مسئولان عراقی از ادامه تلاش مقامات بغداد برای بهبود روابط میان ایران و عربستان خبردادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نخست وزیر عراق در دیدار سفیر آمریکا با او، گفت: عراق به اجرای برنامه های اصلاحات در سطوح مختلف و تلاش برای ایجاد شراکت سازنده و مفید با کشورهای دوست و برادر ادامه می دهد.
سخنگوی وزارت خارجه قطر اعلام کرد: تلاش های قطر برای حل پرونده هسته ای ایران از طریق ارائه پیشنهادات و تسهیل دیدارها میان مقامات غربی و ایرانی در دوحه ادامه دارد.
این مقام انتظامی در ادامه اظهار کرد: سرانجام با تلاش مستمر پلیس و تحقیقات و بررسی های صورت گرفته درکمتر از ۴۸ ساعت، محل اسارت این گروگان شناسایی و جوان ربوده شده آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری طی یک عملیات غافلگیرانه، قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدند.
گرگان-رئیس کل دادگستری گلستان گفت: در ادامه تلاش های دادگستری گلستان برای وصول مطالبات بانکی، یکی از بدهکاران کلان بانکی استان دستگیر شد.
تیم های مدعی نایب قهرمانی در لیگ دسته اول که برای رسیدن به لیگ برتر تلاش می کنند، برابر حریفانشان به پیروزی رسیدند تا رقابت همچنان ادامه داشته باشد.
وزیر دارایی روسیه اعلام کرد که آزادسازی دارایی های خارجی این کشور زمان بر خواهد بود.
منابع عبری با اشاره به ادامه تلاش های نتانیاهو در راستای تصویب اصلاحات قضایی مدنظر خودش، از کشیده شدن دامنه اختلافات در اسرائیل به سطح نظامیان خبر داد.
کمیسیون اروپا اعلام کرد اقدامات این کمیسیون برای مصادره دارایی های خارجی روسیه برای بازسازی اوکراین ادامه دارد.
مس کرمان باحضور چهره های جدید در ترکیب خود برای بقا در لیگ برتر تمام تلاش خود را به کار گرفته است.
وزیر امور خارجه قطر گفت که در دیدار با وزیر خارجه آمریکا پیرامون مذاکرات بین ایران و دیگر کشورها و دیدار اخیرش با حسین امیر عبداللهیان همتای ایرانی خود رایزنی کرده است.
ارومیه - رئیس جمهور در جمع مردم روستای زلزله زده بدلان خوی گفت: از سه ماه قبل در زمین لرزه خوی دولت برای بازسازی این مناطق تلاش های زیادی کرده و این کمک ها همچنان ادامه خواهد داشت.
سخنگوی وزارت امور خارجه قطر بر تداوم تلاش های دوحه در جهت نزدیک سازی دیدگاه های ایران و طرف های غربی در مذاکرات رفع تحریم ها تاکید کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه قطر بر تداوم تلاش های دوحه در جهت نزدیک سازی دیدگاه های ایران و طرف های غربی در مذاکرات رفع تحریم ها تاکید کرد.
دست‌وپا زدن رسانه‌های بیگانه برای اخراج سفیران ایران از کشورهای غربی این روزها همچنان ادامه دارد.
«محمد شیاع السودانی» با اشاره به اینکه تلاش های عراق برای از سرگیری دور جدید مذاکرات ایران و عربستان ادامه دارد، از پاسخ مثبت ایران و عربستان به روند میانجی گری های بغداد خبر داد.
«محمد شیاع السودانی» با اشاره به اینکه تلاش های عراق برای از سرگیری دور جدید مذاکرات ایران و عربستان ادامه دارد، از پاسخ مثلت ایران و عربستان به روند میانجی گری های بغداد خبر داد.
دادستان های آمریکایی با صدور احضاریه هایی سعی دارند راه را برای تصاحب اموال خارجی روسیه هموار کنند.
کاخ سفید امروز در ادامه تلاش آمریکا برای تشکیک در توانمندی های ایران در فن آوری صلح آمیز هسته ای، به ازسرگیری غنی‌سازی ۶۰ درصدی از سوی تهران واکنش نشان داد.
وزیر خارجه آمریکا امروز در ادامه تلاش مذبوحانه کشورش برای تشکیک در توانمندی های ایران در فن آوری صلح آمیز هسته ای ادعا کرد که نمی تواند ازسرگیرغنی سازی ۶۰ درصدی در تاسیسات فردو را تایید کند!
وزیر خارجه آمریکا امروز در ادامه تلاش مذبوحانه کشورش برای تشکیک در توانمندی های ایران در فن آوری صلح آمیز هسته ای ادعا کرد که نمی تواند آغاز غنی سازی ۶۰ درصدی در تاسیسات فردو را تایید کند!
ابوبکر القربی وزیرخارجه اسبق یمن در سخنانی از ادامه تلاش های پادشاهی عمان برای برقراری آتش بس در یمن خبر داد.
وزیر خارجه عراق گفت که بغداد تا کنون میزبان ۵ دور نشست میان تهران و ریاض در سطح اطلاعاتی و امنیتی بوده است و عراق در جهت نزدیکتر کردن دیدگاه های عربستان و ایران به تلاش های خود ادامه می دهد.
نماینده روسیه نزد سازمان ملل اعلام کرد این کشور به اقدامات خود برای کمک به پایان دادن به بحران قره باغ ادامه می دهد.
یک نماینده ائتلاف فتح در پارلمان عراق گفت، کمیته ای که به رهبری هادی العامری تشکیل شده است، همچنان به تلاش های خود برای رایزنی با گروه های مختلف سیاسی ادامه می دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ