محسنی اژه‌ای گفت: وقتی در اثر برپایی دادگاه‌های علنی، ضعف‌ها و استدلالات مشخص شود، می‌توانیم در راستای رفع و تقویت آن‌ها گام برداریم؛ از سویی دیگر دادگاه‌های علنی برای مردم هم از جهت آگاهی‌بخشی و سایر جهات مؤثر بوده و برای بسیاری از افرادِ مورد محاکمه نیز بازدارندگی بیشتری از اعمال مجازات داشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس قوه قضائیه در پی درگذشت پدر حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمیان را تسلیت گفت.
رئیس قوه قضائیه در پیامی درگذشت همسر آیت الله اراکی را تسلیت گفت.
رئیس قوه قضائیه گفت: برپایی محاکمات علنی و انتشار مفاد آنها به نفع قاضی و دستگاه قضائی است.
رئیس قوه قضائیه گفت: برپایی محاکمات علنی و انتشار مفاد آنها به نفع قاضی و دستگاه قضائی است.
رئیس قوه قضائیه قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان در مسابقات جهانی را در پیامی تبریک گفت.
ری- رئیس قوه قضائیه و مسئولان عالی قضایی همزمان با اولین روز از قوه قضائیه با آرمان های امام راحل (ره) تجدید میثاق کردند.
گفتگوی زنده رئیس قوه قضائیه با مردم به مناسبت آغاز هفته قوه قضائیه آغاز شد.
سنندج - رئیس کل دادگستری کردستان از سفر حجت‌الاسلام والمسلمین اژه ای رئیس قوه قضائیه به سنندج خبر داد.
رئیس قوه قضائیه با اشاره به آخرین آمار عفو اخیر، گفت: تاکنون ۸۲ هزار نفر مشمول عفو شده‌اند که ممکن است این آمار افزایش یابد. از این میزان، ۲۲ هزار نفر عفوشدگانِ اغتشاشات هستند که یا محکومیت پیدا کرده بودند و یا قبل از محکومیت، عفو شدند.
رئیس قوه قضائیه در پی درگذشت حسن غفوری‌فرد پیام تسلیت صادر کرد.
اصفهان- رئیس قوه قضائیه در سفر به اصفهان همزمان با روز درختکاری، یک اصله نهال غرس کرد.
اژه‌ای درخصوص جزئیات عفو گسترده محکومان و متهمان حوادث اخیر، گفت: گزارشی که تا الان دادند، تعداد کسانی که مشمول عفو شدند، اعم از دستگیرشدگان اغتشاشات و غیر اغتشاشات، اعم از آن‌هایی که حکمشان تقلیل پیدا کرده و تخفیف گرفتند از مرز هشتاد هزار نفر گذشته است؛ یعنی تا الان بیش از هشتاد هزار مشمول این عفو واقعاً به نظر بنده پرخیر و برکت رهبر انقلاب قرار گرفته‌اند. پیش‌بینی این است که با آن قسمتی که رضایت شاکی را می‌گیرند تا نود هزار نفر هم شامل عفو بشوند؛ حتی ممکن است به بالاتر از نود هزار هم برسد.
اصفهان- حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه لحظاتی قبل وارد اصفهان شد.
رئیس قوه قضاییه گفت: زمینه‌ای را فراهم آورید تا محکومان و زندانیان و خانواده‌های آن‌ها بتوانند پرسش های خود را در باب عفو‌های اخیر مطرح کنند و چنانچه خود یا عضو زندانی خانواده خود را مشمول این عفو می‌دانند، اما به پرونده آن‌ها رسیدگی نشده، موضوع را جهت پیگیری منتقل کنند.
رئیس قوه قضاییه گفت: زمینه‌ای را فراهم آورید تا محکومان و زندانیان و خانواده‌های آنها بتوانند سؤالات خود را در باب عفوهای اخیر مطرح کنند و چنانچه خود یا عضو زندانی خانواده خود را مشمول این عفو می‌دانند اما به پرونده آنها رسیدگی نشده، موضوع را جهت پیگیری منتقل کنند.
رئیس قوه قضائیه بدون تشریفات و با پرواز عمومی وارد مشهد شد.
در آستانه سومین سالگرد شهادت سردار رشید و پرافتخار اسلام‌ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ساعتی پیش حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه وارد استان کرمان شد.
رئیس قوه قضائیه در پی پیروزی تیم ملی فوتبال به مراجع ذیربط قضایی برای بهره مندی زندانیان از ارفاقات قانونی دستوراتی صادر کرد.
محسنی اژه‌ای گفت: دانشجویان در صحبت‌هایی که با من داشتند تاکید می‌کردند که صف‌شان از اغتشاشگران جداست و به ارزش‌های نظام اسلامی و کشور پایبند هستند، اما در عین حال پاره‌ای نقد‌ها را در حوزه‌های مختلف از جمله مدیریت در ساحت‌های گوناگون کشور و وجود برخی کمبودها، دارند.
این اقدام تروریستی منجر به نقض حاکمیت دو کشور، اصول مسلم شناخته شده حقوق بین الملل و همچنین نقض تعهدات بین المللی در خصوص حمایت از شخصیت های رسمی مورد حمایت بین‌المللی شده است.
رئیس قوه قضاییه در پیامی درگذشت آیت‌الله مفید رئیس اسبق دیوان عالی کشور را تسلیت گفت.
حجت السلام و المسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای رییس قوه قضاییه در مورد آزادی مختلسان یا مرخصی رفتن آن‌ها بیان کرد: هیچ اختلاسگری آزاد نیست و مرخصی نیز بعضاً با طومار نمایندگان مجلس یا شرایط کرونایی به الزام ستاد کرونا اتفاق می افتد که بعضاً به دلیل شاخص بودن چهره آن‌ها، بیشتر در معرض دید مردم قرار می‌گیرد.
روز گذشته مورخه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گسترش صنایع روی ایرانیان (فگستر) با حضور ۷۰ درصد سهامداران برگزار شد. در این مجمع چه گذشت؟
رئیس قوه قضاییه گفت: بسیاری از افراد زیان‌دیده و بزه‌دیده امکان آنکه خودشان به شناسایی و معرفی اموال فرد بزهکار بپردازند را ندارند لذا مسئولان باید به کمک و مساعدت بزه‌دیدگان بشتابند تا فرایندهای مربوطه در امر شناسایی و دستگیری فرد بزهکار و احقاق حق فرد زیان‌دیده طی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ