تیک تاک پیش از آغاز انتخابات میان دوره مجلس آمریکا اعلام کرد اجازه نمی دهد خالقان محتوا و اینفلوئنسرها در ازای دریافت وجه آگهی های سیاسی در پلتفرمش منتشر کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اریک آدامز شهردار نیویورک در بیانیه‌ای اعلام کرد تیک تاک یک تهدید امنیتی برای شبکه‌های فنی شهر به شمار می‌رود.
شبکه اجتماعی چینی تیک تاک مجموعه ای از ویژگی های جدید را با هدف ارتقای یکپارچگی با قوانین سرویس های دیجیتال اتحادیه اروپا ارائه کرده است.
پیش از اجرایی شدن قوانین اتحادیه اروپا که شرکت های بزرگ را ملزم می کند نظارت بیشتری بر محتوای آنلاین کنند، اپ تیک تاک دسترسی به نرم افزار تحقیقات خود را برای محققان این منطقه باز کرد.
تیک تاک مشغول آزمایش یک ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی است که در پاسخ جستجوهای نوشتاری کاربران ویدئو یا خالقان محتوای مرتبط را در نتایج نشان دهد.
کمیسر اتحادیه اروپا در امور بازار داخلی اعلام کرد: اخیرا به «شو زی چو» مدیر ارشد اجرایی تیک تاک اعلام کرده این اپ هنوز باید فعالیت های زیادی برای همخوانی با قوانین منطقه انجام دهد.
کارمندان شهرداری لندن از این پس اجازه ندارند روی دستگاه هایشان از اپ تیک تاک استفاده کنند.
مدیر اجرایی تیک تاک اعلام کرد این اپلیکیشن به اشتراک گذاری ویدئوی کوتاه چینی با بیش از ۱۵۰ میلیون کاربر آمریکایی، هرگز داده‌های کاربران ایالات متحده را با دولت چین به اشتراک نمی‌گذارد.
استارت آپ«سربرال» که طی همه گیری کرونا محبوب شده بود، داده های خصوصی بیش از ۳.۱ میلیون بیمار آمریکایی را با شبکه های اجتماعی و آگهی دهندگان از جمله گوگل، متا و تیک تاک به اشتراک گذاشته است.
تیک تاک از راه اندازی خدمات موسوم به TikTok API به عنوان بخشی از "تعهد مستمر خود به شفافیت و پاسخگویی" در آمریکا برای در دسترس قرار دادن داده‌های شخصی کاربران خبر داد.
یک نماینده پارلمان حزب محافظه کار انگلیس معتقد است مردم باید اپ چینی تیک تاک را از موبایل هایشان پاک کنند تا از داده هایشان در برابر تهدیدهای تهاجمی محافظت شود.
مایک گالاگر یک نماینده حزب جمهوریخواه در کنگره آمریکا با مقامات اپ چینی تیک تاک ملاقات و درباره برنامه های امنیت داده این شرکت گفتگو کرد.
فرانسه تیک تاک را به دلیل کوتاهی های مرتبط با کنترل ردیاب های آنلاین( کوکی ها)، ۵ میلیون یورو جریمه کرده است.
در دیدار مدیر ارشد اجرایی تیک تاک با مقامات ارشد اتحادیه اروپا در بروکسل، اتحادیه به این شرکت هشدار داده تا از قوانین منطقه پیروی و ایمنی داده های کاربران را تضمین کند.
«تونی اورز» فرماندار ایالت ویسکانسن درآمریکا تصمیم دارد استفاده از اپ تیک تاک در دستگاه های دولتی را منع کند.
بایت دنس شرکت چینی مالک تیک تاک صدها تن از کارمندان خود در بخش های مختلف را در پایان ۲۰۲۲میلادی اخراج کرد.
طبق بیانیه شاخه اجرایی مجلس نمایندگان آمریکا، اپ تیک تاک در تمام دستگاه های مدیریت شده توسط نمایندگان ممنوع است.
مقامات دانشگاه آبرن در ایالت آلاباما آمریکا استفاده از اپ تیک تاک را ممنوع کرده اند و به همین دلیل دانشجویان از این پس قابلیت دسترسی به آن را نخواهند داشت.
آلاباما و یوتا دیروز به دسته ای از دیگر از ایالت های آمریکا پیوستند که به دلیل نگرانی های تهدید امنیتی استفاده از اپ چینی تیک تاک در دستگاه ها و شبکه های رایانه ای دولتی را ممنوع کردند.
در داکوتای جنوبی آمریکا کارمندان دولتی اجازه ندارند تیک تاک روی دستگاه هایشان نصب کنند زیرا فرماندار این ایالت معتقد است این اپ چینی یک تهدید امنیت ملی به حساب می آید.
آخرین بازی روز پنجم جام جهانی را دو تیم دیگر گروه G، یعنی برزیل و صربستان برگزار خواهند کرد.
اعضای جمهوریخواه کنگره آمریکا بیم آن دارند که شرکت درباره شیوه اشتراک گذاری داده های کاربران با چین آنها را گمراه کرده است. همچنین اروپا نیز مشغول انجام چند تحقیق درباره این شرکت است.
به گفته یکی از اعضای کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا «شورای سرمایه گذاری خارجی در ایالات متحده آمریکا» (CFIUS) باید اقدامی جهت ممنوعیت تیک تاک انجام دهد.
به گفته یکی از اعضای کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا «شورای سرمایه گذاری خارجی در ایالات متحده آمریکا» (CFIUS) باید اقدامی جهت ممنوعیت تیک تاک انجام دهد.
پس از آنکه یک گروه هکری تصویری را به اشتراک گذاشت و ادعا کرد یک مخزن داده این اپلیکیشن حاوی کدهای منبع و اطلاعات کاربران تیک تاک را سرقت کرده، این شبکه اجتماعی ادعاهای مذکور را هک کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ