اصفهان- مدیر ساماندهی ناژوان گفت: دستگاه تاب پرنده شهربازی ناژوان دارای ۲مجوز استاندارد از ۲شرکت معتبر و مجوز بهره برداری و تایید سلامت کاربران بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس میراث فرهنگی گفت: باید آداب زیستن در سرزمین بی قرار را به یاد آورد. تاب آوری از جمله این آداب است. چرا ما تاب آوری را به صفر رسانده ایم؟
رئیس مرکز پیش بینی زلزله درباره میزان تاب آوری تهران در مقابل زلزله توضیحاتی ارائه کرد.
ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده یک بز را نشان می‌دهد که درحالی که با شاخ‌هایش از سیم برق آویزان شده در حال تاب خوردن است. به نظر می‌رسد که یک کامیون حامل گوسفندان در حال عبور بوده که این بز به طور اتفاقی شاخ‌هایش در سیم گیر می‌کند و صحنه‌ای خنده‌دار خلق می‌کند.
روماریو، ستاره اسبق بارسلونا، به دلیل عفونت روده در بیمارستان بستری شده است.
مدیر عامل برق منطقه‌ای تهران گفت: کسانی که مصرف خود را به زیر الگوی مصرف برسانند تا ۲ هزار تومان برای کاهش هر کیلو وات ساعت مصرف برق یعنی تا ۲۰ برابر تعرفه برق پاداش دریافت می‌کنند.
وضعیت ایران در گزارش ۲۰۲۳ جهانی شاخص تاب آوری اقتصادی نسبت به سال گذشته ۳ رتبه و در مقایسه با دو سال قبل ۲۰ رتبه علی رغم شرایط تحریمی ارتقاء یافته است.
کریم بنزما در مراسم معرفی رسمی خود به هواداران الاتحاد و در حضور 60 هزار تماشاگر، از اهدافش برای قهرمانی سخن گفت.
هفته سوم لیگ‌برتر فوتبال ساحلی ایران روز چهارشنبه با انجام ۵ مسابقه برگزار می‌شود.
زن می‌گریست و لابه‌لای اشک‌هایش می‌گفت: پسرم را از امام رضا گرفتم چطور می‌توانم این پسر را که نامش رضا (ع) است جانش را بستانم او را به حرمت آقا امام رضا (ع) می‌بخشم. او را بخشیدم، اما شرطی دارم برای بخشش و آن سربه‌راه شدن اوست. او باید قول بدهد بعد از این سالم زندگی کند و یادش نرود به حرمت چه کسی بخشیده شده است.
آموزش مهارت تاب آوری کودکان اوتیسم و چگونگی افزایش توانایی در ترمیم احوال روانی، گذر از بحران را پشتیبانی داده و منجر به بهبود شرایط موجود می‌شود.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: مجلس همسو و همراه دولت هم دیگر تاب تحمل ضعف‌های وزرای دولت سیزدهم را ندارد و حاضر به اعتماد کردن به این عملکرد‌های بی‌برنامه و تورم‌زا که به حساب نظام گذاشته می‌شود، نیست.
معاون اول رئیس‌جمهور تأسی به فرهنگ علوی را از عوامل مهم موفقیت در کارها برشمرد و گفت: پیشرفته‌ترین ادوات نظامی و مجهزترین ارتش‌های دنیا نیز در برابر فرهنگ ایثار و شهادت تاب ایستادگی ندارند.
منابع سوری از تیراندازی شبه نظامیان وابسته به ترکیه به یک خانواده سوری در حومه حلب به خاطر برپایی جشن نوروز خبر دادند.
لوکاس پاکتا، هافبک برزیلی وستهم، در دیدار امشب این تیم مقابل چلسی در دقیقه 15 مصدوم شد و زمین را ترک کرد. ناراحتی شدید او از این مصدومیت مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.
قائمی در انتقاد به روند بررسی املاک شهرداری، گفت: برای تعیین تکلیف باغات شهرداری سند تک‌برگ، عکس‌های هوایی سال‌های گذشته و... را به شورا ارائه می‌کند و برای فروش املاک نیز شهرداری باید قبل از برگزاری جلسه اطلاعات املاک را به‌صورت جامع و مکتوب از قبل به اعضا بدهد که مهدی چمران در واکنش گفت: من انتظار داشتم که کمیسیون برنامه‌و‌بودجه این کار را انجام بدهد.
جهت داشتن یک جامعه تاب آور، باید در جهت ارتقاء ذهن آگاهی افراد آن جامعه تلاش کنیم، زیرا تاثیرات ذهن آگاهی رابطه‌ای مستقیم با تاب آوری اجتماعی دارد.
مسی‌های کرمان در اولین فصل پس از بازگشت به لیگ برتر، به دنبال ثبات و حفظ سهمیه هستند.
رویای اصلی لیونل مسی فتح جام جهانی است اما شاید در کنار آن به برخی جوایز فردی نیز فکر می کند.
بیست و چهارمین مانور سراسری زلزله و ایمنی با شعار مدرسه ایمن جامعه تاب آور در مدارس سراسر کشور برگزار شد.
عضو شورای شهر تهران گفت: باید زنجیره‌ای از فضاهای آموزشی، درمانی و ورزشی برای حفظ تاب آوری شهر در مواقع بحران شکل گیرد.
مدیر عامل آبفای تهران گفت: حدود ۲۳۰ هزار متر مکعب مخزن جدید به مخازن تهران اضافه می‌شود و در دهه فجر این پروژه به بهره برداری می‌رسد.
هافبک جوان استقلال دوران نقاهت را پشت سر می گذارد تا به میادین بازگردد.
سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان احتمالا هیجان‌انگیزترین و استرس‌زاترین شب خود را در دوران مربیگری تجربه کرد و درنهایت کارت قرمز داور را مقابل دیدگانش دید.
تبعات نشان دادن هیس جواد منافی به ساپینتو با سوت یاسر همرنگ در پایان نیمه نخست ادامه پیدا کرد و تا ورودی رختکن دوتیم ادامه داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ