وزیر خارجه عراق به موضع گیری درباره جنگ اوکراین پرداخت و گفت: سفر وزیر خارجه اوکراین به بغداد مهم است و جهان نگاهش به این سفر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق ادعای اسکای آلمان، کایل واکر با بایرن مونیخ به توافق شخصی دست یافت و حالا بایرن و سیتی باید برای انتقال او توافق کنند.
وزیر امور خارجه مصر ضمن درخواست از جامعه جهانی برای اقدام فوری به منظور توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، گفت که تلاش‌های کشورش برای برقراری‌ آتش‌بس بی‌نتیجه بوده است.
وزیر امور خارجه مصر ضمن درخواست از جامعه جهانی برای اقدام فوری به منظور توقف تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، گفت که تلاش‌های کشورش برای برقراری‌ آتش‌بس بی‌نتیجه بوده است.
فرمانده کل ارتش گفت: همه افتخارات و موفقیت هایی که ارتش به دست آورده نتیجه و پیامد تلاش‍ های تربیتی و آموزشی است.
وزیر خارجه عراق به موضع گیری درباره جنگ اوکراین پرداخت و گفت: سفر وزیر خارجه اوکراین به بغداد مهم است و جهان نگاهش به این سفر است.
تمامی تلاش های ایران برای صعود به المپیک در ادوار مختلف را اینجا مورد بررسی قرار داده ایم.
دروازه بان فولاد معتقد است مهدی سیدعلی باعث شکست تیمش مقابل گل گهر شده است.
نخست وزیر عراق شامگاه یکشنبه با سفیر جمهوری اسلامی ایران در بغداد دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان از تلاش‌های دولت عراق به عنوان آغازگر گفتگوهای امنیتی بین ایران و عربستان تشکر و قدردانی کرد.
پارلمان صنعا به شدت از کارشکنی آمریکا و انگلیس در روند تلاشهای میانجی گرایانه عمان در زمینه صلح یمن، انتقاد کرد.
وزیر امور خارجه قطر گفت که در دیدار با وزیر خارجه آمریکا پیرامون مذاکرات بین ایران و دیگر کشورها و دیدار اخیرش با حسین امیر عبداللهیان همتای ایرانی خود رایزنی کرده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه قطر بر تداوم تلاش های دوحه در جهت نزدیک سازی دیدگاه های ایران و طرف های غربی در مذاکرات رفع تحریم ها تاکید کرد.
حجت الاسلام رئیسی در صحن علنی مجلس گفت: هیچ نیروی مسلحی به میزانی که سپاه با تروریسم مقابله کرد تلاش نکرد.
«محمد شیاع السودانی» با اشاره به اینکه تلاش های عراق برای از سرگیری دور جدید مذاکرات ایران و عربستان ادامه دارد، از پاسخ مثبت ایران و عربستان به روند میانجی گری های بغداد خبر داد.
«محمد شیاع السودانی» با اشاره به اینکه تلاش های عراق برای از سرگیری دور جدید مذاکرات ایران و عربستان ادامه دارد، از پاسخ مثلت ایران و عربستان به روند میانجی گری های بغداد خبر داد.
مسئولان عراقی از ادامه تلاش مقامات بغداد برای بهبود روابط میان ایران و عربستان خبردادند.
شرکت کنندگان در نشست بغداد ۲ که در امان پایتخت اردن برگزار شد بر حمایت از عراق به منظور مقابله با چالش ها از جمله تروریسم و حمایت از تلاش های این کشور برای تحقق توسعه اقتصادی تاکید کردند.
نخست وزیر سابق قطر از «تلاش های دور و نزدیک» برای شکست میزبانی قطر در جام جهانی فوتبال 2022 ابراز تأسف کرد.
علی رغم فراخوان گسترده جریانات آشوب طلب برای برگزاری تجمعات در چهلمین روز از درگذشت مرحوم امینی، خیابان‌های اصلی تهران در آرامش است.
وزیر خارجه عراق گفت که بغداد تا کنون میزبان ۵ دور نشست میان تهران و ریاض در سطح اطلاعاتی و امنیتی بوده است و عراق در جهت نزدیکتر کردن دیدگاه های عربستان و ایران به تلاش های خود ادامه می دهد.
نماینده روسیه نزد سازمان ملل اعلام کرد این کشور به اقدامات خود برای کمک به پایان دادن به بحران قره باغ ادامه می دهد.
سنگین وزن سابق کشتی آزاد ایران با اشاره به پیگیری های فدراسیون کشتی و کمیته المپیک برای دریافت مدال طلای المپیک، گفت: صحبت هایی برای حضور در کادر فنی تیم ملی داشته ایم.
تیم امید به دلیل در اختیار نداشتن بازیکنان در بازی های اسلامی کشور ترکیه شرکت نکرد.
این رسالت سینماگران مستند است که امروز در کنار بی مهری‌هایی که متولیان امر نسبت به سلامت این صنف دارند، همچنان مظلومانه به ثبت صحیح وقایع بپردازند. اخیرا با دوست و برادر عزیزم آقای بابک بهداد، رییس محترم انجمن صنفی کارگردانان سینمای مستند صحبت میکردم که از تلاش‌های این صنف برای واکسیناسیون حدود 300 نفر از مستندسازان فعال در این دوران با معاون وزیر بهداشت گفت و در نهایت، وزارتخانه متبوع با اختصاص این رقم اندک از میلیون‌ها واکسنی که در داخل تولید شده و یا به کشور وارد می‌شود، موافقت ننموده است. این حجم از بی تفاوتی جای حیرت دارد! خانه سینما نیز همچون گذشته در انفعالی باورنکردنی قرار گرفته و آنچنان که باید به فکر حل مشکلات این صنف مظلوم نیست!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ