مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: سالیانه در ایام پایانی سال با افزایش دستفروشی مواجه هستیم و شهرداری اقدامات قانونی خود را انجام می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز بهبود فضای کسب‌وکار می‌گوید با هماهنگی شهرداری‌ها زیرساخت‌های ساماندهی دستفروشان در حال شکل‌گیری است و تا آخر سال دستفروشان کد یکتا می‌گیرند.
وزیر کشور گفت: در حوزه حمل و نقل ساماندهی روشنی برای مرزها وجود دارد و آماده ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی هستند.
جلسه ستاد هماهنگی مراسم پیاده روی اربعین با حضور مدیران ستادی، استانی و مسئولین برخی سازمان‌های دیگر برگزار و بر ساماندهی موکب ها برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائرین تاکید شد.
تهران- مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بر ضرورت ساماندهی فوری دستفروش ها و باربرها در بازار تهران تاکید کرد.
در طراحی جدید به شکلی برنامه ریزی شده که در حاشیه و فضای پشتی غرفه ها، فضای بی دفاع شهری ایجاد نشود. همزمان با طراحی‌های انجام شده کارشناسان رسمی دادگستری هم مدل‌های مالی جدید را تأیید کرده اند تا آگهی مزایده غرفه‌ها در روزنامه‌های کثیرالانتشار منتشر شود.
مشهد ـ معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی گفت: ساماندهی خانه مسافرها برای امنیت و سلامت زائران در تابستان امسال با جدیت پیگیری می‌شود.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران افزود: شناسایی دستفروشان واقعی در حال انجام است و در محور‌های مختلف توسط شهرداری‌های مناطق انجام می‌شود و ثبت نام آن‌ها در حال انجام است.
وزیر کشور بر ضرورت ساماندهی امور مهاجران خارجی مقیم جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.
حقیقی گفت: به کارگیری اتباع بیگانه فاقد پروانه کار و یا دارای پروانه کار منقضی شده ممنوع است و همچنین اتباع بیگانه نباید در کاری غیر از آنچه در پروانه کار آن‌ها قید شده مشغول به کار شوند.
رئیس مرکز پژوه‌های مجلس با بیان اینکه ساماندهی بازار مسکن به بهبود اجاره بها کمک خواهد کرد، گفت: رشد اجاره بها در شهرهای کوچک بیشتر از شهرهای بزرگ بوده است.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری طی نامه ای به سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص ساماندهی بازار فروش و رسیدگی مرجع قانونی به تخلفات و برخورد با کانال‌ها و سایت‌های فروش متخلف مطرح شد.
رئیس جمهور با بیان اینکه ساماندهی قرارداد کارگران حتماً باید مورد توجه قرار گیرد، تاکید کرد: از وزیر مربوطه می‌خواهم انعقاد قراردادها را ساماندهی کند.
رئیس جمهور با بیان اینکه ساماندهی قراردادها حتماً باید مورد توجه قرار گیرد، تاکید کرد: از وزیر مربوطه می‌خواهم انعقاد قراردادها را ساماندهی کند.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس از تکمیل پروژه‌های نیمه تمام آموزشی با پیشرفت ۵۰ درصد در سه شهرستان استان خوزستان تا مهرماه خبر داد.
معاون سیاسی فرماندار ویژه ری گفت: اگر دست فروشان به تذکرات ما گوش دادند و دیگر در این نقاط حساس و پر تردد شهر سد معبر نکردند و به خیابان‌های فرعی اطراف به کسب و کار خود پرداختند از آن‌ها تشکر بعمل آمده و نسبت به ساماندهی آن‌ها اقدام خواهیم کرد و آین آمادگی را داریم که در میدان‌های تره بار غرفه‌هایی را تحویل دهیم تا به کسب و کار خود بپردازند.
شهردار منطقه ۸ تهران از ساماندهی ۲۰۰ دستفروش در فضایی به مساحت هزار مترمربع در این منطقه خبر داد.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر بر لزوم بررسی کارشناسی و همه جانبه به موضوع دستفروشی در محور چهارراه ولیعصر (عج) تاکید کرد.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل اتخاذ تصمیماتی برای برخورد سلبی با دست‌فروشان را عملی نادرست دانست و گفت: ساماندهی دست‌فروشان باید با فراهم کردن امکانات لازم برای آنان صورت گیرد.
علیرضا نادعلی در تشریح روند اجرای طرح ساماندهی دستفروشان محدوده تئاتر شهر و بوستان دانشجو با توجه به جمع آوری بنر‌های اطلاع رسانی این طرح در جمع خبرنگاران گفت: تنها به دلیل شرایط موجود کشور احساس شد که نباید التهاب جدیدی به این شرایط اضافه شود.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: با توجه به مسائل مختلفی که در محدوده بوستان دانشجو و ساختمان تئاتر شهر وجود داشت همچون چاقوکشی و قمه کشی‌ها و با توجه به کارکرد این محدوده؛ این موضوعات آسیب‌هایی را وارد می‌کرد و از سوی دیگر نیز مطالبه هنرمندان نیز ساماندهی فضای اطراف ساختمان تئاتر شهر و بوستان دانشجو بود. بر همین اساس مقرر شد این ساماندهی انجام شود.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: از هفته آینده ساماندهی و جمع آوری دست فروشان آغاز می‌شود.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: از هفته آینده ساماندهی و جمع آوری دست فروشان آغاز می‌شود.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری به تهیه بانک اطلاعاتی در خصوص دست‌فروشان اشاره کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم ساماندهی و دست‌ فروشان مترو را به سمت شغل و خوداشتغالی هدایت کنیم.
مدیریت شهری پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در تهران خدمات گوناگونی را به شهروندان ارائه داده که شهرداری مناطق در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند، در این بسته خبری اخبار شهرداری مناطق را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ