بایرن مونیخ در دور اول جام حذفی آلمان موفق شد حریفش ویکتوریا کلن را با اقتدار و با نتیجه 5-0 از پیش رو بردارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بلینکن اعلام کرد: پس از بازنشستگی وندی شرمن، بایدن از ویکتوریا نولاند خواسته تا تایید معاون بعدی وزیر خارجه، به عنوان سرپرست معاون وزیر خارجه خدمت کند. ما خوش شانس هستیم که فردی با تجربه، ماهر و متعهد این مسئولیت اضافه را بر عهده می گیرد.
ویکتوریا بکام، همسر دیوید بکام، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش به لیز خوردن او در مراسم معارفه لیونل مسی واکنش نشان داد.
دیوید بکام در مجموعه مستندی که نتفلیکس درباره زندگی و حرفه او ساخته، دست به اعتراف زد و گفت به OCD یا وسواس مبتلا است و این اختلال خسته‌اش کرده است.
روز شنبه گاردین از پرونده‌ای قدیمی پرده برداشت که مربوط به کشف یک سنگ‌نگاره در سال ۲۰۱۶ بوده است. جعبه‌ای چوبی که به شکل شلخته‌ای بسته‌بندی شده، توجه پلیس فرودگاه استنستد لندن را جلب می‌کند. محتویات این جعبه سنگی از جنس آهک بوده با تصویری برجسته از یک سرباز ایستاده در حالی که انگشت سبابه خود را به سمت بالا نشانه رفته است.
آونگ (ناقوس) سال‌ها خفته‌اش به همراه ساعت قدیمی شهرمان بار دیگر به «دنگ و دونگ» افتاد تا یادآور روزگاران گذشته باشد که مردم با صدای آن، سحرگاهان از خواب برخاسته، اقامه بسته و دوگانه‌ای به درگاه یگانه یکتاگزارده و لب از طعام فروبسته، تا واجب خدا را به جا آورند.
دیوید بکام در جدیدترین ویدیوی خود در اینستاگرام، هنگام درست کردن پنکیک در آشپزخانه به همراه همسر خود ویکتوریا هنرنمایی نافرجامی را به سرانجام رساند که در فضای مجازی پربازدید شد.
دیوید بکام در جدیدترین ویدیوی خود در اینستاگرام، هنگام درست کردن پنکیک در آشپزخانه به همراه همسر خود ویکتوریا هنرنمایی نافرجامی را به سرانجام رساند.
ویکتوریا نولاند، معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور سیاسی پیشتر گفته بود که ایالات متحده و شرکای گروه هفت آن قصد دارند تا سالگرد عملیات نظامی روسیه علیه اوکراین که ۲۴ فوریه است، محدودیت‌های بیشتری را اعمال کنند.
دیوید بکام این روزها در مسابقات تیم دوم برنتفورد حاضر می‌شود تا مسابقات فرزند خود را تماشا کند.
بارسلونا در آخرین دیدارش در رقابت های این فصل چمپیونزلیگ با نتیجه 4-2 ویکتوریا پلژن را شکست داد.
اینترمیلان امشب در خانه خود میزبان ویکتوریا پلژن بود و موفق شد در پنجمین بازی‌اش در لیگ قهرمانان این تیم را 4-0 شکست دهد.
به درخواست ژاوی، تمامی بازیکنان بارسلونا در حال حاضر در ورزشگاه نوکمپ حضور دارند تا بازی اینتر و ویکتوریا پلژن را در کنار هم از تلویزیون تماشا کنند.
بایرن مونیخ با پیروزی 4-2 مقابل ویکتوریا پلژن، صعودش به مرحله بعد رقابت های لیگ قهرمانان اروپا قطعی کرد.
در آغاز هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا تیم‌های بایرن‌مونیخ مقابل رقیبش به برتری دست پیدا کرد.
بایرن مونیخ امشب در خانه خود در سومین هفته لیگ قهرمانان موفق شد ویکتوریا پلژن را با نتیجه 5-0 شکست دهد.
یولیان ناگلزمان، مربی بایرن، پیروزی و کسب سه امتیاز در بازی فردا برابر ویکتوریا پلژن را واجب و حیاتی عنوان کرد.
اینتر نخستین بردش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را مقابل حریف چکی کسب کرد.
اینتر در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا در خانه ویکتوریا پلژن به مصاف این تیم رفت و موفق شد حریف را 2-0 شکست دهد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بارسلونا در شبی که روبرت لواندوفسکی هت‌تریک کرد مقابل حریفی از جمهوری‌چک به برد ۵-۱ رسید.
بارسلونا موفق شد با درخشش روبرت لواندوفسکی و هت تریک او، ویکتوریا پلژن را با نتیجه 5-1 شکست بدهد.
میکال بیلک، مربی ویکتوریا پلژن، معتقد است که بارسا تیمی بهتر از بایرن و اینتر است و شانس بیشتری برای صدرنشینی و صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان دارد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی آلمانی بایرن مونیخ، از سبک بازی تیمش برابر ویکتوریا کلن ابراز رضایت کرد.
دو تابلو با موضوع عزاداری مراسم محرم و تعزیه در موزه ویکتوریا و آلبرت کشور انگلستان وجود دارد این تابلوها توسط هنرمندان ناشناس هندی به تصویر کشیده شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ