یادگار امام تبریز از لیست استادیوم های مجاز ایران برای برگزاری لیگ برتر خارج شد! این در حالی است که این ورزشگاه در دهه ۸۰ آماده بهره‌برداری شده و ورزشگاه جدیدی محسوب می‌شود!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمونه دوپینگ ملی‌پوش کوراش ایران مثبت شد که به مدت چهار سال از تمامی فعالیت‌های ورزشی محروم می‌شود.
تیم تازه لیگ برتری هندبال پلیمر خلیج فارس خرم آباد در یک اقدامی جالب خبر پیوستن چهار ملی پوش را از صفحه رسمی باشگاه حذف كرد.
لیگ برتر ایران تحت‌تاثیر حذف چهار سهمیه بزرگسالان برگزار خواهد شد.
رقابت های تکواندو بین المللی ترکیه در حالی فردا با برگزاری مبارزات بخش مردان به پایان می رسد که امروز چهار تکواندوکار بانوی ایران توفیقی در کسب مدال نداشتند.
شمشیربازان اسلحه اپه ایران پس از یک مرحله صعود و در جدول اصلی به کار خود در مسابقات قهرمانی آسیا پایان دادند.
مرحله گروهی مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا در بخش انفرادی اسلحه اپه مردان در حالی به پایان رسید که هیچ یک از چهار نماینده ایران نتوانستند مجوز صعود از این مرحله را کسب کنند.
رئیس کمیته علمی طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت گفت: کشور، ظرفیت کاشت یک میلیارد درخت را دارد، ولی باید محدودیت زمانی چهار ساله را برای اجرای این طرح برداشت.
رئیس کمیته علمی طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت گفت: کشور، ظرفیت کاشت یک میلیارد درخت را دارد، ولی باید محدودیت زمانی چهار ساله را برای اجرای این طرح برداشت.
در میانه دعوای مدیریتی ساعی، رئیس فعلی فدراسیون با پولادگر رئیس سابق، تکواندوی ایران با رسوایی دوپینگ سریالی مواجه شد! اگر سومین نمونه مواد نیروزا نیز کشف شود، این رشته تعلیق می‌شود؛ آن هم در آستانه دو رویداد بزرگ. آیا این حوادث یک دسیسه است؟
پیروزی منچسترسیتی برابر رئال و قهرمانی احتمالی در لیگ قهرمانان، می تواند به دریافتی ارلینگ هالند از سیتی تا چهار میلیون یورو اضافه کند.
سی و ششمین دوره رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی آسیا از صبح امروز پنجشنبه آغاز شد و ملی پوشان کشورمان برای کسب عنوان قهرمانی این مسابقات به مصاف رقیبان خود رفتند.
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در آستانه قزاقستان با مبارزه پنج فرنگی کار ایران با رقیبانشان آغاز شده است.
هری ردنپ، مربی سابق تاتنهام، معتقد است این تیم فردا می تواند با تکیه بر هواداران و نیز مهاجمان برجسته‌اش، میلان را از لیگ قهرمانان حذف کند و به یک چهارم نهایی برود.
نخستین روز از مسابقات جودو بین باشگاهی مردان( جام خلیج فارس) با حذف چهار تیم از گردونه رقابت ها به پایان رسید.
مربی برزیلی پرسپولیس معتقد است که ایران می توانست با چهار امتیاز صعود به دور حذفی جام جهانی را تجربه کند.
با حذف تیم ملی فوتبال انگلیس چهره چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر مشخص شد.
چهره چهار تیم مرحله نهایی فوتسال لیگ قهرمانان اروپا در حالی مشخص شد که بارسلونا، مدافع عنوان قهرمانی از این رقابتها حذف شد.
تساوی ولز و آمریکا، خطر حذف زودهنگام ایران را بیش از پیش پررنگ کرد.
در روز ششم روز از مسابقات بوکس قهرمانی آسیا نمایندگان اوزان 54 ،57 ، 60 و‌ 63.5 کیلوگرم با شکست مقابل حریفان خود از گردونه رقابت ها حذف شدند.
تیم بسکتبال سه نفره پسران زیر ۱۷ سال ایران مغلوب چین تایپه شد و از حضور در جمع چهار تیم برتر کاپ آسیا بازماند.
روز نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان با راهیابی ناصر علیزاده به مرحله شانس مجدد و حذف سه فرنگى كار ايرانى خاتمه یافت.
در پایان رقابتهای چهار وزن نخست کشتی فرنگی قهرمانی جهان در صربستان سه ملی‌پوش ایران حذف شدند و یک نماینده به گروه بازنده‌ها رفت.
در چهار تقابل قبلی استقلال و مس کرمان، آبی های پایتخت در پایان 90 دقیقه موفق به غلبه بر حریف خود نشده اند.
قاتل ۲ طلبه مشهدی بالای چوبه دار

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ