تمامی تلاش های ایران برای صعود به المپیک در ادوار مختلف را اینجا مورد بررسی قرار داده ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موضوع حمایت از جوانان و کسب و کارهای نوپا یکی از مباحث پر اهمیت در کشور است. حضور جوانان در بازارهای مالی و رقابتی و همچنین تقویت تولیدات در جامعه، می تواند گامی موثر در ترقی و پیشرفت نیروی جوان و اقتصاد کشور باشد. بانک ایران زمین در سال های اخیر توانست با طراحی سرویس های مختلف بانکی در بخش تولید داخلی و حمایت از کسب و کارهای خرد تمام توان خود را به کار گیرد، تا خدماتی متمایز به مشتریان خود ارائه کند.
دوستان می گویند خوبیت ندارد یک فیلمساز برای تبلیغ فیلم خودش پشت سر هم پست تبلیغی بگذارد. راستش را بخواهید ترجیح خودم این نیست. ولی چه کنم وقتی بعد از سی و اندی سال کار در سینما، امروز آخرین فیلمم در فقر تبلیغاتی و سئانس های نامرغوب سینماها و در آشفتگی و بی برنامه گی اکران بیش از هفت فیلم همزمان، روی پرده ها رفته است.
دادستان تهران از پیگرد قضایی و صدور کیفرخواست برای مدیران وقت بانک های صادرات ایران و پاسارگاد به اتهام اخلال کلان در نظام اقتصادی کشور با تصرف غیر قانونی در وجوه بانکی و تحصیل مال نامشروع به مبلغ ۱۲ هزار میلیارد ریال، خبر داد.
هنوز هم عنوان قوی‌ترین مرد جهان را در جامعه یدک می کشد، هر چند آن رکورددهای تاریخی در گذر زمان دستخوش تغییرات و شکسته شد. داستان حسین رضازاده چهره ماندگار وزنه برداری ایران حالا به مرحله متفاوتی رسیده است. کمتر دیده می شود، کمتر حرف می زند و حتی تغییرات ظاهری او سوال برانگیز است. با تمام این تفاسیر، مردم ایران آن لبخندهای زیر فشار وزنه های سنگین را از یاد نبرده اند.
یکی از داستان‌های تلخ فوتبال ایران طی دو هفته اخیر درگذشت فرشید لک به دلیل مرگ مغزی بوده است.
فعال سیاسی هم می‌تواند نقش‌آفرین باشد؛ البته فعالیت سیاسی، به نشستن و یافتن نقطه ضعفی در دولت یا دستگاه های دیگر و تمسخر و بزرگ‌نمایی آن در فضای مجازی نیست، بلکه فعالیت سیاسی یعنی تشریح فضای سیاسی دنیا و منطقه و تبیین اهداف دشمنان و جهت‌گیری‌های دوستان.
پرسپولیس سالها و روزهای خوبی را در رقابت های فوتبال ایران به جا گذاشته است، ولی پرسپولیس سال 61 داستانش با بقیه تیم ها فرق دارد.
حواشی و داستان های جرارد پیکه و شکیرا بعد از جدایی تمامی ندارد.
داستان ها و عکسهای کمتر شنیده و دیده شده از زمین های فوتبال قابل توجهی که چشمها را به خود خیره می‌کنند
ضعف در عقد قراردادهای خارجی باعث شده که باشگاه های ایرانی،  هیچ سودی بابت صدور رضایتنامه برای بازیکنان و مربیان خارجی خود نبرند. خارجی‌های شاغل در لیگ ایران اما بدون هیچ زحمتی، قرارداد خود را در میانه راه و با اولین پیشنهاد بهتر فسخ می‌کنند
ضعف در عقد قراردادهای خارجی باعث شده که باشگاه های ایرانی،  هیچ سودی بابت صدور رضایتنامه برای بازیکنان و مربیان خارجی خود نبرند. خارجی‌های شاغل در لیگ ایران اما بدون هیچ زحمتی، قرارداد خود را در میانه راه و با اولین پیشنهاد بهتر فسخ می‌کنند
وزارت خزانه داری دولت جو بایدن، تحریم های جدیدی را به بهانه نقض حقوق بشر علیه ایران اعلام کرد که دادستان کل کشور در فهرست تحریم شدگان قرار دارد.
سیر خزنده تعطیلی سینماهای لاله زار که از اواخر سال ۷۰ آغاز شد در دهه ۹۰ به خیابان انقلاب و میدان ولیعصر و سینماهایش رسید و الان تبعات این سیر خزنده در حال خودنمایی است و اپیدمی کرونا نیز توانست سرعت این سیر خزنده را بیشتر کند تا سبنمای ایران متوجه این نکته باشد که سینماداری یک فعالیت منفک از تولید است و امکان وصل حیات و ممات سینماداری به سیاست های تولید و مصرف فیلم داخلی یک سیاست سرتاسر اشتباه و مرگ آور ( تعطیلی سینماها ) است و بازهم به من خرده نگیرند دوستان سینمایی که تولید مهم تراست از سینماداری در صورتی که سینما داری مثل هر فعالیت استاتدارد توزیع و فروش محصول مختصات منطقی عرضه و تقاضای بازار را در خود دارد و نه مختصات خاص مشتری مداری به سبک تولید و مصرف محصولات داخلی. فرونشست های سینمایی( تعطیلی) بیشتری را در آینده با این سبک و سیاق علم‌اقتصاد داخلی سینما در پیش خواهیم داشت...
در این قسمت از داستان های جام جهانی فوتبال، به سراغ نهمین دوره آن می رویم.
باشگاه تراکتور در شرایطی که شروع خوبی در تعطیلات نیم فصل داشت، حالا با یک چالش سخت مواجه شده است.
هشتمین دوره رقابت های جام جهانی به میزبانی انگلیسی‌ها برگزار شد.
زارعى به مدال برنز حركت يكضرب و چترايى به نقره دوضرب و برنز مجموع دسته 89 كيلوگرم دست پيدا كردند.
جام جهانی 1938 پیش از به صدا در آمدن سوت جنگ جهانی دوم در اروپا، در کشور فرانسه برگزار شد.
جام جهانی 1938 پیش از به صدا در آمدن سوت جنگ جهانی دوم در اروپا، در کشور فرانسه برگزار شد.
با مرگ ملکه موج تبلیغات برای مقدس جلوه دادن او به جریان افتاده است که ادعای رویت چهره او در ماه، نگرانی از خودکشی زنبورها و کاهش شمار کلاغ های برج لندن ازجمله عناصر مضحک این نمایش خرافی‌اند.
تیم ملی والیبال ایران در حساسترین بازی خود در مرحله حذفی قهرمانی جهان باید برزیل را مغلوب جاه طلبی های خود کند.
پیاده روی اربعین که سالانه میلیون‌ها ایرانی عاشق اهل بیت را راهی کربلا می‌کند، به نوعی بزرگترین همایش ورزش همگانی در دنیا نیز محسوب می‌شود که مردم به صورت خانوادگی یا جمع دوستان عازم می‌شوند و نیازمند وسیله ارتباطی همراه با هم هستند
در ۶ خردادماه خبر‌های بسیار مهمی پیرامون اقتصاد و بورس منتشر شد که از بین آن‌ها ده خبر شاید برای بورس بیشتر از سایر اخبار حائز اهمیت بودند.
کاظم غریب آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، در افتتاحیه نشست کمیته صیانت از حقوق مردم که با حضور دادستان کل کشور، معاون حقوقی رئیس جمهور و رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس و نمایندگان تام‌الاختیار بیش از ۸۰ دستگاه اجرایی و نهاد انقلابی برگزار شد، اهداف و برنامه های این کمیته را تشریح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ