ساماندهی نظام پرداخت دستگاه‌های مشمول مقررات خاص، ۲۲ فروردین‌ماه در نخستین جلسه شورای حقوق و دستمزد سازمان اداری و استخدامی کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزد- رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری یزد از آغاز ثبت نام تولیدکنندگان مشاغل خانگی در بازارچه‌های شهرداری یزد خبر داد.
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران افزود: شناسایی دستفروشان واقعی در حال انجام است و در محور‌های مختلف توسط شهرداری‌های مناطق انجام می‌شود و ثبت نام آن‌ها در حال انجام است.
معاون دبیر ستاد ملی جمعیت ریاست جمهوری با اشاره به اعطای ۸۳۰ هزار وام فرزندآوری گفت: میزان تولد در سال ۱۴۰۱ نسبت به ۱۴۰۰، ۴۰ هزار مورد کمتر شده است.
وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی گفت: قول می‌دهیم با بهره گیری از همه امکانات دولتی و خصوصی، تکمیل نظام تامین و توزیع نهاده‌ها را ساماندهی کنیم.
محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان رای‌گیری ماده ۱۴ طرح ساماندهی بازار اجاره بهای مسکن بیان کرد: ۶۵ نفر از نمایندگان در رای‌گیری شرکت نکردند، بنده از همین جا به دوستان انفورماتیک اعلام می‌کنم که این دستور را به عنوان یک ابلاغیه اجرا کرده و از این پس کسانی که در رای‌گیری‌ها شرکت نمی‌کنند حتما اسامی آن‌ها اعلام شود.
در این مطلب به نحوه واریز و زمان واریز سود سهامداران حقیقی ۱۲ نماد بورسی و فرابورسی که در سامانه سجام ثبت نام نموده اند و همچنین سهامدارانی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند پرداخته ایم.
یکی از مهم‌ترین اقدامات، کاهش سهم کالا‌های مهم و تأثیرگذار در سبد هزینه خانوار از جمله مسکن برای افزایش آستانه تحمل آنان است تا نظام حکمرانی مجال یابد بی‌آنکه این آستانه بشکند، دست به تصمیمات اساسی و از جمله اصلاح روند رشد بی‌رویه شتاب مصرف انرژی در کشور بزند. راستی چرا دولت و مجلس و اصولاً حاکمیت برای ساماندهی به وضعیت آشفته وکمرشکن تحت سیطره مافیای زمین و مسکن و مقابله با فعالیت‌های سفته بازانه و سوداگرانه در این بخش که بیشترین نقش را در افزایش هزینه‌های خانوار دارد، اقدام شایانی صورت نمی‌دهند؟!
رئیس گروه تسهیلات قرض الحسنه اداره اعتبارات بانک مرکزی با اعلام جزئیات پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری اعلام کرد: سامانه ثبت نام متقاضیان این تسهیلات پایدار است و مشکلی برای ثبت نام متقاضیان وجود ندارد.
رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور از ساماندهی روان‌شناسان انگیزشی دارای تحصیلات مرتبط و نظام ارجاع خبر داد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: وظایف پلیس راهنمایی و رانندگی به صورت کلی به دو موضوع ارتقای نظم و انضباط ترافیکی و ارتقای ایمنی ترددها تقسیم می‌شود.
علی نژاد گفت: هدف از اجرای طرح ساماندهی کارت سوخت در مجاری عرضه، بهبود نظام توزیع سوخت با استفاده از کارت سوخت هوشمند شخصی برای دریافت سوخت است.
در این مطلب به نحوه واریز و زمان واریز سود سهامداران حقیقی ۹ نماد بورسی و فرابورسی که در سامانه سجام ثبت نام نموده اند و همچنین سهامدارانی که در سامانه سجام ثبت نام نکرده اند پرداخته ایم.
هنرمندان یا به اصطلاح سلبریتی‌ها واکنش‌های مختلف و متفاوتی انجام دادند، به نظرم کسانی که در محدوده حرف مطالبی عنوان کرده باشند، هر چند تند و تیز، دولت می‌بایست تحمل کند، اما اگر در یک سازماندهی برنامه‌ریزی شده علیه نظام قرار گرفته باشند؛ مانند یکی از هنرپیشه‌ها و یک فوتبالیست که البته به آمریکا مهاجرت کردند، موضوع متفاوت خواهد بود. برخورد‌های فردی را دولت و دستگاه قضایی باید با تسامح و تجاهل از کنارش بگذرند، اما برخورد‌های مدیریت شده و سازماندهی شده علیه نظام و امنیت کشور و ملت موضوع دیگری است و باید پاسخگوی رفتار خود باشند.
در جلسه هیئت عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام مصوبه «ساماندهی کارکنان دستگاه های موضوع ماده ۲۹» بررسی شد.
بر خلاف روش‌های گذشته، فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان نام نویسی پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی سه مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
برخلاف روش‌های گذشته فروش خودرو‌های وارداتی که متقاضیان، کل پول را در همان زمان ثبت‌نام پرداخت می‌کردند، در سامانه یکپارچه، خریداران قطعی تا زمان تحویل خودرو طی ۳ مرحله اقدام به تکمیل وجه می‌کنند که مراحل آن در بخشنامه ذکر شده است.
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ رابطه نظام مندی بین موجر و مستاجر در بازار اجاره بهای مسکن وجود نداشته و شاهد وضعیت نابسامانی در این حوزه هستیم.
متأسفانه به هر طریقی بود مجلس یازدهمی که نتوانسته موضوعاتی مانند اختصاص کالابرگ به قیمت شهریور ۱۴۰۰ یا ساماندهی بازار مسکن و خودرو و همچنین ازدواج و اشتغال جوانان و تخصیص بودجه اشتغال را به‌طور مؤثر پیگیری کند و ناتوان در این امور بوده، توانست بر متولیان نهاد وکالت که سال‌ها در غفلت بوده و اسیر روند‌های سنتی خود بودند، برتری یابد و این برتری کمپین رفع انحصار را تا حدی می‌توان در عدم آینده‌نگری و گعده‌گرایی مدیران نهاد وکالت دانست.
۲۰ وعده مهم رئیس جمهور در حوزه اقتصاد عبارت بودند از: مبارزه با فساد، ساخت یک میلیون مسکن در سال، ایجاد یک میلیون شغل در سال، مهار گرانی، ریشه‌کن کردن فقر مطلق، ساماندهی بازار ارز، تناسب دستمزد و تورم، اینترنت رایگان برای سه دهک، کاهش هزینه درمان، اصلاح نظام قیمت‌گذاری، هدایت نقدینگی به سمت تولید، اصلاح نظام بانکی، کاهش فاصله طبقاتی، پشتیبانی مالی از بورس، نظام هوشمند مالیاتی، احیای اقتصاد دریا، هماهنگی تیم اقتصادی، خصوصی‌سازی واقعی، رفع مشکل حاشیه‌نشینی و کاهش قاچاق. هرچند ریشه‌کن کردن فقر مطلق تا سال ۱۴۰۱ و اینترنت رایگان برای سه دهک کم‌درآمد هم سروصدای زیادی در رسانه‌ها به‌پا کرد، اما بزرگ‌ترین وعده‌ها همان دو وعده معروف مسکن و اشتغال است.
جلالی بیان کرد: طرح ساماندهی فضای مجازی متاسفانه سردرگم و اندرخم یک کوچه است، صدای ایران اسلامی در فضای مجازی رسا نیست، غول رسانه‌ای دنیا برخی از ورزشکاران، سلبریتی ها، هنرمندان و نخبگان و در فضای رسانه‌ای خاص زندانی ساخته که فقط صدای خارجی‌ها شنیده می‌شود.
اردبیل-رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: ساماندهی الگوی نظام بهره برداری و ارتقای بهره وری آب در بخش کشاورزی جزو رویکردهای اصلی در استان اردبیل است.
مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه امروز به بحث و بررسی درباره سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه پرداخت.
اعضای کمیسیون مشترک مجمع تشخیص مصلحت نظام در بیست و هشتمین جلسه خود، بازبینی، ساماندهی و تعیین تکلیف شرکت‌های دولتی در سیاست های کلی برنامه هفتم را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
قائم مقام حزب مؤتلفه کشور گفت: این تشکیلات معتقد است که باید به دولت سیزدهم فرصت داد تا با اصلاح نظام اقتصادی و ساماندهی یارانه‌ها، طعم شیرین عدالت، رفاه و آسایش برای مردم ایجاد شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ