ماشین خوشمند تسلا چند ثانیه قبل از اینکه دو ماشین جلویی با یکدیگر تصادف کنند، به راننده اخطار صوتی می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
یک وانت با بار خربزه در اتوبان دچار حریق شد، ولی آتشنشانی عملکرد ضعیفی در خاموش کردن خودرو داشتند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع حریق در دو کارخانه شهرک صنعتی ایوانکی با چهار مصدوم گفت: عملیات اطفای حریق در کمتر از دو ساعت انجام شد.
حضور یکی از عوامل پشت صحنه در حین پخش زنده اخبار صداوسیما مقابل دوربین، قابی جالب از بخش خبری ساعت ۱۴ را به یادگار گذاشت.
تلویزیون «اوتی‌وی» هندوستان، از اولین مجری خبری هوش مصنوعی با نام «لیسا» رونمایی کرد.این مجری هوش مصنوعی با ظاهر و زبان بدن بسیار شبیه انسان به مخاطبین این شبکه خوش آمد می‌گوید و ابراز امیدواری می‌کند که مخاطبین مثل یک انسان واقعی پذیرای او باشند. لیزا توانایی صحبت به بسیاری از زبان‌ها را دارد، اما فعلاً اخبار را فقط به زبان اوریه (Oria) و انگلیسی ارائه می‌کند.
ابراهیم رئیسی در سیستان و بلوچستان: به حاکمان افغانستان اخطار میکنم، حق‌آبه مردم سیستان و بلوچستان را بدهند. اگر کارشناسان ما کمبود آب را تایید کنند حرفی نداریم وگرنه اجازه نخواهیم داد حق مردم ما تضییع شود. حرف من را جدی بگیرید تا بعداً گلایه نکنید.
آرات حسینی، نامی است که این روزها در فضای مجازی زیاد می‌شنویم و اخبار مختلفی درباره آن می‌خوانیم. در این ویدیو کامنت ناگفته‌هایی از زندگی آرات حسینی را ببینید. از این که چگونه لقب کودک شگفت انگیز را گرفت، چگونه به لیورپول راه پیدا کرد و در نهایت سر از سپاهان در آورد و ... منبع: خبرفوری
مقامات هندی یک مدرسه حفظ قرآن کریم و بخشی از یک مسجد ۲۵۰ ساله را در دهلی نو، بدون اخطار تخریب کردند. مساجد و بنا‌های تاریخی اسلامی در هند از کارزار تخریبی که توسط دولت نارندرا مودی به راه انداخته شده است، رنج می‌برند، تا تلاشی برای ایجاد یک تغییر فرهنگی بر اساس تسلط هندو‌ها بر این کشور صورت گیرد.
افطار بازیکنان آلومینیوم قبل از بازی با استقلال تهران همزمان با اذان مغرب اراک
دقایقی از دیدار دیروز چلسی و لیورپول که با اعلام داور متوقف شد تا بازیکنان مسلمان دو تیم افطار کنند.
یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفره افطار است؛ فقط کافی است چند دقیقه قبل از افطار دست به کار شوید تا یک فرنی داغ و تازه داشته باشید. فرنی زعفرانی یک پیش‌غذا‌های مقوی است که به راحتی آماده می‌شود و همه اعضای خانواده از کودکان گرفته تا پدر و مادرها، همه با هم می‌توانند از خوردنش لذت ببرند. درست کردن این فرنی، زمان زیادی از شما نمی‌گیرد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفره افطار است؛ فقط کافی است چند دقیقه قبل از افطار دست به کار شوید تا یک فرنی داغ و تازه داشته باشید.
سفیان امرابط ستاره مراکشی تیم فوتبال فیورنتینا در جریان دیدار با اینترمیلان پس از توقف بازی به کنار زمین رفت و با نوشیدن آب و خوردن سریع یک موز افطار کرد. در دقیقه ۹۱ زمانی که هم‌تیمی امرابط بر اثر خطا روی زمین افتاد و بازی متوقف شد بازیکن مسلمان مراکشی خود را به کنار زمین رساند و روزه خود را افطار کرد. این ویدئو پس از انتشار گسترده آن در شبکه‌های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت.
آداب و رسوم گوناگونی در میان ملت‌های مختلف دیده می‌شود، اما یکی از عادات مرسوم در کشور سودان در ایام ماه مبارک رمضان قبل از موعد افطار است که برخی از افراد در بزرگراه‌ها سعی می‌کنند عابران و رانندگان را به هر طریق ممکن متوقف کنند تا میزبان آنان در مراسم افطار باشند.
طرز تهیه کوکو سیب زمینی را با کمی تفاوت در آن مشاهده کنید.
دومین باشگاه لیگ برتر انگلیس هم میزبان افطار مسلمانان بود.
آسوشیتدپرس اخیرا تصاویری از چند جنگجوی کی‌یف در دونتسک را منتشر کرده که در یکی از آنها، یک نظامی با نشان داعش روی بازوی چپش دیده می‌شود. این اخبار به صورت ویژه توسط رسانه‌های روس مورد بازتاب قرار گرفته است.
بر اساس اخبار رسمی که طی سه‌ماه اخیر منتشر شده، بعد از فیلترینگ گسترده شبکه‌های اجتماعی و همچنین کاهش پهنای باند اینترنت بیش از ۴۰۰ هزار نفر در ایران شغل خود را که مبتنی بر فعالیت‌های اینستاگرامی بوده از دست داده‌اند و مجبور به دست‌فروشی در خیابان شده‌ند. این اتفاق در روز‌های اخیر شدت گرفته و بسیاری از فیلترشکن‌ها از کار افتاده‌اند و تعداد کاربر‌های فعال با کاهش چشمگیری رو‌به‌رو شده‌اند. حال وجود دستگاه‌های استارلینک آیا می‌تواند نشانه پایان فیلترینگ در ایران باشد؟ یا مسیر مطالبه مردم را از «رفع فیلترینگ» به‌طور کامل دور خواهد کرد؟
​ون‌های کافه‌ها و صندلی‌های غذاخوری‌ها هم از سطح این خیابان جمع شده‌اند و به اخبار غیررسمی دامن زده‌اند.
خبری از ۱۸ مهر در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر همکاری کامیون‌های باری شرکت میهن با نیرو‌های امنیتی منتشر شد. در این اخبار ادعا شده بود که شرکت میهن نیرو‌های امنیتی را در کامیون‌های باری این شرکت مستقر و جابجا کرده است. در این ویدئو کارکنان این شرکت با مردم درباره این ماجرا صحبت می‌کنند.
در اقدامی اعتراض آمیز، یکی از نمایندگان پارلمان ترکیه، تلفن همراه خود را در حین سخنرانی در پارلمان برای محکوم کردن لایحه‌ای که ادعای مبارزه با اخبار جعلی و اطلاعات نادرست آنلاین را دارد، با چکش شکست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ