ساخته تماشایی مارتین اسکورسیزی در کنار تصویر خشنی از نیویورک قرن نوزدهم، به فلش‌بک به ارجاعات تاریخی، نشان می‌دهد آمریکا حتی در متمدنانه‌ترین شهرهایش در کف خیابان شکل گرفته و با چه توحش به نقطه کنونی سوق یافته است؛ تصویری گیرا که خلقش از استادی به جز اسکورسیزی برنمی‌آمد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت "روس تک" نسل پنجم جنگنده سوخو-۵۷ را در قالب یک هیولای مکانیزه که یک ربات به شکل شاهین است به نمایش گذاشت.
تلسکوپ فضایی جیمز وب تصاویری خیره‌کننده از آخرین مراحل زندگی ستاره‌ای در دوردست‌ها را با جزئیاتی بدیع و بی‌سابقه به ثبت رسانده است. این تصاویر ساختاری دوناتی شکل را از گاز درخشان با عنوان سحابی حلقه به نمایش می‌گذارد که در فاصله دوهزار و ششصد سال نوری از زمین قرار دارد.
زمانی که این ارابه کشف شد، خیلی‌ها به خاطر شکل منحصر به فرد و خارق‌العاده‌اش، نام «لامبورگینی عهد باستان» را روی آن گذاشتند.
میان بازیکنان استقلال، اما مهدی قایدی از بعد فنی یک سر و گردن بالاتر از دیگر بازیکنان است و به همین دلیل او در فاز هجومی تبدیل به تکیه‌گاه فنی استقلال شده است. در بازی‌های اخیر مهدی قایدی به عالی‌ترین شکل ممکن نقش خود را به‌عنوان یک بازیکن طراح و گلزن در استقلال پیاده کرده که مؤید آن نمایش فوق‌العاده او مقابل تراکتور است.
دبیر کل جهاد اسلامی اعلام کرد که فرماندهان و مبارزان گردان‌های قدس به بهترین شکل، اراده ملت فلسطین را به نمایش گذاشتند.
نمایشگاه «تجمل و قدرت: ایران تا یونان» به نمایش طیف وسیعی از اشیاء می‌پردازد، از جمله گنجینه طلای پاناگیوریشت (بلغارستان) متشکل از ۹ ظرف طلا، یک ریتون نقره (ظروفی که به شکل حیوانات ساخته شده است)، شیردال، یک ریتون سفالی یونانی به شکل سر شیر، و تاج گل‌های بلوط طلا از ترکیه.
یک نمایش جالب‌توجه در دربی همان اتفاقی را شکل داد که هواداران پرسپوليس به آن امیدوار بودند؛ مهار مهدی قایدی با مهارت دانیال اسماعیلی‌فر.
مدیرعامل باشگاه مس کرمان با اشاره به نمایش جوانمردانه دو تیم هم‌استانی علیرغم حواشی شکل گرفته، مدعی شد تلاش آنها برای حفظ سهمیه ادامه خواهد داشت.
رئیس کل دادگستری استان یزد، شکل گیری چند برخورد جزئی متجاهرین به عدم رعایت حجاب با آمرین به معروف را مورد ارزیابی قرار داد و گفت: بازخورد‌های شیرین و خاطرات ماندگار به جا مانده از سفر سایر هم میهنان به یزد نباید تحت الشعاع این چند برخورد جزئی قرار گیرد چراکه در انبوه این کار گسترده، شکل گیری این مقدار تنش، طبیعی است که متأسفانه با رسانه‌ای شدن موضوع و سوء استفاده برخی از معاندین و البته برخی از موضع گیری‌های افراد داخلی بیش از آنچه بود، سیاه نمایی و بزرگ جلوه داده شد.
بعد از انتقاداتی که نسبت به تاکتیک و نفرات خط میانی پرسپولیس با توجه به نمایش تهاجمی‌اش وجود داشت، اکنون یحیی گل محمدی طی دیدارهای اخیر تغییراتی در آن شکل داده است.
نماینده مردم مریوان در مجلس شورای اسلامی همچنین در رابطه با اثرات چنین اقداماتی و نمایش چنین تصاویری بر دانش‌آموزان، خاطرنشان کرد: من به شخصه با مباحثی که در شکل فیلم و کلیپ نمایش داده شود و بتواند ذهن نوجوان ما را درگیر کند، مخالفم؛ بخصوص این مساله که اشاره کردید واقعا نگران‌کننده است و نباید اجازه دهیم که ذهن نوجوان ما و ذهن دختر محجبه مدرسه‌ای را به خود درگیر کند.
ما هیچ گاه در دوران معاصر یعنی از دهه ۵۰ به این‌طرف و ظرف این نیم قرن گذشته فقر و نابرابری به این شکل عریان و تاثربار نداشتیم که امروز وجود دارد. این مسئله بنیان‌های امنیت جامعه را به خطر انداخته و این اصلا در بودجه هیچ نمودی ندارد. این نشان می‌دهد بودجه عمدتا یک نوع مناسک است که سال به سال توسط حاکمیت نمایش داده می‌شود، اما مناسکی است که هیچ کدام از اهداف جامعه را تبیین نمی‌کند.
نمونه‌جدید نمایشگر‌های گوشی‌های تاشوی سامسونگ می‌تواند ۳۶۰ درجه بچرخد. این مدل گوشی جدید در نمایشگاه «سی‌ای اس ۲۰۲۳» به نمایش درآمده است.
آذرخش گلوله‌ای (Ball lightning)، پدیده‌ای است که بیشتر اوقات در هنگام طوفان‌های شدید همراه با رعد و برق رخ می‌دهد. این پدیده به‌صورت توده‌ای از هوا با تابش شدید به شکل کره به‌مدت چند لحظه دیده می‌شود. تصاویر زیر یکی از این موارد را به نمایش گذاشته است.
این درخواست صنف در حالی است که مشخص نیست چرا در حالی که مقررات پیشین به شکل طبیعی از سوی هیات وزیران تصویب شده، چرا این مقررات تازه قرار است در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شود که وظیفه سیاست گذاری دارد و نه تصویب مقررات. به هر حال این اتفاق با هر شکل در حالی وقوع باشد، در صورتی که بدون مشارکت صنوف سینما تصویب شد، بی‌شک تبعاتی را در پی خواهد داشت.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
جرقه اولین درایوین سینما در ایران در سال ۱۳۳۷ شکل گرفت. پس از ملی شدن صنعت نفت و رواباط گسترده صنعتی و فرهنگی با آمریکا. ۲۵ اسفند سال ۳۷ ایده ساخت اولین درایوین سینمای ایران پس از موافقت اداره نمایش وزارت کشور با انتخاب قطعه زمینی در کیلومتر ۱۳ جاده کرج شکل گرفت. نقشه‌های کار و بخشی از عملیات ساختمانی انجام گرفت. در فروردین سال ۳۹ مجوز کار صادر شد، ولی به دلایلی نامعلوم عملیات ساخت متوقف شد!
نمایش درخشان دومینیک لیواکوویچ، دروازه‌بان تیم ملی کرواسی، بار دیگر موجی از تحسین را برای او به همراه داشته است.
رسانه‌ بلژیکی فاش کرده پس از نمایش ناامیدکننده شیاطین سرخ مقابل شیرهای اطلس، جدال لفظی میان سه نفر از بازیکنان بلژیک شکل گرفت.
محمد امیری، حقوقدان درباره شکل‌گیری باند‌های تبهکار خانوادگی می‌گوید: «درخانواده‌هایی که یک یا چند نفر از اعضای خانواده پیشینه جرم و مجرمیت داشته باشند، سایر اعضای خانواده خود را هم به ارتکاب اعمال مجرمانه تشویق می‌کنند.»
کرج- وزیر ارتباطات و فناوری گفت: برای اولین بار توانستیم داده‌های ماهواره خیام را به شکل عملیاتی در کشور مورد بهره‌برداری برسانیم و تصاویر دریافتی از این ماهواره نمایش داده می‌شود.
تهیه کنندگان و کارگردانان بسیاری از آثار دلایل فرامتنی را عامل عدم حضور آثارشان مطرح کرده‌اند که برخی از ایشان این موضع گیری را به شکل علنی نیز مطرح نموده‌اند. بنابراین تا زمانی که تمامی آثار راه یافته و بیرون مانده از این رویداد سینمایی مشاهده نشود، نمی‌توان داوری دقیق در این زمینه داشت که آیا سرآمدان تولیدات سینمای ایران به این جشنواره راه یافته‌اند و دیگر آثاری که بیرون مانده‌اند شایستگی نداشته‌اند؟
یدو به عنوان روایتی متفاوت از حصر آبادان در دوران دفاع مقدس و تی تی با روایتی دیدنی از شکل گیری یک عشق، روز هشتم جشنواره را برای تماشاگران قابل توجه کردند. در نهایت فهرست نامزدهای دریافت سیمرغ بلورین جشنواره اعلام شد که غیبت برخی چهره‌ها حتی در میان کاندیداهای دریافت سیمرغ چالش برانگیز شد.
سنتوری نیز پروانه نمایش گرفته بود، اما در آستانه اکران، از نمایش عمومی‌اش جلوگیری شد. دقیقاً پس از توقیف سنتوری، نسخه قاچاق فیلم نیز منتشر شد و فرامرز فرازمند تهیه کننده سنتوری سکته کرد و درگذشت. در نهایت فیلم به شکل محدود تنها در شبکه نمایش خانگی توزیع و به شکایت سازندگان فیلم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتهی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ