اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون بهره‌برداری شرکت تامین و تصفیه آب و فاضلاب تهران گفت: ۲۳ حلقه چاه با هدف تامین و افزایش تولید آب شرب پایتخت احیا و راه‌اندازی شد.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روزجاری افزایش ابر و رگبار پراکنده در استان‌های شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روزجاری افزایش ابر و رگبار پراکنده در نیمه شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.
در تمرین روز گذشته مس رفسنجان ساکت الهامی سعی کرد با استفاده از چشم بند آگاهی محیطی بازیکنان خود را افزایش بدهد.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از فردا ۳۰ مردادماه روند افزایش تدریجی دما در سطح استان را خواهیم داشت.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی گفت: کارشناسان ما در این حادثه به این نتیجه رسیدند که سهل انگاری شهروند علت بروز این حادثه بوده است، اما شاید بتوانیم با افزایش سطح آگاهی‌های مردم از بروز این حوادث جلوگیری کنیم و بهتر است با نصب تابلو‌هایی در سطح شهر نسبت به افزایش آگاهی مردم اقدام کنیم.
در طراحی جدید به شکلی برنامه ریزی شده که در حاشیه و فضای پشتی غرفه ها، فضای بی دفاع شهری ایجاد نشود. همزمان با طراحی‌های انجام شده کارشناسان رسمی دادگستری هم مدل‌های مالی جدید را تأیید کرده اند تا آگهی مزایده غرفه‌ها در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر شود.
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: عملکرد پلیس آگاهی نقش بزرگی در افزایش سرمایه اجتماعی پلیس دارد زیرا عملکرد شما زیر ذره بین مردم است.
بانک ملت با هدف افزایش آگاهی عمومی در یک اینفوگرافی نحوه فعال‌سازی غیرحضوری حساب‌های وکالتی را تبیین کرد.
بانک ملت با هدف افزایش آگاهی عمومی در یک اینفوگرافی نحوه فعال‌سازی غیرحضوری حساب‌های وکالتی را تبیین کرد.
سرپرست دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: آگاهی مردم افزایش یافته است و مردم بیشتر متوجه شده‌اند که می‌توانند با اورژانس اجتماعی بهزیستی در ارتباط باشند.
اصفهان- رئیس اداره امور اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، ارائه آموزش‌های شهروندی و افزایش آگاهی را نخستین گام در راه پایان دادن به کار کودکان دانست.
مدیر مسئول کیهان گفت: زنان بی حجاب قانون را زیر پا می‌گذارند اما راه مقابله با آن‌ها دستگیری نیست، بلکه افزایش آگاهی است.
یک کارشناس بازارسرمایه با اشاره به اینکه متفیرهای اقتصادی از جمله دلار، تورم و تورم انتظاری کاملا از بازارسرمایه حمایت می‌کنند، خاطرنشان کرد: باتوجه به مورد ذکر شده در روزهای آتی شاهد سقف‌شکنی شاخص کل خواهیم بود اما سناریو سال ۹۹ تکرار نخواهد شد و دلیل آن هم این است که شرایط کنونی با سال ۹۹ بسیار متفاوت است و این روزها آگاهی فعالین بورسی بیشتر شده و عمق بازار نیز افزایش یافته است.
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فراجا گفت: شهروندان با توجه به ایام پایانی سال و افزایش خریدهای نوروزی برای جلوگیری از هر گونه سوءاستفاده سارقان لازم است به هشدارهای پلیس توجه ویژه کنند.
هفته‌ آگاهی از مغز با هدف افزایش سرمایه شناختی و با شعار تحصیل، پژوهش و اشتغال در علوم اعصاب  و شناختی از روز گذشته به مدت یک هفته آغاز شده است.
این روزها آگهی‌های فروش شرکت مدیران خودرو در فضای مجازی فراوان دیده می‌شود اما وقتی خریدار با شرکت تماس می گیرد مسئولان فروش اعلام می‌کنند این آگهی های فروش که به مناسبت دهه فجر اعلام شده فقط جنبه تبلیغاتی داشته و خبری از فروش خودرو نیست.
مانور سراسری زلزله در مدارس با هدف افزایش سطح آگاهی دانش آموزان و کاهش تلفات انسانی در هنگام بروز زمین لرزه برگزار شد.
تیک آبی پیش از این مختص حساب‌های سیاستمداران، شخصیت‌های معروف، روزنامه‌نگاران و سایر چهره‌های عمومی بود و هویت آن‌ها را تائید می‌کرد. اما تیک آبی اکنون به عنوان گزینه سرویس توییتر بلو با هزینه اشتراک ماهانه هشت دلار برای همه کاربران عرضه شده است تا همزمان با خروج آگهی دهندگان از توییتر، به افزایش درآمد این شرکت شبکه اجتماعی کمک کند.
هفته امنیت سایبری ۲۰۲۲ چین که یک رویداد تبلیغاتی سراسری برای افزایش آگاهی عمومی در مورد امنیت سایبری است، از روز دوشنبه آغاز شد.
با هدف انتقال دانش و افزایش سطح آگاهی کارکنان در انجام امور بانکی، گردهمایی مدیران ارشد بانک با کارکنان ستاد و شعب استان های خراسان رضوی و شمالی برگزار شد.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه ای به مناسبت چهل و دومین سالگرد تأسیس این نهاد انقلابی تاکید کرد که ارتقاء سطح آگاهی و افزایش اطلاعات عمومی جامعه جزء ضرورت هاست.
یارانه نقدی پسا عید قربان تغییر خاصی نداشته است و افرادی که در مرحله ۱۳۵ و ۱۳۶ مبلغ ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار تومان را دریافت کرده اند. در این مرحله نیز یک روز پس از عید قربان به همان میزان یارانه دریافت خواهند کرد.
انجمن‌ مدیران پایگاه های خبری استان تهران و انجمن صنفی مدیران رسانه، در پیام‌های جداگانه از ابلاغ قانون آگهی‌های دولتی، توسط معاون اول رییس جمهوری و افزایش بودجه یارانه مطبوعات در سال ۱۴۰۱ قدردانی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ