«سیف‌الله قره‌داغی» یکی از ساکنان قدیمی محله زمزم با اشاره به تیدیل یکی از باغ‌های بزرگ منطقه۱۷ به خانه‌های مسکونی می‌گوید: «در قدیم باغ بزرگ و سرسبزی به اسم «باغ رضایی» در حاشیه خط‌آهن تهران‌ـ اهواز و محدوده شمال محله زمزم وجود داشت که حالا نمی‌توان اثری از آن پیدا کرد.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتشار کلیپی در فضای مجازی از حمله یک مرد و زن به بانوی آمر به معروف در شیراز موجی از گلایه و نارضایتی مردم را برانگیخت.
علی کشمیری، فعال حقوق حیوانات دیروز با انتشار خبر تلف شدن این شیر در اینستاگرام خود نوشت: «شنیده‌ها حاکی از این است که شیر چند ماه قبل تلف شده است. مرگ این شیر پایانی بود بر سال‌ها اسارت و رنج این حیوان و البته از سرنوشت سایر حیوانات این باغ وحش که سال ۹۳ تاسیس شده بود نیز هرگز خبری منتشر نشد.»
مانور زلزله «تخلیه امن و اسکان اضطراری» برای افزایش آمادگی شهروندان در زمان بحران و آمادگی در مقابل بلایای طبیعی در محله باغ فیض برگزار می‌شود.
یزد- فرمانده انتظامی شهرستان میبد از دستگیری سارقان حرفه‌ای باغات و اماکن خصوصی با چهار فقره سرقت، در این شهرستان خبر داد.
در توکیو، بازدیدکنندگان می‌توانند بومیان پشمالو آمریکای جنوبی را نوازش کنند، در آغوش بگیرند. ۳۰ دقیقه ۱۰۰۰ ین (۷ دلار) هزینه دارد.
مساحت این باغ بیشتر از ۲۰ هکتار است. فضای باغ را طوری طراحی کرده‌اند که با وجود مسیرهای پیچ‌درپیچ و طولانی، گردشگرها می‌توانند به‌ راحتی قدم بزنند و از دیدن پرندگان لذت ببرند.
ناصر امانی درباره باغ ایتالیا گفت: این باغ مالک شخصی دارد و مربوط به شهرداری نیست و کاربری آن نیز باغ است و هر اقدامی صورت می‌گیرد، باید در چارچوب مقررات کاربری باغ باشد. تأکید داریم که ساخت‌وسازی در این باغ صورت نگیرد و شهرداری آن را تملک کند و برای سرانه‌های خدمات شهری در نظر بگیرد.
میدانی که این روز‌ها به راسته فروش لوازم ورزشی معروف است در زمان قاجار یکی از محله‌های اعیان‌نشین تهران بود و حتی نام امروزی‌اش هم برگرفته از باغ منیرالسلطنه، مادر کامران میرزا، پسر سوم ناصرالدین شاه قاجار است.
شهردار منطقه ۱۸ تهران گفت: مطابق با هماهنگی با وزارت راه و شهرسازی مشکل باغ راه حضرت فاطمه (س) حل شده است و سازمان نوسازی درحال ساخت باغ راه است.
درختان انار یوسف‌آباد معروف بود، اما آنچه آن را معروف و زبانزد خاص و عام می‌کرد خواص درمانی انارهایش بود، آن هم زمانی که خیلی‌ها از مخدر تریاک به‌عنوان دارویی برای تسکین نوزادانی که دچار دل‌درد یا گوش‌درد و دندان‌درد می‌شدند استفاده می‌کردند.
شاهرود- باغ «سراب» شاهرود برای انتقال آب مورد حفاری قرار گرفت موضوعی که بنیاد مستضعفان به عنوان مسئول این باغ می‌گوید متخلفان بدون اخذ مجوز لازم اقدام به این کار کرده‌اند.
شاهرود- باغ «سراب» شاهرود برای انتقال آب مورد حفاری قرار گرفت موضوعی که بنیاد مستضعفان به عنوان مسئول این باغ می‌گوید متخلفان بدون اخذ مجوز لازم اقدام به این کار کرده‌اند.
اکبری درباره وضعیت فعلی باغ وحش‌ها گفت: هنوز به دلیل مشکلات مالی و ناکارآمدی برخی از مدیران اجرایی موجود در باغ وحش‌ها شرایط ما قابل قبول نیست، اما سختگیری در زمینه باغ وحش‌ها را در سال جاری افزایش خواهیم داد تا به سطح استاندارد نزدیک شویم.
باغ هرندی جزو میراث تاریخی و فرهنگی استان کرمان با کاربری پذیرایی، ‌اقامتی و فرهنگی به مزایده گذاشته می‌شود.
پارک قیطریه با ساخت سینمای شش‌بعدی و هفت‌بعدی، توانسته توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کند. سینما شش بعدی پارک قیطریه از جدیدترین امکانات سینما‌های چندبعدی بهره می‌برد. استفاده از جدیدترین افکت‌های صوتی و حرکتی، صندلی‌های مجهز به حرکت در تمامی جهات از مهم‌ترین امکانات سینما چند بعدی پارک قیطریه به شمار می‌رود.
ورود بازدید کنندگان به مرکز نگهداری حیات وحش صفادشت ممنوع و این مجموعه فعلا تعطیل شد.
عضو شورای شهر تهران گفت:ساخت برج‌ها در اطراف باغ گیاه‌شناسی منجر به کاهش سفره زیر زمین، ازبین رفتن بافت باغ، بروز آلودگی و مشکل در حفظ گونه‌های در معرض انقراض می‌شود.
معاون صاحب حفظ کاربری و یکپارچگی سازمان امور اراضی کشور گفت: ایجاد باغ شهر نه تنها مصرف آب را کاهش نمی دهد که این باغ شهرها چندین برابر اراضی زراعی آب بر هستند.
معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۵ گفت: باغ گلاریس به‌زودی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.
اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی و امنیتی و اجتماعی استان فارس در یک کنفرانس خبری گفت، ابتدای سال ۱۴۰۱ باغ جنت در شهر شیراز به‌عنوان اولین مکان تجمعات قانونی معرفی شده است و احزاب می‌توانند با مراجعه به فرمانداری درخواست تجمعات دهند: «هر صنفی می‌خواهد تجمع کند، مدیر مربوطه هم در آن تجمع برای پاسخگویی حضور پیدا می‌کند، لذا زمینه اعتراض قانونی و جدا شدن اعتراضات قانونی از اغتشاشات فراهم شده است.»
مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد گفت: اراضی عباس دارای درآمد خودکفا است و پیش بینی ما این بود تا با خودکفایی از نظر مالی به شهرداری تهران کمک کنیم.
شهردار منطقه ۱۰ از تملک باغ عزیز با پیگیری‌های شهرداری منطقه ۱۰ به متراژ ۴۹۱۸ مترمربع خبر داد و گفت: تملک باغ جعفریان به‌منظور افزایش سرانه فضای سبز در دستور کار قرار دارد.
دلیل اصلی اهمیت جنتا، این موضوع است که حزب الله لبنان در آغاز فعالیت های مبارزاتی و مقاومتی خود در ژوئن سال ۱۹۸۲ ، آموزش های نظامی نیروهایش را از پایگاهی که در این روستا ایجاد کرده بود.
شامگاه گذشته رعد و برق شدید در شهر مدینه موجب آتش سوزی در برخی مناطق این شهر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ