تیم ملی با تمام توان و تمرکز بالای کادر فنی و تلاش بازیکنان مهیای حضور در جام جهانی است و اینگونه شایعات نه تنها خللی در روند این آماده سازی به وجود نخواهد اورد بلکه عزم جدی ملی پوشان را ۱۰۰ چندان خواهد کرد
جرارد پیکه که پس از جام جهانی ۲۰۱۸ از فوتبال ملی خداحافظی کرده‌ بود، حال با وجود عملکرد ضعیفش در تیم بارسلونا، نامش در میان اسامی بازیکنان اعزامی به جام‌جهانی قطر دیده‌ می‌شود.
لیست تیم ملی فوتبال ایران با وجود مجوزهای فیفا تعداد نفرات اندکی را در خود گنجانده است.
حسن اکبری -معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست - درباره وجود تصویر یوز روی پیراهن تیم ملی فوتبال در ادوار اخیر جام جهانی اظهار کرد: وجود تصویر یوز روی پیراهن تیم ملی طبیعتا همه را حساس و به مشارکت در حفاظت از این گونه ارزشمند ترغیب کرده است؛ به عبارتی این موضوع تاثیرگذار بوده است و در صورت تداوم می‌تواند همچنان موثر باشد.
با وجود همه نقدهایی که به تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت‌های آسیا شده کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال از عملکرد وحید شمسایی راضی به نظر می رسند و این مربی به کار خود ادامه خواهد داد.
با وجود همه نقدهایی که به تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا شده کمیته فوتسال و فدراسیون فوتبال از عملکرد وحید شمسایی راضی به نظر می رسند و این مربی به کار خود ادامه خواهد داد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از ورود به تهران ابراز امیدواری کرد با حمایت فدراسیون و هواداران بتواند آرزوهای مردم ایران را در جام جهانی برآورده کند.
حمید استیلی سرپرست تیم ملی فوتبال ایران گفت: کاپ جام جهانی ۱۰ شهریور به ایران می‌آید و از مسیر فرودگاه تا برج میلاد تهران در معرض دید عموم مردم قرار خواهد گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ