تورم، رکود اقتصادی احتمالی و قیمت‌های انفجاری انرژی، آلمان انتظار سال‌های سختی را با کاهش رفاه، کاهش طبقه متوسط و نابرابری فزاینده دارد. این وادی ناشناخته‌ای برای دولت و جامعه آلمان است و هر دو با انتخاب‌های دشواری روبرو هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به نظر می‌رسد سردار آزمون در آستانه انتقال به میلان قرار گرفته است.
مذاکرات فابینیو با الاتحاد پیشرفت قابل قبولی داشته و این بازیکن در آستانه همبازی شدن با کریم بنزما قرار دارد.
روزنامه آلمانی بیلد می‌گوید نیکلاس فولکروگ، آقای گل فصل گذشته بوندس‌لیگا، در آستانه پیوستن به بایر لورکوزن قرار دارد.
راه تیم ملی آلمان برای رستگاری در آستانه مسابقات یورو 2024 همچنان پر از دست انداز است.
جنگ اوکراین تا امروز تحت کنترل طرف شرقی و غربی پیش رفته است. اما قانونی وجود ندارد که ابرقدرت‌ها تا ابد مراعات حال یکدیگر را بکنند. هیچ بعید نیست جنگ جهانی سوم در ساعت ۶ بعدازظهر روز ۳ نوامبر ۲۰۲۳ با حمله موشکی روسیه به آلمان آغاز شود. روس‌ها خیلی وقت است دولت اوکراین را به حکومت نازی‌ها تشبیه می‌کنند و مقابله با آن را لازم می‌دانند و حالا هم که ژرمن‌ها دست بالا را در فعل و انفعالات نظامی مقابل «دشمن فرضی» خود دارند تا پیش‌بینی «الکسا» خیلی هم غیرواقعی به نظر نرسد.
سرنوشت قهرمانی در لیگ فوتبال آلمان امروز (شنبه) مشخص خواهد شد و احتمالاً تیم قهرمان، نام دیگری غیر از بایرن خواهد داشت.
رئیس جمهور اوکراین در آستانه «روز پیروزی» در مسکو، گفت همانطور که آلمان نازی در جنگ جهانی دوم شکست خورد، نیروهای روسیه نیز در اوکراین شکست خواهند خورد.
ایلکای گوندگان، هافبک منچسترسیتی و تیم ملی آلمان، به زودی پدر خواهد شد و بهئ همین دلیل از هانسی فلیک درخواست کرد تا او را برای دو بازی بعدی دعوت نکند.
فرودگاه های مهم آلمان از جمله فرودگاه مونیخ روز جمعه و در آستانه برگزاری نشست امنیتی مونیخ شاهد اعتصابات سراسری خواهند بود.
دروازه‌بان تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ یک پیام تبریک کوتاه در آستانه کریسمس منتشر کرد.
تیم ملی فوتبال ژاپن که در نخستین دیدار خود برابر تیم ملی آلمان به پیروزی رسیده بود، در آخرین دیدار برابر اسپانیا هم به برتری رسید تا به عنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی جام جهانی شود.
گل عجیب و مشکوک ژاپن به اسپانیا، آلمان را در آستانه حذف از جام جهانی قرار داده است.
شروع ناامیدکننده آلمان در جام جهانی 2022 در کنار تیم ترسناک انریکه، بسیاری از هواداران مانشافت را از صعود به دور بعد مایوس کرده است.
ماریو گوتزه که حضورش در فهرست نهایی تیم ملی آلمان با انتقادهایی مواجه شده بود در دیدار امشب تیمش آینتراخت فرانکفورت مقابل ماینتس عملکردی درخشان داشت.
وزیر خارجه قطر در گفتگو با یک رسانه آلمانی با متهم کردن مقامات آلمان به ریاکاری، گفت که آنها وقتی بحث قراردادهای اقتصادی در بخش انرژی باشد با قطر مشکلی ندارند.
صدراعظم آلمان در آستانه سفر به چین گفته است که برلین به سیاست چین واحد در مورد تایوان پایبند است.
رسانه‌های آلمانی بحث درباره بازگشت تونی کروس به تیم ملی آلمان را آغاز کرده‌اند و می‌گویند هانسی فلیک باید در آستانه جام جهانی احتمال دعوت از او را جدی بگیرد.
تیم ملی انگلیس بعد از تساوی برابر آلمان و انجام شش بازی بدون پیروزی در بدترین فرم ممکن راهی قطر خواهد شد.
روزنامه آلمانی بیلد در گزارشی درباره تساوی 3-3 آلمان مقابل انگلیس از عملکرد ژرمن‌ها در این بازی انتقاد کرده و عملکرد آنها را در آستانه جام جهانی ضعیف ارزیابی کرد.
تیم ملی فوتبال آمریکا روز جمعه در آخرین بازی دوستانه خود در آستانه جام جهانی مقابل تیم ژاپن در آلمان با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.
تیم ملی آلمان در دیداری از رقابت های لیگ ملت های اروپا، مغلوب میهمان خود مجارستان شد.
پروفسور «یوهان راکستروم» مدیر موسسه تحقیقات تاثیر آب و هوا پوتسدام در آلمان که بخشی از تیم تحقیقاتی بوده می‌گوید: جهان به سمت ۲ تا ۳ درجه سانتیگراد گرمایش جهانی پیش می‌رود. این امر زمین را در مسیر عبور از چندین نقطه اوج خطرناک قرار می‌دهد که برای مردم سراسر جهان فاجعه بار خواهد بود. برای حفظ شرایط قابل زندگی بر روی زمین و ایجاد جوامع باثبات ما باید هر کاری که ممکن است برای جلوگیری از عبور از نقاط اوج انجام دهیم.
نهاد ضد جاسوسی آلمان پیش بینی برگزاری اعتراضات گسترده به افزایش هزینه‌های زندگی و انرژی را در این کشور اروپایی کرده است.
بانک مرکزی آلمان اعلام کرد که این کشور در آستانه مواجهه با بالاترین نرخ تورم در دهه‌های اخیر قرار دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ