ستاره ریزنقش آبی‌ها با عملکردی خیره‌کننده توانست به دوران اوج خود در تیم استقلال ادامه بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رفع تصرف ضرابخانه بازار قیصریه، کشف تازه در موزه تاریخ پزشکی، مرمت ۴ بنای مشارکتی و نمایش ۵ درصد از آثار مخازن موزه‌های دفینه از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
یکی از بخش‌های جذاب موزه ملی تاریخ علوم پزشکی دیرین انسان شناسی است که در آن آثاری از جمله زن مومیایی و جمجمه جراحی شده یک دختر جوان به نمایش گذاشته شده است.
کشف تصادفی کشتی تاریخی روم باستان در صربستان را ببنید. باستان شناسان برای حفظ و نمایش قطعات کشف شده تلاش می‌کنند.
مجسمه مریم مجدلیه اثر شگفت‌آوری که از روی نقاشی «ورود به اورشلیم» ژان لئون ژروم نقاش فرانسوی ساخته شده؛ در موزه گوهر و آرایه‌های‌تاریخی به نمایش درآمده است.
رئیس اداره اموال منقول فرهنگی و تاریخی گفت: به دلیل عدم انتقال ویروس به سایر اشیای موزه، نقش برجسته ساسانی به مدت ۴۸ ساعته قرنطینه و پس از آن برای نمایش در موزه ملی برنامه‌ریزی می‌شود.
نمایشگاه «دست ساخته‌های فلزی» همزمان با هفته صنایع دستی در موزه خودروهای تاریخی ایران برگزار می‌شود.
مراسم رویداد «خیال انگیز» با نمایش ۳۲ تخته فرش و ۳ قطعه پرده قلم کار متعلق به ابوالفضل غیبی در موزه ملی فرش برگزار شد.
ژابی آلونسو ابراز امیدواری کرد که لورکوزن با ارائه یک‌ نمایش خوب راهی فینال لیگ اروپا شود.
کاپ قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۳ بسکتبال به ایران می آید و در دو شهر تهران و اصفهان و در اماکن تاریخی و مذهبی این دو کلان شهر ایران به نمایش گذاشته می شود.
کاپ قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۳ بسکتبال به ایران می آید و در دو شهر تهران و اصفهان و در اماکن تاریخی و مذهبی به نمایش گذاشته می شود.
کتابخانه و موزه ملی ملک، نمایشگاه چهل آینه را هم‌زمان با ماه مبارک رمضان برپا کرد. این نمایشگاه سوره فاتحه الکتاب از ۴۰ نسخه خطی قرآن مجید در این گنجینه تاریخی را به نمایش می‌گذارد.
برخی ناظران و تحلیلگران معتقدند که غرب در شرایط کنونی، به دنبال تکرار راهبرد‌های تقابلی پیشینِ خود در رابطه با شوروری، این مرتبه علیه ایران است. در واقع، جهان غرب با شناسایی این نکته که ایران نیز همچون شوروی از چالش "توسعه نامتوازن" رنج می‌برد، سعی در تکرار یک تجربه تاریخی در زمینه مواجهه خود با یک نظام سیاسی مخالف با هژمونی غرب و به طور خاص آمریکا دارد. رویکردی که البته اکنون نمود‌های عینی و عملیاتی خود را نیز علیه تهران به نمایش می‌گذارد.
امین حزباوی ستاره ۱۹ ساله فولاد در برابر الهلال نمایش درخشانی داشت و اگر شانس داشت، می‌توانست یک روز درخشان و تاریخی برای باشگاهش بسازد.
گروهی از متخصصان تولید عطر در ترکیه موفق شدند فرمول یک عطر باستانی بین‌النهرینی را بار دیگر تولید کنند. در ساخت این عطر سه‌هزار و ۲۰۰ ساله از گیاهان بومی منطقه بین‌النهرین استفاده شده است. این عطر اکنون در کلیسای تاریخی «سنت جورج» واقع در شهر دیاربکر کشور ترکیه به نمایش گذاشته شده است.
دروازه‌بان تیم ملی برزیل شاید در تاریخی ترین لحظات دوران فوتبالی خود نتوانست عملکرد مورد انتظار را به نمایش بگذارد.
نمایشگاه مجازی عکس میراث پویا در ایتالیا برگزار شد و عکس بناهای تاریخی احیا شده ایرانی به نمایش در آمد.
نمایش صنایع دستی در جام جهانی،بررسی ایرادات قانون حفظ آثار تاریخی،برگزاری نشست شورای جهانی سفر،نگرانی برای ده برابر شدن تعرفه برق از جمله خبرهای حوزه گردشگری و میراث فرهنگی در این هفته بود.
در سال ۲۰۱۸، کره شمالی بسیاری از پوستر‌های ضد آمریکایی و نظامی را هنگامی که کیم جونگ اون با دونالد ترامپ و دیگر رهبران جهان دیدار کرد حذف کرد. با این حال، از زمانی که دیپلماسی در سال ۲۰۱۹ متوقف شد، مضامین تاریخی ضد آمریکایی به نمایش عمومی بازگشته است.
لیورپول خیلی زود نشان داد نمی توان نام این تیم از بین مدعیان قهرمانی در این فصل لیگ برتر حذف کرد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
ساخته تماشایی مارتین اسکورسیزی در کنار تصویر خشنی از نیویورک قرن نوزدهم، به فلش‌بک به ارجاعات تاریخی، نشان می‌دهد آمریکا حتی در متمدنانه‌ترین شهرهایش در کف خیابان شکل گرفته و با چه توحش به نقطه کنونی سوق یافته است؛ تصویری گیرا که خلقش از استادی به جز اسکورسیزی برنمی‌آمد.
ساخته آنجلینا جولی گامی رو به جلو در کارنامه فیلمسازی او محسوب می‌شود و او با نگاهی مستندگونه برای به تصویر کشیدن یک جنایت تاریخی، توانسته قابلیت‌های تازه‌ای از خود به نمایش بگذارد.
آخرین وصی پیامبر خدا (ص)، حضرت مهدی موعود دوازدهمین امام شیعه و چهاردهمین معصوم از خاندان رسالت، ذخیره الهی است تا در بزرگ‌ترین بزنگاه تاریخ بشریت به نجات بشیریت از ظلمات برخیزد و جهان را صحنه عدل و داد نماید و منتظران واقعی همچنان در انتظار آن روز بزرگ که همه اولیای خدا به ویژه پیامبر اعظم وعده‌اش را داده‌اند، خواهند نشست.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ