در صدمین روز از درگیری میان ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع سودان، ارتش توانسته یک پهپاد نیروهای پشتیبانی سریع را سرنگون و مواضع این نیروها را بمباران کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ادامه حملات پهپادی ارتش اوکراین در عمق خاک روسیه، رسانه‌های این کشور از سرنگونی دو پهپاد دیگر در آسمان شهر مسکو خبر دادند.
منابع اردنی از سرنگونی یک پهپاد در مرز با سوریه خبر دادند که حامل مواد منفجره بوده است.
نظامیان صهیونیست در ادامه اقدامات سرکوبگرانه خود علیه فلسطینیان به مناطقی در کرانه باختری حمله ور شدند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که حملات ارتش اوکراین در محورهای دونتسک و زاپروژیا از سوی نیروهای روسی دفع شد.
منابع روسی از سرنگونی یک پهپاد اوکراینی خبر دادند.
ارتش اردن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که امروز جمعه یک فروند پهپاد حامل سلاح که از اراضی سوریه به سوی اردن پرتاب شده را سرنگون کرده است.
پنجشنبه ۳۰ خرداد 98 پهپاد آمریکایی که ساعت ۱۴ دقیقه بامداد از پایگاه هوایی الظفره در نزدیکی شهر ابوظبی کشور امارات به پرواز درآمده بود و بعد از طی مسافتی طولانی، حدود ساعت ۴ بامداد وارد آب‌های سرزمینی ایران شده بود. این هواپیما دارای سیستم‌هایی است که به هنگام ارتباط با آن، اطلاعات را به ایستگاه‌های مرکزی خود مخابره می‌کند؛ نیروهای ایرانی در دو مرحله و چهار نوبت (دو بار در ساعت ۲:۰۵ و دو بار در ساعت ۳:۵۵ بامداد) به این هواپیما اخطار داده‌اند که آخرین اخطار توسط قرارگاه پدافند هوایی ایران در ساعت ۳:۵۵ صورت گرفته بود. اما پاسخی به اخطارها داده نشد و به دلیل اینکه پهپاد از آب‌های سرزمینی ایران دور نشد، ساعت ۴:۰۵ مورد هدف و سرنگونی قرار گرفت. منبع: دانشجو
رزمندگان مقاومت یک پهپاد رژیم صهیونیستی را در حریم هوایی نابلس در کرانه باختری سرنگون کردند و با نظامیان اشغالگر در مناطق مختلف این شهر به شدت درگیر شدند.
بر اساس ادعای یک رسانه روسی، کریمه توسط حداقل شش پهپاد مورد حمله قرار گرفت که دو فروند از آن‌ها با موفقیت به اهداف خود رسیدند. این رسانه همچنین مدعی شد که پهپاد‌های شرکت کننده در این حمله Mugin-۵ بوده اند. علاوه بر این، مقامات رسمی کریمه تایید کردند که نیرو‌های پدافند هوایی روسیه دو پهپاد اوکراینی را که بر فراز این قلمرو پرواز کرده بودند، رهگیری کردند. یکی از پهپاد‌ها سرنگون شد و دیگری از طریق جنگ الکترونیک خنثی شد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد، نیروهای ارتش اوکراین اقدام به تخریب زیرساخت های شهری در باخموت کرده‌اند.
فرمانده یگان پدافند هوایی روسیه با انتشار آماری از سرنگونی بیش از ۱۰۰ پهپاد بیرقدار (ساخت ترکیه) ارتش اوکراین از زمان آغاز عملیات نظامی ویژه روسیه در خاک اوکراین خبر داد.
سخنگوی نیروهای مسلح یمن در هشتمین سالگرد تجاوز ائتلاف عربی به این کشور با اشاره به قدرت پدافندی نیروی هوایی یمن بار دیگر از رهگیری و سرنگونی موفق یک پهپاد نظامی متجاوزین خبر داد.
پنتاگون با انتشار ویدئویی، لحظات پایانی پرواز پهپاد MQ-۹ Reaper و ادعای سرنگونی آن با جنگنده سوخو۲۷ روسیه را به تصویر کشید.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که شمار تلفات نیروهای ارتش اوکراین در نیردهای شبانه روز گذشته افزایش یافته است.
رزمندگان گردان جنین موفق شدند یک فروند پهپاد جاسوسی رژیم صهیونیستی را در آسمان اردوگاه جنین سرنگون کنند.
رزمندگان گردان جنین موفق شدند یک فروند پهپاد رژیم صهیونیستی را در آسمان اردوگاه جنین سرنگون کنند.
خبرگزاری رویترز به نقل از مقامات عراقی و آمریکایی از سرنگونی یک فروند پهپاد ناشناس بر فراز پایگاه هوایی عین الاسد در غرب عراق خبر داد.
سخنگوی وزارت دفاع دفاع روسیه از سرنگونی دو جنگنده و یک بالگرد اوکراین در محور دونتسک و پیشروی نیروهای روسیه در این محور خبر داد.
کوناشنکوف افزود: نیروهای عملیاتی و تاکتیکی، نیروهای هوایی ارتش، موشکی و توپخانه‌ای پایگاه فرماندهی تیپ ۷۲ نیروهای مسلح اوکراین در جمهوری دونتسک را بمباران کردند و ۶۷ واحد توپخانه و تجهیزات نظامی را در ۱۸۴ منطقه هدف قرار دادند.
منابع خبری از سرنگونی یک پهپاد در منطقه سبز بغداد و به صدا درآمدن آژیر خطر در سفارت آمریکا خبر دادند.
نیروهای مقاومت فلسطین در نابلس امروز یکشنبه یک فروند پهپاد متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی را سرنگون کردند.
یک پهپاد متعلق به نیروهای اوکراینی توسط سامانه پدافند هوایی روسیه بر فراز دریا در نزدیکی سواستوپل سرنگون شد.
منابع لیبیایی از سرنگونی پهپاد آمریکایی بر فراز شهر بنغازی در شرق لیبی خبر دادند.
نیرو‌های لیبی مستقر در شرق روز دوشنبه گفتند که یک پهپاد را در نزدیکی فرودگاه بنینه بنغازی سرنگون کرده اند. یکی از افسران ارشد ارتش ملی لیبی در بیانیه‌ای که در کانال‌های رسمی آن منتشر شد، گفت که این پهپاد ناشناس است. ژنرال احمد المسمری، سخنگوی ارتش ملی لیبی به رهبری خلیفه حفتر، شامگاه دوشنبه اعلام کرد که نیرو‌های پدافند هوایی یک پهپاد ناشناس حامل دو موشک را پس از ورود به حریم هوایی سرنگون کردند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ