بورس امروز یکشنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۱ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز بورس در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر امروز جزء اخبار مهم سیاسی، اقتصادی و البته بورسی بودند.
بورس امروز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که احتمالا این ده خبر می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند.
بورس امروز شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که احتمالا این ده خبر می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند. پیشنهاد می‌شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را بخوانید.
بورس امروز چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که احتمالا این ده خبر می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند.
بورس امروز سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که احتمالا این ده خبر می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند.
خبرهای بسیار مهمی امروز در فضای رسانه ها منتشر شد که قطعا هر یک می توانند بر روی روند بورس فردا تاثیرگذار باشند. توصیه می شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
امروز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ در حالی بورس کار خود را آغاز خواهد کرد که ده اتفاق مهم می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد.
بورس امروز یکشنبه ۶ فروردین ۱۴۰۲ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که احتمالا این ده خبر می‌توانند بر روی روند آن تاثیرگذار باشند.
امروز شنبه ۶ اسفند ماه ۱۴۰۱ در حالی بورس کار خود را آغاز خواهد کرد که ده اتفاق مهم می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد.
امروز یکشنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ در حالی بورس کار خود را آغاز خواهد کرد که ده اتفاق مهم می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد.
امروز مطالبی همچون کدام نماد‌ها سهامداران خود را بیچاره کردند؟، بازدهی ۱،۳۹۰،۰۰۰ درصدی این نماد!، شرط واریز سود سهام عدالت چیست؟، ۹ نماد تعلیق شدند| این نماد‌ها تا چه تاریخی تعلیق خواهند بود؟، خبری مهم برای ۴ نماد پالایشی و یک نماد بانکی، آیا افزایش قیمت طلا هیجانی است؟، خبری مهم برای سهامداران وتجارت؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
روز ۲۱ آذرماه ۱۴۰۱ خبر‌های بسیاری منتشر شد که برخی از این اخبار برای بازار سرمایه امروز می‌توانند مهم باشند. این ده خبر را قبل از معاملات امروز بخوانید.
امروز شنبه ۲۸ آبان ماه ۱۴۰۱ در حالی بورس کار خود را آغاز خواهد کرد که ده اتفاق مهم می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد.
بورس امروز دوشنبه ۲ آبان در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را ببینید و بخوانید.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، مجمع رمپنا ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، پیش بینی بورس در هفته اول آبان از نظر کارشناسان بورسی، ده خبر مهم برای بورس اولین روز آبان ماه، پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ | فردا کدام گروه‌ها مورد توجه هستند؟، بیشترین ورود و خروج پول حقیقی در کدام گروه‌ها و نماد‌ها بود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز یکشنبه اول آبان ۱۴۰۱ در حالی بورس کار خود را آغاز خواهد کرد که ده اتفاق مهم می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد.
بورس امروز چهارشنبه ۲۷ مهر در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را ببینید و بخوانید.
امروز سه شنبه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۱ در حالی بورس کار خود را آغاز خواهد کرد که ده اتفاق مهم می‌تواند بر روی روند آن تاثیرگذار باشد.
دیروز ۱۷ مهرماه ۱۴۰۱ خبر‌های مهمی در حوزه اقتصادی، سیاسی و البته بورس منتشر شد. در بین این خبرها، ده خبر شاید از اهمیت بیشتری برخوردار بودند. از جمله این خبر‌ها می‌توان به افزایش سرمایه یک نماد بانکی و عرضه اولیه زیرمجموعه یک نماد بورسی اشاره کرد.
امروز بورس در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر امروز جزء اخبار مهم سیاسی، اقتصادی و البته بورسی بودند. پیشنهاد می شود قبل از معاملات امروز این ده خبر را بخوانید.
یکشنبه ۱۰ مهرماه ۱۴۰۱ خبر‌های مهمی در حوزه اقتصادی، سیاسی و البته بورس منتشر شد. در بین این خبرها، ده خبر شاید از اهمیت بیشتری برخوردار بودند. از جمله این خبر‌ها می‌توان به عرضه اولیه جدید فرابورس اشاره کرد، که مربوط به زمان عرضه اولیه وطوبی می‌باشد.
واحدهای دو صندوق دولتی دارایکم و پالایشی یکم سال گذشته توسط دولت به مردم و سهامداران واگذار شد. این دو صندوق عملکرد چندان خوبی را در یک سال گذشته نداشته اند. روند این دو نماد چگونه خواهد بود؟
بازار سرمایه از میانه های هفته جاری با لیدری دو گروه خودرویی و بانکی مثبت شد و کمی از روند خروج سرمایه هم کاسته شد اما هنوز بازار به وضعیت روشنی نرسیده است.
روسیه در حال حاضر بهای تجاوزگری خود را پرداخته است؛ مصداق آن بازار‌های سهام و ارز این کشور است که در این هفته پس از دستور رئیس جمهور ولادیمیر پوتین برای حمله به اوکراین، سقوط کرده است. کدام شرکت ها از جنگ روسیه و اوکراین بیشتر ضرر می کنند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ