رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: تا پایان سال گذشته ۳۰۰ هزار موتورسوار آموزش دیده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشور گفت: در حوزه حمل و نقل ساماندهی روشنی برای مرزها وجود دارد و آماده ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی هستند.
جلسه ستاد هماهنگی مراسم پیاده روی اربعین با حضور مدیران ستادی، استانی و مسئولین برخی سازمان‌های دیگر برگزار و بر ساماندهی موکب ها برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائرین تاکید شد.
مشهد ـ معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: ساماندهی خانه مسافرها برای امنیت و سلامت زائران در تابستان امسال با جدیت پیگیری می‌شود.
وزیر کشور بر ضرورت ساماندهی امور مهاجران خارجی مقیم جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.
حقیقی گفت: به کارگیری اتباع بیگانه فاقد پروانه کار و یا دارای پروانه کار منقضی شده ممنوع است و همچنین اتباع بیگانه نباید در کاری غیر از آنچه در پروانه کار آن‌ها قید شده مشغول به کار شوند.
رئیس مرکز پژوه‌های مجلس با بیان اینکه ساماندهی بازار مسکن به بهبود اجاره بها کمک خواهد کرد، گفت: رشد اجاره بها در شهرهای کوچک بیشتر از شهرهای بزرگ بوده است.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری طی نامه ای به سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص ساماندهی بازار فروش و رسیدگی مرجع قانونی به تخلفات و برخورد با کانال‌ها و سایت‌های فروش متخلف مطرح شد.
رئیس جمهور با بیان اینکه ساماندهی قرارداد کارگران حتماً باید مورد توجه قرار گیرد، تاکید کرد: از وزیر مربوطه می‌خواهم انعقاد قراردادها را ساماندهی کند.
رئیس جمهور با بیان اینکه ساماندهی قراردادها حتماً باید مورد توجه قرار گیرد، تاکید کرد: از وزیر مربوطه می‌خواهم انعقاد قراردادها را ساماندهی کند.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی با پیشرفت ۵۰ درصد در سه شهرستان استان خوزستان تا مهرماه خبر داد.
رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور از ساماندهی روان‌شناسان انگیزشی دارای تحصیلات مرتبط و نظام ارجاع خبر داد.
ساماندهی نظام پرداخت دستگاه‌های مشمول مقررات خاص، ۲۲ فروردین‌ماه در نخستین جلسه شورای حقوق و دستمزد سازمان اداری و استخدامی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
مدیر پایگاه میراث جهانی گنبد سلطانیه از ساماندهی ارگ حکومتی سلطانیه که بیش از ۱۲ هکتار است خبر داد و گفت: باید بخش‌هایی که کاوش شده مرمت شود.
کرج- وزیر دادگستری گفت: ساماندهی پرداختی‌های کارکنان تعزیرات حکومتی در دستور کار مسئولان کشوری قرار دارد.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر گفت: شرکت ساماندهی بالغ بر ۲۰ هزار مزاحمت شغلی را در یک دهه اخیر ساماندهی کرده است.
مدیرکل ترانزیت و حمل‌ و نقل بین‌المللی سازمان راهداری گفت: سایت ساماندهی مرکز نوبت دهی برای رانندگان کامیون مرز آستارا تا سه شنبه راه اندازی می شود.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: سالیانه در ایام پایانی سال با افزایش دستفروشی مواجه هستیم و شهرداری اقدامات قانونی خود را انجام می‌دهد.
شهردار منطقه ۱۲ از طرح ساماندهی کهنه‌فروشان به صورت روزانه در خیابان مولوی حدفاصل چهارراه مولوی تا میدان محمدیه خبر داد.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از اجرای طرح ساماندهی حصارهای کارگاهی و رفع سد معبر ساختمانی به صورت کوچه به کوچه در محلات منطقه ۱۳ خبر داد.
شهردار منطقه ۸ تهران از ساماندهی ۲۰۰ دستفروش در فضایی به مساحت هزار مترمربع در این منطقه خبر داد.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از سرکشی مستمر و گشت‌های ۲۴ ساعته در محلات سیزده‌گانه به‌منظور جمع‌آوری افراد کارتن‌خواب خبر داد.
اواخر بهمن ماه سال قبل بود که طرح بزرگ ساماندهی و انضباط بخشی تردد موتور سیکلت سواران در شهر تهران به اجرا درآمد. طرحی که اجرای آن، تخلفات موتورسیکلت سواران نظیر عبور از پیاده‌رو و خط ویژه، حرکت یک طرفه، حمل بار غیرمتعارف، مخدوش کردن پلاک و ... را تا حد زیادی کاهش داد.
شهردار تهران گفت: یکی از برنامه های شهرداری تهران ساماندهی راکبان و موتورسواران است.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: توسعه آموزش و سامانه ملی از دستاوردهای مهم فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ