اصفهان- رئیس اداره منابع آب شهرستان نجف آباد گفت: ۹۰ درصد پروانه‌های بهره برداری چاه‌های کشاورزی در شهرستان نجف آباد اصلاح و تعدیل شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت مجاز است نسبت به تسهیل و واگذاری اقامت به اتباع خارجی متقاضی اقامت که حداقل مبلغ مشخصی در بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی ایرانی سپرده گذاری ارزی و یا ریالی کرده و یا در ایران سرمایه گذاری مستقیم و غیرمستقیم می‌کند و یا اوراق بهادار دولتی و یا اوراق بهادار ارزی طرح‌ها (پروژه های) داخلی را خریداری می‌نمایند، اقدام کنند.
با تصویب مجلس شورای اسلامی، دولت مجاز شد نسبت به تسهیل و واگذاری اقامت به اتباع خارجی متقاضی اقامت اقدام کند.
هاشمی نسب مجوز حضور روی نیمکت استقلال را دریافت کرد
مجلس شورای اسلامی به وزارت نفت مجوز داد تا به منظور تکمیل زنجیره نفت و گاز، نسبت به سرمایه‌گذاری مشترک با بخش غیردولتی در پتروپالایشگاه‌ها و پالایشگاه‌ها اقدام کند.
چهار بازیکن خارجی و لژیونر تراکتور آی تی سی خود را از فیفا دریافت کرده‌اند.
کارت بازی دو بازیکن تازه وارد پرسپولیس که فصل گذشته لژیونر بودند صادر شد.
نصر عبیات، فعال محیط‌زیست در خوزستان درباره پروژه سهراب گفت: امیدوارم سناریو پروژه آزادگان که باعث خشک‌شدن قسمت وسیعی از هورالعظیم شده، در پروژه سهراب تکرار نشود. در آینده نزدیک، وزارت نفت خود را برای بهره‌برداری از ۲۰ حلقه چاه نفت در پروژه سهراب آماده کرده است. من به جناب آقای سلاجقه می‌گویم اگر مجوز کوبیدن آخرین میخ بر تابوت هورالعظیم بدون استاندارد‌های محیط‌زیست زده شود، مطمئن باشند آیندگان ایران و مناطق مرزی مظلوم، کوتاهی شما را فراموش نخواهند کرد.
اصفهان- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان از اصلاح و تعدیل پروانه ۸۱۰ حلقه چاه آب کشاورزی در این استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبرداد.
اصفهان- مدیر ساماندهی ناژوان گفت: دستگاه تاب پرنده شهربازی ناژوان دارای ۲مجوز استاندارد از ۲شرکت معتبر و مجوز بهره برداری و تایید سلامت کاربران بوده است.
دومین کلان بیمارستان مدرن و مجهز کشور با نام «غدیر» صبح امروز (۱۶ تیرماه) در مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی شهدای تجریش و با حضور رئیس جمهور افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.رئیس جمهور ضمن افتتاح کلان بیمارستان غدیر از بخش‌های مختلف این مجتمع پزشکی، آموزشی و درمانی بازدید کرد.
دومین کلان بیمارستان مدرن و مجهز کشور با عنوان مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی «غدیر» در مجتمع بیمارستانی شهدای تجریش با حضور رئیس‌جمهور افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
رسول حاجی‌باقری، فعال محیط‌زیست ضعف قانونگذاری و اولویت به بهره‌برداری را مشکل اصلی می‌داند. «قبلا در قانون معادن، محیط‌زیست دخیل بود و سرمایه‌گذار باید از محیط‌زیست مجوز می‌گرفت. در سال ۹۰ با اصلاح قانون معادن، دریافت مجوز محیط‌زیست کمرنگ شد. براساس این اصلاحیه دامنه اظهارنظر محیط‌زیست به مناطق چهارگانه محدود شد و خارج از آن اختیارات سازمان حفاظت محیط‌زیست را کمرنگ و به‌نوعی آن را حذف کردند.»
شاهرود-بخشی از جنگل ثبت جهانی شده «ابر» شاهرود توسط یکی از بهره‌برداران بخش خصوصی برای استفاده کشاورزی شخم خورده، این در حالی است که مسئولان عقیده دارند وی مجوز لازم را گرفته است.
آمار و ارقام ارائه شده از سوی شرکت مدیریت منابع آب ایران نشان می‌دهدبخش قابل توجهی از برداشت‌های بی‌رویه کشور به وسیله چاه‌های مجاز و دارای پروانه بهره‌برداری انجام می‌شود،
نمایندگان مجلس به شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی ایران مجوز دادند هزینه‌های بهره‌برداری شرکت نیروگاه اتمی بوشهر را پرداخت کند.
مجلس به دولت مجوز داد تا سقف ۵۰۰ میلیون یورو نفت و میعانات گازی به دستگاه‌های اجرایی برای اتمام بهره برداری پالایشگاه خلیج فارس اختصاص دهد.
عضو هیأت عامل و معاون مهندسی و توسعه امورزیربنایی سازمان بنادرودریانوردی از موافقت کمیته صدور مجوز سازه‌های دریایی این سازمان با تمدید وصدورمجوز ساخت وبهره برداری برای ۵ سازه دریایی خبر داد.
عضو هیات عامل، معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی سازمان بنادر ودریانوردی ازموافقت کمیته صدورمجوز سازه های دریایی این سازمان با تمدید و صدور مجوز ساخت و بهره برداری برای ۵ سازه دریایی خبرداد
میثم مظفر، عضو شورای شهر تهران، در این خصوص می‌گوید: یکی از مصوبات قدیمی شورای شهر تهران درباره حق بهره‌برداری از املاک شهرداری است که براساس آن شهرداری تهران حق ندارد اموال و املاک خود را بدون مجوز شورای شهر تهران به اشخاص ثالث واگذار کند، اما متأسفانه شاهد هستیم که در مناطق ۲۲ گانه ساختمان‌های زیادی واگذار شده که فاقد مجوز شورای شهر تهران است.
کارشناسان استاندارد پس از بازدید از تجهیزات شهربازی در بوستان‌های مسکن مهر و ندائی در اسلامشهر، ری لند و خانه روشن در شهرری، زنگ تفریح در رودهن و رنگین کمان دماوند در جاده آبعلی، نسبت به پلمب تجهیزات تفریحی فاقد مجوز بهره‌برداری مستقر در این اماکن اقدام کردند.
مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: قرارداد ۸۰۰ میلیارد تومانی برای خرید تجهیزات آماده شده و امیدواریم در بستر مجوز شورای شهر تهران سقف خرید ما آزاد شود.
مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: قرارداد ۸۰۰ میلیارد تومانی برای خرید تجهیزات آماده شده و امیدواریم در بستر مجوز شورای شهر تهران سقف خرید ما آزاد شود.
قاتل ۲ طلبه مشهدی بالای چوبه دار
یادگار امام تبریز از لیست استادیوم های مجاز ایران برای برگزاری لیگ برتر خارج شد! این در حالی است که این ورزشگاه در دهه ۸۰ آماده بهره‌برداری شده و ورزشگاه جدیدی محسوب می‌شود!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ