اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عبدالرضا سیف، مسئول بسیج اساتید دانشگاه تهران در نامه‌ای به ادعاهای مطرح شده از سوی مرندی واکنش نشان داده‌است.
دیوان عالی کشور در حکم خود، شیوه‌های مدیریتی محکومان را درباره عرضه ارز فردایی که به دستور مقامات‌بالاتر انجام شده و ضمنا در دولت‌های پیشین نیز ساری و جاری بوده بدون اشکال دانسته است.
عبدالرضا سیف، هم اکنون رئیس دانشکده ادبیات و علوم انسانی و مشاور رئیس دانشگاه تهران است. حمله او به دانشکده هنرهای زیبا و بیان توهین‌آمیزش درباره این مجموعه با هدف دفاع انتقاد از تفاوت ضریب بین دانشکده ادبیات و علوم انسانی با دانشکده هنرهای زیبا انجام شده است.
کمتر از ساعاتی بعد از استعفای ایزد سیف الله پور از مدیریت باشگاه نساجی جانشین او مشخص شد.
ایزد سیف الله پور، مدیر عامل باشگاه نساجی با انتشار متنی در صفحه شخصی اش از مدیریت باشگاه نساجی کناره گیری کرد.
سیف الله یکی از ساکنان غزنی افغانستان، یک ماشین زرهی بر پایه یک خودروی تجاری ساخته است که به گفته او پنج ماه و ۵۰۰۰۰۰ افغانی ( ۵۷۰۰ دلار ) برای او هزینه برداشت. او با حمایت سرکرده‌های طالبان قول ساخت ماشین آلات عجیب و غریب جدید را داده است.
ایزد سیف‌الله پور مدیرعامل نساجی گفت: اگر فدراسیون می‌خواهد این تیم قهرمان شود، بحثش جداست، ولی اگر می‌خواهند عدالت را رعایت کنند، باید طبق قانون فقط پشت نیمکت خودشان از سوی هواداران پرسپولیس پر شود.
عباس عبدی نوشت: نمی‌دانم که دخالت در بازار ارز فردایی جزو اختیارات بانک مرکزی بوده یا خیر. اگر جزو اختیارات آنان بوده، طبعا حکم صادره باید نقض شود. ولی فرض می‌کنیم که این تصمیم در صلاحیت مقامات بانک نبوده است و مرتکب تخلف یا جرم شده باشند. در این صورت این پرسش مهم مطرح می‌شود که آیا این اقدام فقط از طرف آقای سیف و معاونش رخ داده یا پیش و پس از آن‌ها هم وجود داشته است؟
سال گذشته بود که دیوان عالی کشور اعلام کرد درخواست اعاده دادرسی، ولی الله سیف، احمد عراقچی و سایر متهمان پرونده بانک مرکزی که به اتهام برخی تخلفات مجرم و مقصر شناخته شده بودند، در شعبه اول دیوان عالی کشور پذیرفته و پرونده جهت بررسی مجدد به شعبه هم‌عرض ارجاع شده است. پس از ارجاع این پرونده به شعبه هم عرض، محتویات آن مجددا در هفت نوبت جلسه رسیدگی دادگاه، مورد بررسی قرار گرفت.
در این حکم ۹ ردیف از متهمان پرونده موسوم به اخلال در نظام ارزی به رغم تبرئه از اتهام اخلال در نظام ارزی به پرداخت یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان جریمه محکوم شدند.
رای دادگاه ولی‌الله سیف و احمد عراقچی، مدیران بانک مرکزی در خصوص مدیریت بازار ارز در سال ۹۶صادر شد.
سیاست‌های تبعیض آمیز کابینه نتانیاهو که افرادی همچون «ایتامار بن گویر» و «بتصلائل اصموطریچ» نیز در آن عضو هستند فضا را به سمت تقابل شدید میان فلسطینیان و رژیم صهیونیستی سوق داده است.
ایزد سیف الله‌پور می‌گوید در بازی مقابل استقلال اجازه ورود و استفاده از تبلیغات محیطی سازمان لیگ را نمی‌دهد.
سعید سیف مدیرمسئول سایت خبری دیدبان ایران بازداشت شد.
سیف الله امیری مدیر کل دفتر صنایع معدنی وزارت صمت در یادداشتی به وضعیت تولید و تامین انرژی صنایع معدنی و همچنین سیاستهای پیش روی وزارت صمت در تولید و صادرات این بخش پرداخته است.
واکنش تند روزنامه دولت به حضور سیف در تلویزیون
«سیف‌الله قره‌داغی» یکی از ساکنان قدیمی محله زمزم با اشاره به تیدیل یکی از باغ‌های بزرگ منطقه۱۷ به خانه‌های مسکونی می‌گوید: «در قدیم باغ بزرگ و سرسبزی به اسم «باغ رضایی» در حاشیه خط‌آهن تهران‌ـ اهواز و محدوده شمال محله زمزم وجود داشت که حالا نمی‌توان اثری از آن پیدا کرد.»
پویا سیف پناهی به دلیل استوری‌ای که علیه بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران منتشر کرده بود با محرومیت مواجه خواهد شد.
ماهشهر- نماینده مردم ماهشهر در مجلس گفت: عملیات لایروبی اسکله بندر تجاری خور سیف در این شهرستان با هدف پیشرفت احداث بندر تجاری این خور و رونق اقتصادی منطقه آغاز شد.
ایزد سیف الله پور مدیرعامل باشگاه نساجی تاکید کرد که هنوز ابتدایی لیگ است و از کادر فنی تیمش حمایت خواهد کرد.
مدیرعامل نساجی اعلام کرد ورزشگاه وطنی در روز دیدار با ملوان افتتاح خواهد شد.
4 مدیر از باشگاه های لیگ برتری عضو کارگروه حق پخش تلویزیونی در فدراسیون فوتبال شدند.
فداحسین مالکی در واکنش به انتشار اخباری در فضای مجازی درباره حضور سیف‌العدل در تهران گفت: این یک بحث انحرافی است که با توجه به دخالت آمریکایی‌ها در کشور‌های دیگر مطرح می‌شود
در این برنامه که با پخش مستند «مثل درخت» به پایان رسید، سیف‌الله صمدیان، منوچهر شاهسواری مدیرعامل خانه سینما، نگار آذربایجانی (کارگردان)، شایسته ایرانی (بازیگر)، احمدرضا طایی، مهدی باقری، آرش قاسمی، کاوه معین فر، آرش زاهدی اصل از فعالان عرصه سینما حضور داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ