منابع محلی در سوریه از وقوع درگیری میان نیروهای آمریکایی و افراد ناشناس خبر می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درگیری میان نیروهای دو ژنرال یعنی عبدالفتاح البرهان فرمانده ارتش و محمد حمدان دقلو فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع در کشور آفریقایی سودان با شدت تمام ادامه دارد.
منابع سودانی از درگیری های شدیدی خبر دادند که میان نیروهای ارتش به فرماندهی عبدالفتاح البرهان و نیروهای پشتیبانی سریع به فرماندهی محمد حمدان دقلو جریان دارد.
منابع سودانی از تداوم درگیری میان نیروهای دو ژنرال یعنی عبدالفتاح البرهان فرمانده ارتش و محمد حمدان دقلو فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع سودان خبر دادند.
درگیری‌ میان ارتش سودان به فرماندهی ژنرال عبدالفتاح البرهان و نیروهای پشتیبانی سریع این کشور به رهبری ژنرال حمیدتی همچنان ادامه دارد.
منابع سودانی از درگیری شدید میان نیروهای ارتش و پشتیبانی سریع در خارطوم و جنوب دارفور خبر دادند.
در صدمین روز از درگیری میان ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع سودان، ارتش توانسته یک پهپاد نیروهای پشتیبانی سریع را سرنگون و مواضع این نیروها را بمباران کند.
در جریان درگیری طالبان با نیروهای مرزی پاکستان در مرز با ولایت پکتیکا، ۷ نفر کشته و ۴ تَن زخمی شدند؛ در این میان «صبغت‌الله تکل» از فرماندهان محلی طالبان در میان جان‌باختگان قرار دارد.
درگیری میان نیروهای ارتش و پشتیبانی سریع امروز هم ادامه یافت و طی آن جنگنده های ارتش مواضع نیروهای حمیدتی را بمباران کردند.
منابع محلی در نیمروز، از وقوع درگیری میان نیرو‌های طالبان و مرزبانان ایرانی در شهرستان کنگ استان نیمروز در مرز میان افغانستان و ایران، خبر داده‌اند. این درگیری روز شنبه ششم خرداد ماه، حوالی ظهر به وقت محلی آغاز شده و کماکان ادامه دارد. منابع رسمی از هر دو طرف تا این لحظه این خبر را تایید یا تکذیب نکرده‌اند.
درگیری میان نیروهای ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع سودان امروز هم با وجود توافق آتش بس ادامه یافت.
فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع سودان از بیانیه مشترک آمریکا وعربستان سعودی درباره آغاز مذاکرات میان طرف‌های درگیر در این کشور، استقبال کرد.
منابع خبری از تشدید درگیری میان نیروهای البرهان و نیروهای حمیدتی در خارطوم و ام درمان و اطراف کاخ ریاست جمهوری سودان خبر دادند.
منابع محلی در سوریه از وقوع درگیری میان نیروهای آمریکایی و افراد ناشناس خبر می‌دهند.
رسانه‌ها از تبادل‌آتش شدید میان نیروهای مرزی جمهوری‌آذربایجان و ارمنستان و کشته شدن نفر از طرفین در درگیری های امروز خبر می‌دهند.
رسانه‌ها از تبادل‌آتش شدید میان نیروهای مرزی جمهوری‌آذربایجان و ارمنستان و کشته شدن ۷ نفر از طرفین در درگیری های امروز خبر می‌دهند.
درگیری میان نیروهای طالبان و افراد مسلح در اطراف شهر زرنج مرکز ولایت نیمروز پس از ۸ ساعت پایان یافت.
لبنانی ها به وخامت اوضاع اقتصادی و معیشتی و نرخ بالای دلار در برابر لیره اعتراض کردند و با نیروهای امنیتی این کشور درگیر شدند.
وزارت خارجه روسیه به درگیری میان نیروهای مرزی جمهوری آذربایجان و ارمنستان در قره‌ باغ واکنش نشان داد.
منابع محلی فلسطین از وقوع درگیری مسلحانه میان نیروهای مقاومت و نظامیان صهیونیست در جنوب غرب شهر جنین در کرانه باختری خبر دادند.
رسانه ها از وقوع درگیری شدید میان نیروهای طالبان و نظامیان پاکستانی در یکی از مناطق مرزی در مجاورت ولایت پکتیا در افغانستان خبر می دهند.
منابع عراقی از درگیری میان تظاهرکنندگان با نیروهای امنیتی در میدان التحریر در مرکز بغداد خبر دادند.
منابع خبری از درگیری میان نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن با مزدوران وابسته به ائتلاف ریاض خبر دادند.
منابع عراقی از درگیری میان تظاهرکنندگان و نیروهای امنیتی در بغداد، پایتخت این کشور خبر دادند.
منابع محلی در زابلِ افغانستان از درگیری میان نیروهای طالبان با نظامیان پاکستانی در این ولایت خبر می‌ دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ