تبریز- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: ۵۸ درصد ظرفیت سدهای استان خالی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل توزیع برق پایتخت گفت: از هر دو واحد مسکونی در شهر تهران یک واحد مشمول دریافت پاداش ریالی مدیریت مصرف برق شده است.
تاکنون بیش از ۸ میلیون تن گندم خرید تضمینی شده که مبلغ آن بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان می شود؛ از این مبلغ فقط ۶۲ هزار میلیارد تومان پرداخت شده است.
آستارا- معاون نخست وزیرجمهوری آذربایجان با بیان اینکه این کشور به توسعه همکاری‌ها با ایران باور دارد، گفت: ترانزیت بین‌ الملل ایران و آذربایجان ۵۸ درصد افزایش داشته است.
میام- فرماندار میامی با بیان اینکه اعتیارات این شهرستان نسبت به سال مالی گذشته ۵۸ درصد افزایش یافته است، گفت: پروژه های دستگاه های اجرایی استان برای پیگیری اولویت بندی شده است.
زنجان- رئیس‌کل دادگستری زنجان با اشاره به عفو ۷۰۰ نفر از متهمان اغتشاشات سال گذشته در این استان گفت: ۵۸ درصد پرونده ها در زنجان منجر به صلح و سازش شده است.
نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد که بیش از نیمی از آمریکایی‌ها براین باورند که رئیس جمهور سابق آمریکا در صورت محکومیت باید عفو شود.
معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا در مسیر رشد تولید، فروش و تحویل خودرو قرار گرفته است.
به گفته وزیر بهداشت، از آغاز سال جدید تاکنون مراجعه به مراکز بهداشتی و درمانی رشد ۵۹ درصدی داشته و حدود ۲۷ هزار پزشک متخصص و ۴ هزار و ۵۰۰ پزشک فوق تخصص در این ایام مشغول به فعالیتند که این آمار، فقط مربوط به ۶۶۴ بیمارستان دانشگاهی است و حال آن که مجموعا هزار و ۶۶ بیمارستان در ایام نوروز و تعطیلات آماده خدمات رسانی بهداشتی و درمانی به مردم هستند.
براساس گزارش یک شبکه عبری زبان، ۵۸ درصد صهیونیست ها جنگی داخلی را محتمل می‌دانند.
با آغاز بازی‌های حذفی در این دوره، حالا نگاه بسیاری متوجه مهدی طارمی است تا ببینند این مهاجم ایرانی این بار در تقابل با اینتر، یکی دیگر از غول‌های مدعی اروپا چه می‌کند. طارمی فعلا به‌طور میانگین در ۸۲ درصد بازی‌های تیمش در لیگ قهرمانان به میدان رفته و نکته قابل توجه اینکه به تنهایی روی ۵۸ درصد گل‌هایی که تیمش در این تورنمنت زده، تأثیر گذاشته است.
رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه با تلاش شبانه روزی همکارانم در پلیس پیشگیری تهران بزرگ مجموعا ۶۰۴ سارق به عنف، سارق منزل، زورگیر خفت‌گیر، سارق خودرو و موتورسیکلت و دوچرخه، سارق گوشی تلفن همراه و ... دستگیر شدند، گفت: در مجموع ۱۴ باند نیز که تعدادی از دستگیر شدگان در آن فعال بودند، منهدم شده است.
محمد رنجبران کارشناس نجوم گفت: کل گرفت در تهران ۲ ساعت و ۲۲ دقیقه است که شروع آن به وقت ایران ۱۳:۴۱ بوده و تا ۱۶:۰۹ دقیقه قابل رؤیت است. زمان اوج گرفت با قدر ۶۴ درصد در ساعت ۱۴:۵۸ خواهد بود. برای دیگر نقاط کشور هم نزدیک همین بازه زمانی اتفاق می‌افتد.
محمد رنجبران کارشناس نجوم گفت: کل گرفت در تهران ۲ ساعت و ۲۲ دقیقه است که شروع آن به وقت ایران ۱۳:۴۱ بوده و تا ۱۶:۰۹ دقیقه قابل رؤیت است. زمان اوج گرفت با قدر ۶۴ درصد در ساعت ۱۴:۵۸ خواهد بود. برای دیگر نقاط کشور هم نزدیک همین بازه زمانی اتفاق می‌افتد.
براساس آخرین اطلاعات دریافتی تردد در محورهای برون‌شهری، در شبانه روز گذشته، در مقایسه با روز قبل ۵/۸ درصد افزایش داشته است.
مجموع خرید تضمینی گندم امسال به ۷ میلیون و ۱۶۹ هزار تن رسیده است که نسبت به سال گذشته که ۴ میلیون و ۵۳۴ هزار تن بود، ۲ میلیون و ۶۳۵ هزار تن افزایش و به عبارتی، ۵۸ درصد رشد داشته است.
معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری: در آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ کلیه دانشگاهها و مراکز آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی تعداد ۴۷۹ هزار داوطلب قبول شده‌اند که از این تعداد ۱۸۰ هزار و ۴۶۶ داوطلب در رشته‌های تحصیلی با آزمون و ۲۹۸ هزار و ۵۳۴ داوطلب در پذیرش صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی پذیرفته شده‌اند که حدود ۵۸ درصد پذیرفته‌شدگان زن و حدود ۴۲ درصد مرد هستند.
رئیس بنیاد ملی گندمکاران با اشاره به اینکه قرار بود هفته گذشته تمام مطالبات کشاورزان گندمکار تسویه شود، گفت: متاسفانه این وعده محقق نشد.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی با اعلام خرید تضمینی ۷ میلیون و ۱۴۸ هزار تن گندم به ارزش ۸۲ هزار و ۷۸۶ میلیارد تومان گفت: گندم‌های خریداری شده امسال نسبت به سال گذشته، ۵۸ درصد افزایش یافته است.
کلادفلر و ابر آروان رهبران بازار ایران می گویند بیش از ۵۵درصد وب‌سایت‌های ایرانی با رتبه‌ی جهانی زیر یک میلیون از CDN و DNS ابری استفاده می‌کنند.
شهرکرد- سخنگوی صنعت آب کشور از تلاش وزارت نیرو برای حل کامل مشکل آب شرب شهرکرد ناشی از گل‌آلودی چشمه کوهرنگ خبر داد.
زامبیا یکی از بالاترین نرخ‌های نابرابری در جهان را دارد. تخمین زده می‌شود که ۵۸ درصد از ۱۸ میلیون زامبیایی زیر خط فقر زندگی می‌کنند. این رقم در کشور‌های جنوب صحرای آفریقا ۴۱ درصد است.
واگذاری ۵۱درصد سهام استقلال و پرسپولیس تا پاییز
معاون وزیر صمت با بیان اینکه لوازم خانگی گران نمی شود، گفت: قیمت ها باید به گونه ای باشد که کالاها قابلیت صادرات پیدا کنند؛ در صورت گرانی نه تنها بازار داخل بلکه بازار خارج هم از دست می رود.
کلسترول، سدیم و چربی کدو سبز پایین است و به حفظ تعادل کربوهیدرات‌ها کمک می‌کند که حفظ تعادل آنها، برای سلامت قلب ضروری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ