تحلیلگر بازار سرمایه با اشاره به احتمال زیاد تدوام روند صعودی بورس، توصیه‌هایی به سهامداران حرفه‌ایی و عادی برای بهینه سازی سبد دارایی‌ها ارایه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کارشناس بازار سرمابه با اشاره به این که کاهش قیمت دلار، بازارهای مختلف از جمله بازار سرمایه را تحت تاثیر خود قرار داده، گفت: هیجان افت دلار در بورس زودگذر است و به سهامداران توصیه می‌شود از بروز هیجان در تصمیم‌گیری‌های خود جلوگیری کنند.
یک کارشناس بازار سرمابه با اشاره به این که کاهش قیمت دلار، بازارهای مختلف از جمله بازار سرمایه را تحت تاثیر خود قرار داده، گفت: هیجان افت دلار در بورس زودگذر است و به سهامداران توصیه می‌شود از بروز هیجان در تصمیم‌گیری‌های خود جلوگیری کنند.
امروز مطالبی همچون نرخ دلار بالا رفت، اخبار مهم بورس فردا ۹ مردادماه | فعالیت بورس کالا متوقف شد؟، تاثیرگذارترین نماد بر شاخص کل؟، اولین نشست خبری عرضه اولیه بمولد، رصد جریان پول‌های حقیقی ۸ مرداد ۱۴۰۲ | گروه کوچک بازار بیشترین ورود پول حقیقی را داشت!، برای فرزندان خود چه سهامی را بخریم؟، قیمت خودرو امروز ۸ مرداد ۱۴۰۲ + عکس؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
نوید رجایی گفت: توصیه به سهامداران این است بخشی از پرتفوی را برای خرید سهام کوتاه مدتی اختصاص دهند و بهترین زمان اصلاح پرتفوی نیز هم اکنون است.
امروز مطالبی همچون کاهش قیمت دلار و یورو در بازار امروز، پیش بینی بورس + توصیه مهم به سهامداران، پیش بینی قیمت طلا، خبرهای مهم برای سهامداران وتجارت و وبصادر، جزییات افزایش سرمایه چند نماد ، خبری مهم برای فولادی‌ها،  ارزش سهام عدالت چقدر شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بورس فردا دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
امروز مطالبی همچون کاهش قیمت دلار  به کانال ۴۱ هزار تومانی، روند قیمت طلا خلاف نظر تحلیلگران، توصیه مجید عشقی به سهامداران تازه وارد، تحریم‌ها چه تاثیری بر صنایع کامودیتی محور ایران دارد؟، افزایش سرمایه چند نماد بورسی و فرابورسی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئیس سازمان بورس، گفت: الزام صندوق‌های درآمد ثابت به خرید بیشتر سهام، تبدیل به تهدید جدی برای بازار شده بود.
امروز مطالبی همچون زمان واریز اولین یارانه ۴۰۰ هزار تومانی سال، کدام خودرو بیشترین درصد گرانی را گرفت؟، دلار مرکز مبادله به نزدیک ۴۱ هزار تومان رسید، پیش بینی قیمت طلا و قیمت سکه، سود سهام کدام شرکت‌ها پرداخت می‌گردد؟، پیش بینی بورس فردا؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون توصیه مهم به سهامداران بورس، آیا روند افزایشی بازار‌ها ادامه می‌یابد؟، پیش بینی قیمت بیت کوین و طلا، مجمع توسن ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، مجمع ولصنم ۱۴۰۱| چه قدر سود تقسیم شد؟، فروش بلوکی سهام یک شرکت بیمه ای، قیمت وانت کارا در بورس کالا چند؟، کدام نماد‌ها مشمول رفع گره معاملاتی شدند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بورس فردا دوشنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
بورس فردا یکشنبه ۹ بهمن ماه ۱۴۰۱ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را ببینید و بخوانید.
بورس فردا سه شنبه ۲۰ دی در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را ببینید و بخوانید.
بورس امروز دوشنبه ۲ آبان در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را ببینید و بخوانید.
بورس امروز چهارشنبه ۲۷ مهر در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را ببینید و بخوانید.
بورس امروز یکشنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۱ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
فراقی کارشناس بازار سرمایه گفت: واکنش های مقطعی و کوتاه مدت به حمایت های شاخص نباید باعث طمع خریداران خرد شود زیرا ممکن است با اندکی اصلاح قیمتی به سمت هدف های پایین تر حرکت نماید.
امروز مطالبی همچون خبری مهم برای سهامداران وتجارت و نماد‌های بانکی، قیمت دینار عراق چقدر شد؟، شاخص افت کرد ارزش سهام عدالت ۹ میلیونی شد، سه وام مسکن که باید با آن آشنا شوید!، برگزاری مجمع ۲ نماد برای افزایش سرمایه، شپنا، خساپا، تفارس و دکوثر چه روندی را طی خواهند کرد؟، تحلیل تکنیکال شاوان | روند شاوان چگونه خواهد بود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون آخرین قیمت دینار عراق در بازار تهران، توصیه کارشناس بازار سرمایه به سهامداران، پیش بینی بورس فردا ۱۶ شهریور، استخراج بیت کوین بدون آلودگی زیست محیطی، خبری مهم برای سهامداران وملل، ۱۰ خبر تاثیرگذار بر بورس فردا ۱۶ شهریور، همه آنچه باید در مورد اتکاسا بدانید | هر سهم اتکاسا چقدر می‌ارزد؟، افزایش سرمایه ۸ نماد بورسی و فرابورسی، سهامداران اتکاسا بخوانند؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اجلاس سالیانه جایزه جهانی ‌ حقوق بشر اسلامی و کرامت انسانی آغاز شد.
تحقیقات که تا سپیده دم روز گذشته به طول انجامید، نشان داد که مرد معتاد به دلیل استعمال مواد مخدر با همسرش دچار اختلافات شدیدی بوده و به همین دلیل همسرش را به طرز دلخراشی به قتل رسانده است.
محققان دستگاه جدیدی طراحی کرده اند که می‌تواند از روی نشانگر‌های شیمیایی موجود در عرق، سلامتی انسان را تشخیص دهد. این تیم یک «گردنبند هوشمند» با یک قفل و آویز کاربردی طراحی کرده اند که با قرار گرفتن در اطراف گردن کاربران، می‌تواند بر سطح گلوکز انسان در حین ورزش نظارت کند.
براساس شنیده‌ها قرار است تیم تراکتورسازی به شرکت ملی مس ایران منتقل شود تا فملی مدیریت این باشگاه باسابقه را به عهده بگیرد، این امر به دستور چه شخصی است؟ و آیا صنایع مس می‌تواند مالک تراکتورسازی شود؟
شاخص کل بورس روز شنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ در نهایت با کاهش ۲۷۹ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۸۲ هزار و ۱۳۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۱ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ